2022-12-22, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Så det är inte rimligt att simons mamma har tagit upp kontakten och försöker på nytt nu när hon är så mycket som mormor? Eh okej fräscht

Vad Simons mamma gör mår vara en sak. Men jag som barn hade inte valt mamma i första hand om vi tidigare haft en så kass relation att vi inte setts på 12 år
Citera
2022-12-22, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Linn skrev ju att hans mamma var nere hos dem strax efter B föddes

Ja. Och sågs för första gången på 12 år (eller vad det nu var) när Linn var gravid. Om jah haft den relationen hade det inye varit mitt första val av boende.
Jag spekulerar ju bara (precis som alla andra här). De kan naturligtvis bo hos mamman detta till trots
Citera
2022-12-22, 14:09
Medlem
Vet vi om hans mamma bor i Luleå!? De träffade ju henne i Stockholm och sedan har hon varit på besök i Örebro.

Jag tror att de precis som i somras är hos Simons pappa och sambo.
Citera
2022-12-22, 14:20
Avslutad
Ibland ser man folk ute som man kan gissa sig till exakt hur deras liv ser ut. Nyss såg jag en nedgången brud som är helt fast slukad i sin telefon, hon har inte släppt blicken en enda sekund från telefonen och jag ser mig framför att detdär är absolut någon som följer Linn och liknande wt influencer och avgudar dem till varje pris.
Citera
2022-12-22, 14:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Vet vi om hans mamma bor i Luleå!? De träffade ju henne i Stockholm och sedan har hon varit på besök i Örebro.

Jag tror att de precis som i somras är hos Simons pappa och sambo.

Någon har skrivit vart hon ev bor men jag minns verkligen inte. Men hon bor inte i sthlm iallafall, vad jag minns möttes dom på vägen..morsan skulle ha nått möte eller nått.. nån skrev att morsan var ordentlig och hade ordning på sitt liv och ev driver ett företag osv..?
Citera
2022-12-22, 14:30
Medlem
Citat:
Någon har skrivit vart hon ev bor men jag minns verkligen inte. Men hon bor inte i sthlm iallafall, vad jag minns möttes dom på vägen..morsan skulle ha nått möte eller nått.. nån skrev att morsan var ordentlig och hade ordning på sitt liv och ev driver ett företag osv..?
Ja, någon skrev det men då verkar personen utgått från att hon har samma efternamn...

Jag menade inte att hon bodde i Stockholm. =)
Citera
2022-12-22, 14:51
Medlem
Fy fan vad pinsam hon är som sitter och pratar jämförelser mellan två städer.
Det bor hälften så många personer i Luleå som i Örebro. Det helt jävla ORIMLIGT att det skulle finnas lika stora köpcentrum då.
Dessutom är hennes köpcentrum en knytpunkt vid motorvägen för förbiresande och från andra omkringliggande samhällen.

Snart ska hon väl häpna över att det är kortare öppettider eller kanske t.o.m. söndagsstängt, vilket är rätt vanligt i mindre samhällen.
Citera
2022-12-22, 14:54
Avslutad
Hon sa ”Belle är hemma hos farmor och farfar” sa hon fel eller är det så att farmor är på besök där oxå.
Citera
2022-12-22, 14:57
Avslutad
Citat:
Ja, någon skrev det men då verkar personen utgått från att hon har samma efternamn...

Ja tack var trevlig du är, du behöver inte tilltala mig som om jag vore efterbliven :-)
Vi alla har mycket och stå i privat
inte kan jag veta precis punkt och pricka alla detaljer som rör henne o deras liv som ni tydligen verkar veta. Dessutom skriver jag alltid bara i farten på
Flashback därav mycket grammatiska fel och även andra detaljer som blir tokiga. God jul på dig oxå :-)
Citera
2022-12-22, 14:58
Avslutad
Citat:

Ja tack var trevlig du är, du behöver inte tilltala mig som om jag vore efterbliven :-)
Vi alla har mycket att stå i privat,
inte kan jag veta precis punkt och pricka alla detaljer som rör henne o deras liv som ni tydligen verkar veta. Dessutom skriver jag alltid bara i farten på
Flashback därav mycket grammatiska fel och även andra detaljer som blir tokiga. God jul på dig oxå :-)
Citera
2022-12-22, 15:01
Medlem
Citat:
Vi alla har mycket att stå i privat,
Oj, va!? Ledsen att du tolkade mitt inlägg så. Var inte alls meningen.

Tänkte att jag kanske var otydligt i mitt inlägg.
Citera
2022-12-22, 15:06
Medlem
”Nu har JAG köpt alla julklappar, även till Simons familj och vänner, för JAG är så bra på det”

Asså spyr på den människan hur självgod hon är och hon ÄLSKAR makten hon har över Simon pengamässigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in