2022-06-23, 06:43
Medlem
Återigen angående de slarviga samarbetena. Sitter i en soffa utan dynor, en torr tunnbrödsrulle med lite ost och en kruka dör det inte kommit upp några blommor. Fint. Tilltalande.
Citera
2022-06-23, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Återigen angående de slarviga samarbetena. Sitter i en soffa utan dynor, en torr tunnbrödsrulle med lite ost och en kruka dör det inte kommit upp några blommor. Fint. Tilltalande.

Hon lägger inte ens ostskivan på mackan utan håller den bara i handen. Hon åt säkert inte ens upp mackan efter dom filmat klart.

Kan säga att Linn gör så jag inte ens blir sugen på att köpa den där osten, lite motsatt effekt.. allt hon gör reklam för känner jag att jag inte vill köpa 😅
Citera
2022-06-23, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Hon lägger inte ens ostskivan på mackan utan håller den bara i handen. Hon åt säkert inte ens upp mackan efter dom filmat klart.

Kan säga att Linn gör så jag inte ens blir sugen på att köpa den där osten, lite motsatt effekt.. allt hon gör reklam för känner jag att jag inte vill köpa 😅

Produkterna är ju inte ens i fokus, hennes blommor är viktigare att visa upp. Inte bra reklamvideor, skulle inte godkänna detta.
Citera
2022-06-23, 09:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Haha allt Linn gör ger bara motsatt effekt. Inte fan blir man mer sugen att köpa osten tack vare Linn, snarare tvärtom.
Citera
2022-06-23, 09:21
Medlem
Vad fan har plantering av frön att göra med en ost? Hon kanske ska sälja in produkten istället?
Citera
2022-06-23, 17:25
Medlem
Kan slå vad som att inom 6 månader kommer Linnsan vara gravid igen. Henne inlägg om att ”vänta” tror jag bara är bs.
Precis som när de sa att de skulle vänta med Belle…
Citera
2022-06-23, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Vad fan har plantering av frön att göra med en ost? Hon kanske ska sälja in produkten istället?

Nästan så man ska höra av sig till Arla och säga att detta var ett sjukt dåligt samarbete och att det har nog gjort att mindre människor vill köpa denna ost 🤣🤣
Citera
2022-06-23, 19:29
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Kan slå vad som att inom 6 månader kommer Linnsan vara gravid igen. Henne inlägg om att ”vänta” tror jag bara är bs.
Precis som när de sa att de skulle vänta med Belle…

Eller vänta med att skaffa pojkvän... :P
Citera
2022-06-23, 19:43
Medlem
Hahahaha gör hon reklam för löshår nu? Jag dör. Ja jo, jag blir svinsugen på att ha världens vidrigaste löshår som linnpan. 😂🤮
Citera
2022-06-23, 20:15
Medlem
Citat:
Nästan så man ska höra av sig till Arla och säga att detta var ett sjukt dåligt samarbete och att det har nog gjort att mindre människor vill köpa denna ost 🤣🤣

Jag har sett en annan influenser (Tinettes) som gjorde exakt samma reklam med samma blommor och samma ost. Så det är antagligen en reklam som Arla gett dom och som dom inte kommit på själva.
Citera
2022-06-23, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvgasen
Jag har sett en annan influenser (Tinettes) som gjorde exakt samma reklam med samma blommor och samma ost. Så det är antagligen en reklam som Arla gett dom och som dom inte kommit på själva.

Absolut. Men hennes reklam ser ju mer inbjudande ut en Linns. Linn äter ju inte ens osten utan ser mer ut som hon bara slängt fram den som rekvisita utan nån som helst inlevelse 😅
Citera
2022-06-23, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycketskeptisk
Samarbetet på storyn, med osten, spelat upp delen när hon misslyckas med att fånga ostskivan orimligt många gånger nu. Kissar på mig. Klarar inte av hur hon står i början. Hur hon kollar in i kameran. Snälla kan någon hjälpa henne
Jag tyckte grimasen (leendet) på slutet var helt obetalbar 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in