2022-05-24, 20:54
Medlem
Vad är grejen en senaste vloggen när hon står gör massa konstiga miner/grimaser när hon pratar om John och Johan... säger att tur att de gifta med varandra så du inte behöver oroa dig när jag sticker iväg till andra killar hela tiden
Simme verkar mest trött...

Linn känns som en fjortis när hon kommunicerar med Simme.

Simme som visar hur han ser ut "örnen" när Linn ibland blir lite arg på honom.
Citera
2022-05-24, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Hur trovärdig känns hon när hon skriver ”vill genuint tipsa er” om något som hon har ett samarbete med och sen också säger att hon personligen inte har någon erfarenhet av produkten?
Det var därför hon var tvungen att fråga om andra hade erfarenhet av det. Sedan säga att flera av mina vänner har erfarenhet av detta.. så uselt!
Citera
2022-05-24, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Vad är grejen en senaste vloggen när hon står gör massa konstiga miner/grimaser när hon pratar om John och Johan... säger att tur att de gifta med varandra så du inte behöver oroa dig när jag sticker iväg till andra killar hela tiden

I samma veva när
Hon säger att hon slängt in en tvätt som en riktig morsa! Stänga seriöst av då blev så irriterad på människa. Försöker verkligen förstå mig på henne men det går inte hon blir dummare för varje video. När ska hon växa upp?
Citera
2022-05-24, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
I samma veva när
Hon säger att hon slängt in en tvätt som en riktig morsa! Stänga seriöst av då blev så irriterad på människa. Försöker verkligen förstå mig på henne men det går inte hon blir dummare för varje video. När ska hon växa upp?
Exakt! Jag brukar spola i videon för jag klarar inte av allt. Så bland måste jag kolla om när de skrivs kommentarer här.

I hennes senaste blogg inlägg. Stor?

Citat:
Hade en sådan magkänsla att bebisen skulle vara stor vilket stämde. Kanske därför hon kom lite tidigare.
Senast redigerad av arline 2022-05-24 kl. 21:40.
Citera
2022-05-24, 21:57
Medlem
Citat:
Exakt! Jag brukar spola i videon för jag klarar inte av allt. Så bland måste jag kolla om när de skrivs kommentarer här.

I hennes senaste blogg inlägg. Stor?
Detta måste vara ett skämt 😂🙄😳..min 3:a vägde exakt på grammet lika mkt som Belle väger nu 3930 ( född 2 v innan bf) och det var.ändå okej och inte jättestor men igångsättning pga tidigare stora bebisar 4 + kg och hon benämndes inte som "stor" på bb utan lite över kurvan typ...var Belle stor😏🙈🙊men det är väl för att höstlöv är såååå liten och har sååå små höfter och sååå trång bäcken har xxs som gravid men går upp till xs och är då givetvis enorm och suuuperobekväm...

Sen har Juvelia storlek 74 men 80 är stort på henne bla bla bla och hon blir 2 bast nu i sommar...men har kläder kämpade för 9 månaders😏....ge ungarna vanlig mat för f-n istället för chark och fruktfat..visst frukt till mellis men ngt annan huvudmåltid så ska du se att barnen växer så det knakar
Citera
2022-05-24, 22:24
Medlem
Citat:

Eller hur? Hon måste ha utvecklat ännu mer ticks. Hon ser ju inte klok ut stackarn
Citera
2022-05-25, 08:42
Medlem
Men stackarn barn. Belle har stora rivsår under ögonen. Har sett på bilder att dom är väldigt långa (har själv barn och vet hur svårt det kan vara att hålla efter) men vissa naglar är väldigt långa och eftersom bebisar gärna gnuggar sig i ansiktet ska man vara noga med längden på naglarna 😢
Linnsan prioriterar.
Citera
2022-05-25, 10:40
Medlem
Vad är grejen med att hon hela tiden pillar i det vidriga håret samt håller handen vid hjärtat !??🙄
Citera
2022-05-25, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larven56
Eller hur? Hon måste ha utvecklat ännu mer ticks. Hon ser ju inte klok ut stackarn

Hon har ju så långa ögonfransar så ögonen ticksar väl för att få bort skiten..
Citera
2022-05-25, 11:07
Medlem
Jag brukar aldrig kommentera hur någon ser ut, men kom igen nu! Tycker hon verkligen själv att den där stylingen är snygg? Hon har ungefär 130% för mycket lösögonfransar vilket gör att det bara ser konstigt ut. Och håret alltså. Det är ett projekt att sköta om extensions och jag tror helt enkelt inte att hon har den tiden. Vilket inte är konstigt med alla barn hon har.
Tycker bara inte att stylingen riktigt rimmar med att vara småbarnsförälder.
I grunden är det en söt tjej som verkligen skulle tjäna på att se lite mer naturlig ut.

Själv växte man ju ur det där stadiet någon gång på högstadiet med att håret skulle vara sååå långt och sååå tjockt samt lösögonfransar som gjorde att det var svårt att hålla uppe ögonen.
Men Linn verkar vara kvar där. Men jag tänker att det är ett sätt för henne att visa att hon är ung, typ.
Hon vill vara en liten flicka liksom som snurrar runt med sina prinsessklänningar, och det känns bara så skevt med tanke på att bruden har tre ungar and still counting.
Citera
2022-05-25, 11:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Jag brukar aldrig kommentera hur någon ser ut, men kom igen nu! Tycker hon verkligen själv att den där stylingen är snygg? Hon har ungefär 130% för mycket lösögonfransar vilket gör att det bara ser konstigt ut. Och håret alltså. Det är ett projekt att sköta om extensions och jag tror helt enkelt inte att hon har den tiden. Vilket inte är konstigt med alla barn hon har.
Tycker bara inte att stylingen riktigt rimmar med att vara småbarnsförälder.
I grunden är det en söt tjej som verkligen skulle tjäna på att se lite mer naturlig ut.

Själv växte man ju ur det där stadiet någon gång på högstadiet med att håret skulle vara sååå långt och sååå tjockt samt lösögonfransar som gjorde att det var svårt att hålla uppe ögonen.
Men Linn verkar vara kvar där. Men jag tänker att det är ett sätt för henne att visa att hon är ung, typ.
Hon vill vara en liten flicka liksom som snurrar runt med sina prinsessklänningar, och det känns bara så skevt med tanke på att bruden har tre ungar and still counting.

Exakt tack!! Finns så mycket potential.. hennes lillasyster med en normal och modern styling är jätte jätte fin!
Jag frågar mig själv oxå flera gånger hur i helvete kan hon tycka att just DEHÄR är det snyggaste hon vet och kan göra på sig själv.. långt stripigt gult löshår, sopkvastar till fransar.. barnsliga kläder med massa färger.
Citera
2022-05-25, 12:12
Medlem
Nu skriver hon på bloggen ” Jag och Simon sa att vi skulle vänta med barn 2-3 år. Så blev det inte heller.”
Var inte B planerad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in