Citat:
Ursprungligen postat av
jenjoh75
Om man gör reklam för en klänning … är det inte då rätt bra om man inte lägger texten så den döljer halva plagget?
Hon döljer mest benen med text tycker jag.
Men anmärkningsvärt igen att noll tid läggs på redigering.
Man hör Simon säga ”TRE” i storyn med teddykappan, hon startar varje story med ”seeen den här…” och ju fler plagg hon visar upp desto mer faller frisyren. Hon är till och med rufsig på sista vardagsklänningen.
Hon hämtade upp lådan med samarbetsprylarna imorse, och lägger upp det samma dag. Känns så stressigt jämt.
Och den bilden som hon lägger i flödet är så sönderfixad med färgerna. Hon behöver lära sig att lägga lager i bilderna så att bakgrunden kan bli höstgul men inte håret.
Hon ska få ett fett jäkla plus ändå, samarbetena med bubbleroom är oftast utan barn 🙃