2022-06-22, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Gissa att du menar pusshöjd och andning? Och andningen är väl en ganska viktig grej kan jag tycka. Jag syftade bland annat på höjden ja, att midjebältet hänger på Linns höfter, ser knappt ut som det är spänt över huvudtaget. Vilket gör att bebis ben blir vinklade på ett onaturligt sätt och att ansiktet hamnar i bröstet och inte ger fria luftvägar. Och nej, BabyBjörn är ingen favorit hos mig heller. Men att den kunde ha suttit bättre tror jag vi är överens om. Om den har suttit värre tidigare är en annan sak, den satt inte rätt nu.

Jag är helt ärligt inte orolig för andningen när jag ser hur hon bär. Tycker det ser ut som att hon har fria luftvägar.
Kan tycka det är hårt att påstå att hon sitter helt fel och gå på om det så hårt nu när barnet faktiskt ändå sitter ok, och dessutom bättre än vad väldigt många andra bebisar sitter eftersom folk generellt inte har koll på hur en bebis skall sitta i sele
Citera
2022-06-22, 16:28
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intotheunknown
Haha, för dyrt! Men ett radhus i Lanna Hills skulle hon ha råd till!
Äsch det handlar om prioriteringar. Och alla vet ju att Linns är precis där dom ska.
Citera
2022-06-22, 17:01
Medlem
Ska vi prata om den sista storyn? Att Simon och belle är ”utslagna kämpar”. Vad fan är han utslagen om som driver runt hela dagarna, han tar ju inte ens nätterna pga går ej att ge ersättning på natten?? Åhhh
Citera
2022-06-22, 18:08
Medlem
Försöker Simon locka folk att svara på hans tråkiga frågor så han får fler följare/klick (hur det nu räknas).
Finns verkligen INGET som är intressant med honom, han verkar inte fatta att folk bara följer honom pga av att han är tillsammans med Linn och han vill följa denna cirkus tills det tar slut mellan dom
Citera
2022-06-22, 19:07
Medlem
Simon är en loser
Och hur fan går Linn? Har hon ont?
Citera
2022-06-22, 19:36
Medlem
Hahahahaha kom precis på när Simon körde ”simme funderar” förra året eller vad det var och skulle fundera kring livsfrågor 😂 önskar jag hade hittat den här tråden då
Citera
2022-06-22, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Försöker Simon locka folk att svara på hans tråkiga frågor så han får fler följare/klick (hur det nu räknas).
Finns verkligen INGET som är intressant med honom, han verkar inte fatta att folk bara följer honom pga av att han är tillsammans med Linn och han vill följa denna cirkus tills det tar slut mellan dom
Hur bra går hans influencerkarriär? Jag har inte sett något samarbete än.. Såklart skönt att bara får vara hemma och leva på Linn...
Citera
2022-06-22, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Simon är en loser
Och hur fan går Linn? Har hon ont?

Det är nog prinsesskronan som väger så mycket så att hållningen blir lidande.
Citera
2022-06-22, 21:45
Medlem
Samarbetet på storyn, med osten, spelat upp delen när hon misslyckas med att fånga ostskivan orimligt många gånger nu. Kissar på mig. Klarar inte av hur hon står i början. Hur hon kollar in i kameran. Snälla kan någon hjälpa henne
Citera
2022-06-22, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Jag är helt ärligt inte orolig för andningen när jag ser hur hon bär. Tycker det ser ut som att hon har fria luftvägar.
Kan tycka det är hårt att påstå att hon sitter helt fel och gå på om det så hårt nu när barnet faktiskt ändå sitter ok, och dessutom bättre än vad väldigt många andra bebisar sitter eftersom folk generellt inte har koll på hur en bebis skall sitta i sele

Absolut det är många som har dålig koll, men är man ”influencer” så borde man ju skaffa sig bättre koll när man har en stor kanal. Det var en av dom sämre exemplen som jag har sett iaf, kommer ju alltid finnas värre, absolut.
Citera
2022-06-23, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanetos23
Ska vi prata om den sista storyn? Att Simon och belle är ”utslagna kämpar”. Vad fan är han utslagen om som driver runt hela dagarna, han tar ju inte ens nätterna pga går ej att ge ersättning på natten?? Åhhh

Linn bryr sig ej. Hon bryr sig endast om att någon ville befrukta henne frivilligt och därmed bli baby daddy 🤣🤣
Citera
2022-06-23, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Absolut det är många som har dålig koll, men är man ”influencer” så borde man ju skaffa sig bättre koll när man har en stor kanal. Det var en av dom sämre exemplen som jag har sett iaf, kommer ju alltid finnas värre, absolut.

Tycker verkligen inte linn är ett av dom sämre exemplena nu efter att hon uppenbart förbättrat sig. Tidigare var det absolut under all kritik.

Sedan kan jag tycka att Linn faktiskt inte kan ta ansvar för precis allt. Hon är inte kunnig inom bärande och påstår heller inte att hon är det.
Selen hon har nu är heller inget samarbete där man kan förvänta sig att personen tar ansvar för produkten som denne gör reklam för
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in