2022-05-04, 16:35
Medlem
Tror hon vill hålla fast vid att vara så ung ( liten ) och har barn och nu x 3, det samma tror jag att hon vill ge sken att hennes barn är så små att de har storlek 44 kläderna vilket är obegripligt då Belle var 50 cm när hon föddes.
Allt för det rosa skimret och det ska vara litet och sött, undra vad som händer när barnen kommer sätta sig emot?[/quote]

Ja det tycker jag också är märkligt, varför ska hon ha 44 om hon var 50 när hon föddes. Man brukar ju dessutom vilja att det är lite stort så det inte sitter för tight. 50/52 är väl dubbel storleken då?
Citera
2022-05-04, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datinski
Åh. Hur kan Johan (ena halvan av pappapappadotter) ställa upp på detta? Förstår fortfarande inte hur de kan umgås. Vill de försöka växa sitt konto mer? Skämskudde deluxe då Linn på riktigt tror hon kan sjunga men låter bara som ett litet barn som sjunger nasalt.
Hon sjöng dessutom helt i otakt. Alldeles för snabbt speciellt i första versen. Det märktes på pappan att han blev störd på att försöka balansera upp och hinna ikapp.
Citera
2022-05-04, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Tror hon vill hålla fast vid att vara så ung ( liten ) och har barn och nu x 3, det samma tror jag att hon vill ge sken att hennes barn är så små att de har storlek 44 kläderna vilket är obegripligt då Belle var 50 cm när hon föddes.
Allt för det rosa skimret och det ska vara litet och sött, undra vad som händer när barnen kommer sätta sig emot?

Ja det tycker jag också är märkligt, varför ska hon ha 44 om hon var 50 när hon föddes. Man brukar ju dessutom vilja att det är lite stort så det inte sitter för tight. 50/52 är väl dubbel storleken då?[/quote]

Dubbelstorleken brukar vara 50/56 och då är det en dubbelknäppning i grenen och muddar vid händer och fötter brukar vara vikbara.
Citera
2022-05-04, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regnessem
Hon sjöng dessutom helt i otakt. Alldeles för snabbt speciellt i första versen. Det märktes på pappan att han blev störd på att försöka balansera upp och hinna ikapp.

Vill så gärna veta vad hennes kompisar på gymnasiet tyckte om hennes musikalitet, för visst pluggade hon musik då? Tror jag minns hon sa det i Unga Föräldrar
Citera
2022-05-04, 20:17
Medlem
Jag har (genom mina vänner som är vänner med Linn och Simon) att de har Natural Cycles nu för att skydda sig. ELLER kanske för att planera in nästa prinsessa???
Citera
2022-05-04, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MJMP
Jag har (genom mina vänner som är vänner med Linn och Simon) att de har Natural Cycles nu för att skydda sig. ELLER kanske för att planera in nästa prinsessa???

Ja kör dom nc så lär de ju få använda kondom ett bra tag (eller riskera graviditet).
För att appen skall vara tillförlitlig skall man tempa samma tid och efter lika många timmars sömn +-2h, somnat och vaknat samma tid +-2 timmar. Dessutom minst 5 (eller om det är 4) timmars sammanhängande sömn.
Utöver detta så måste appen hitta cykeln för att fungera (vilket tar några månader om man nu ens har ägglossning, vilket kan dröja innan linn har).
Mao inte kompatibelt med ett spädbarn och en menscykel som inte dragit igång ännu.
Så som sagt. Isf får vi hoppas att de använder kondom
Citera
2022-05-04, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MJMP

För att planera in nästa "prinsessa" som blir en prins och föds hösten 2023..4:e september då äldsta är sååå stor eftersom hon börjar förskoleklass.."bästa 6 års presenten"
Citera
2022-05-04, 21:42
Medlem
Hahaha! Kollade hennes sång igen och skrattade lika mycket denna gången. 😂
Citera
2022-05-04, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Allt för det rosa skimret och det ska vara litet och sött, undra vad som händer när barnen kommer sätta sig emot?

Ja det tycker jag också är märkligt, varför ska hon ha 44 om hon var 50 när hon föddes. Man brukar ju dessutom vilja att det är lite stort så det inte sitter för tight. 50/52 är väl dubbel storleken då?[/quote]

Så olika med barn och storlekar. Min bebis var 52 cm 3400g och behövde ha 44 som ändå var lite stort.
Citera
2022-05-04, 22:36
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Hahaha! Kollade hennes sång igen och skrattade lika mycket denna gången. 😂

Vad är det för fel på människorna som kommenterar att det är det vackraste de hört, sjukt är det.
Citera
2022-05-04, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vad är det för fel på människorna som kommenterar att det är det vackraste de hört, sjukt är det.

Hahaha snacka om dålig hörsel. De kan ju inte vara seriösa. 😂
Citera
2022-05-04, 22:41
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Hahaha snacka om dålig hörsel. De kan ju inte vara seriösa. 😂

Man börjar ju undra. Kanske hon som har 200 fejkkonton och skriver från dom

Citat:
Vi grät lite när vi såg o hörde. Tack.

Nejmen snälla varför är inte nu disneyröster redan?!

Så duktiga ni är ni borde vara med i Melodifestivalen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in