2022-06-21, 12:40
Medlem
Har Linn betalat för Simons körkort?
Citera
2022-06-21, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Nä det brukar man inte, men nog fan stannar man och ser efter ungen ifall den skriker.

Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Jesus… tingelinns livestream på Instagram ikväll… Simon kör bil och Linn sitter bredvid där fram Belle sitter ENSAM i baksätet och gallskriker för fulla muggar medans linn fortsätter att bara bry sig om sig själv om hur hon ser ut och prata om sig själv i streamen.. jag vet inte hur det funkar men brukar man inte sitta bredvid sitt SPÄDbarn i bilresan??

Går den att se fortfarande?
Hur lång tid vad liven?
Citera
2022-06-21, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Vad hände/sas det i liven? Synd att man missade spektaklet..
Såg bara lite, men pappa pappa dotter tog upp att det kom många frågor i liven om vad Simon jobbar med och om han blivit influencer. Simon sa väl typ att de tär Instagram han håller på med just nu och att det är sååååå kul med all positiv uppmärksamhet han får. De uppmanade alla att gå in och följa honom.annars satt Linn med solbrillorna på huvudet typ.
Citera
2022-06-21, 15:42
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
nej

Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Nej ett så litet barn skall inte sitta i framsätet. Placeringen är inte sjävklar men mitten bak är absolut säkraste platsen. Åker man själv rekommenderas ofta att barnet sitter bak för att man inte skall distraheras när man kör (själv blir jag dock mer distraherad av att ha barnet bak)

Okej då är jag med, tack för svar. Känns ju dock självklart att någon sitter bak med barnet om man är fler. Viktigare för Linn dock att instagrama...
Citera
2022-06-21, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Har Linn betalat för Simons körkort?

Kan mycket väl stämma, har själv tänkt den tanken. Har dock inget som bekräftar.
Citera
2022-06-21, 18:02
Medlem
VickyLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cakepop
Av olika skäl så haf M lagt ut i instastory att han bara vill ha folk som han känner på sin instagram. Han ber vänligt alla som inte känner honom privat att sluta följa honom!

Tycker det rätt tydligt visar att han kanske vill ha mer privat för Tindras skull.

Aaaah, makes sense. Bra av honom! Linn kanske skulle lära sig av sin före detta bättre hälft?
Citera
2022-06-21, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VickyLOL
Aaaah, makes sense. Bra av honom! Linn kanske skulle lära sig av sin före detta bättre hälft?
Men vilken tönt. Skaffa en ny privat instagram om det ska vara så besvärligt
Citera
2022-06-21, 20:14
Medlem
Linn sa också i gårdagens live att hon ville bli klar med s floristutbildningen. Hon ville göra blomsterarrangemangen under sommaren, då hon kunde plocka egna blommor. För det blev så dyrt annars...
Citera
2022-06-21, 20:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Linn sa också i gårdagens live att hon ville bli klar med s floristutbildningen. Hon ville göra blomsterarrangemangen under sommaren, då hon kunde plocka egna blommor. För det blev så dyrt annars...

Dummaste jag nånsin hört! Ska man göra något bra och inte halvdant utefter sin vision och sin idé, då gör man det ordentligt och med riktiga grejer. Hennes allihopa ”arrangemang” är det absolut fulaste och ogenomtänkta jag någonsin fucking har sett! Ska man vara en florist då brukar man..(SKA) man vara kreativt lagd. man ska ha massor av unika idéer och visioner men det har inte hon någonsin, hon har aldrig varit estetiskt eller kreativt lagd. 😂😂 tyvärr så kan man aldrig inte bli godkänd i dessa typen av utbildningar hur illa det än är. Riktiga florister använder färg och kombinerar olika komponenter Linn! inte enbart brudslöja och rosa rosor. Herregud vilken fjant hon är!
Citera
2022-06-21, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline

Haha, för dyrt! Men ett radhus i Lanna Hills skulle hon ha råd till!
Citera
2022-06-21, 22:27
Medlem
Idag har det varit väldigt tyst från paret Brännvall Andersson..
Citera
2022-06-22, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Vad menar du är fel? En babybjörn sele blir aldrig optimal gällande ergonomi varken för bärare eller barn, men vad jag kan se sitter Belle så bra det går i en babybjörn? Bortsett från att hon kanske borde sitta högre upp i ”pulshöjd” för att det skall vara lättare att ha koll på amningen och för bärarens egen skull då.

Förklara gärna vad du anser är fel?

Gissa att du menar pusshöjd och andning? Och andningen är väl en ganska viktig grej kan jag tycka. Jag syftade bland annat på höjden ja, att midjebältet hänger på Linns höfter, ser knappt ut som det är spänt över huvudtaget. Vilket gör att bebis ben blir vinklade på ett onaturligt sätt och att ansiktet hamnar i bröstet och inte ger fria luftvägar. Och nej, BabyBjörn är ingen favorit hos mig heller. Men att den kunde ha suttit bättre tror jag vi är överens om. Om den har suttit värre tidigare är en annan sak, den satt inte rätt nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in