2021-10-21, 19:51
  #325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Tycker helt ärligt det verkar vara Gabbe som varit den mest tvivelaktiga relationen. Kändes alltid tillgjort mellan dem. Gillar Simon däremot och önskar dem all lycka. Känns på många kommentarer här som att ni aldrig känt hockeykillar haha. Simon verkar vara urtypen vilket också gör att hans beteende och stil är mer förståeligt utifrån hockeykulturen.

Håller med om att relationen med Gabbe var katastrof men likaså är relationen med Simon.

Jag själv har varit ihop med ett gäng hockeykillar och stilen och beteendet skiljer sig verkligen från vilken division man spelar i. Killarna som spelade i SHL och sedermera NHL skulle aldrig klä sig eller bete sig på det viset. Uppenbart att hon är hans sugarmama och han är hennes marionett.
Citera
2021-10-21, 20:10
  #326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnaofsweden
Håller med om att relationen med Gabbe var katastrof men likaså är relationen med Simon.

Jag själv har varit ihop med ett gäng hockeykillar och stilen och beteendet skiljer sig verkligen från vilken division man spelar i. Killarna som spelade i SHL och sedermera NHL skulle aldrig klä sig eller bete sig på det viset. Uppenbart att hon är hans sugarmama och han är hennes marionett.

Är väl helt ”perfekt” när man har 0 i inkomst och gärna vill bli känd …

Att bli ihop med en ”känd” person som betalar för en , Som försöker göra en känd och som har ett fräscht boende att erbjuda
Citera
2021-10-21, 20:13
  #327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Är väl helt ”perfekt” när man har 0 i inkomst och gärna vill bli känd …

Att bli ihop med en ”känd” person som betalar för en , Som försöker göra en känd och som har ett fräscht boende att erbjuda


En så kallad ”win-win-situation”. Synd att barnen ska behöva stå ut med det bara.
Citera
2021-10-21, 20:44
  #328
Medlem
På Simons Facebook så står det att han har gått på Gymnasie Särskola? Är detta på riktigt?

Isåfall har han alltså gått på särskola, har en dom på sig ang. nått inkassokrav, han har inget körkort. Han har en person listad på Facebook som sin pappa som verkar vara mentalt förståndshandikappad.

Simon har inte alla indianer i kanoter, eller hur?
Citera
2021-10-21, 20:59
  #329
Medlem
Tackochhej08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
På Simons Facebook så står det att han har gått på Gymnasie Särskola? Är detta på riktigt?

Isåfall har han alltså gått på särskola, har en dom på sig ang. nått inkassokrav, han har inget körkort. Han har en person listad på Facebook som sin pappa som verkar vara mentalt förståndshandikappad.

Simon har inte alla indianer i kanoter, eller hur?

Kollade ju upp Simon på ratsit och fick detta:
Namn: Simon brännvall
Ålder: 24
Deklarations år: 2021
Betalningsanmärkningar: Ja
Lön = inkomst av tjänst: 241 703
Kapital = inkomst av kapital: - 17 070
Citera
2021-10-21, 21:06
  #330
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboChick
Detta är ju så jävla SKRÄMMANDE.

Alltså på loppet av mindre än ett år separera, träffa två nya pojkvänner, bli gravid och det lär ju strax komma ett giftermål också….!!

Jag tänker på stackars Tindra. Det kommer karlar eller förlåt mig (pojkar) hem till mamma kors och tvärs och vet aldrig hur länge de finns hos dem i deras liv.

Hon målar upp hela hennes drömrosa glittrande disneyprinsess-värld inte bara för dig själv och Simon. Men också för hennes egna döttrar. Vad ska de tro när de kommer ut i den riktiga världen? Hur ska de klara sig när de inser att de levt hela sin uppväxt i en stor lögn?

Som någon också skrev tidigare. Tindra 4 (el 5 år?) så pass ung har redan snappat upp att sin mamma får en bebis så fort det flyttar in en ny kille. Riktigt skrämmande.

Detta är lååångt sjukare än vad många tror.

Var en story idag där tindra vill ta kort. Påminner mig om margaux och Arnold situationen där allt ska filmas och fotas och barnet börjar be om det och tar om för att korten ska bli rätt/fina.
Citera
2021-10-21, 21:11
  #331
Medlem
Och så lite folkbokföringsbrott av Simon att inte skriva sig på adressen där han bor 🙃
Citera
2021-10-21, 21:44
  #332
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
På Simons Facebook så står det att han har gått på Gymnasie Särskola? Är detta på riktigt?

Isåfall har han alltså gått på särskola, har en dom på sig ang. nått inkassokrav, han har inget körkort. Han har en person listad på Facebook som sin pappa som verkar vara mentalt förståndshandikappad.

Simon har inte alla indianer i kanoter, eller hur?


Alltså, det Simons pappa skriver på sin Facebook… Är han seriös, eller är det ett skämt?!
Citera
2021-10-21, 21:47
  #333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12

Jag är uppvuxen i en hockeysläkt, där stor del av mina kusiner samt pappa spelat hockey i elitserien eller allsvenskan.

Så det där kommer du ingen vart med. Man blir inte en jävla toffel som hockeykille, snarare tvärtom.

Kolla hans beteende i början av förhållandet jämfört med nu, Linn har ju fått han o inte ha några åsikter alls, Simon gillar helt plötsligt ALLT Linn gillar.

Linn har starka tendenser till narcissism.
Kanske inte tvättäkta narcissist, men inte långt ifrån heller.
Tycker ditt argument faller på att det är dina släktingar och inte personer du själv haft en romantisk relation till. Så nej jag håller inte med.
Citera
2021-10-21, 22:08
  #334
Medlem
Tackochhej08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tw67vM
Alltså, det Simons pappa skriver på sin Facebook… Är han seriös, eller är det ett skämt?!

Tror inte det är hans riktiga pappa som är skriven på hans fb. Kollade också igenom. Men förr var det ju en grej att ha sina jämnåriga vänner som pappa, mamma, bror osv. Och med tanke på att Simon har många listat som både bror + en son så tolkar jag det som extremt oseriöst
Citera
2021-10-21, 22:10
  #335
Medlem
Jag har dejtat hockey killar, och de har då aldrig vart några små tofflor som skulle infinna sig i en prinsessvärld, då är det snarare fotbollskillarna som är mer formbara till att lyda en kvinnas minsta vink.
Citera
2021-10-21, 23:24
  #336
Medlem
Nu har jag kommit på en sak till ….

Förutom att Linn skaffat sig snart 3 barn med 3 olika pappor skulle hon kunnat vara gift 3 ggr och skiljd 2 ggr vid detta laget ;

Med Marcus - förlovad och HON planerade och tjatade om giftermål

Med Gabbe - förlovad och HON planerade och tjatade om giftermål

Med Simon - HON tjatar om både förlovning och giftermål

Bara här ser man ju hur sjukt hela situationen kring Linn är !!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in