Citat:
Ursprungligen postat av
arline
Ja, någon skrev det men då verkar personen utgått från att hon har samma efternamn...
Jag menade inte att hon bodde i Stockholm. =)
Ja tack var trevlig du är, du behöver inte tilltala mig som om jag vore efterbliven :-)
Vi alla har mycket att stå i privat,
inte kan jag veta precis punkt och pricka alla detaljer som rör henne o deras liv som ni tydligen verkar veta. Dessutom skriver jag alltid bara i farten på
Flashback därav mycket grammatiska fel och även andra detaljer som blir tokiga. God jul på dig oxå :-)