Citat:
Ursprungligen postat av
r4wst4r
Tycker helt ärligt det verkar vara Gabbe som varit den mest tvivelaktiga relationen. Kändes alltid tillgjort mellan dem. Gillar Simon däremot och önskar dem all lycka. Känns på många kommentarer här som att ni aldrig känt hockeykillar haha. Simon verkar vara urtypen vilket också gör att hans beteende och stil är mer förståeligt utifrån hockeykulturen.
Jag är uppvuxen i en hockeysläkt, där stor del av mina kusiner samt pappa spelat hockey i elitserien eller allsvenskan.
Så det där kommer du ingen vart med. Man blir inte en jävla toffel som hockeykille, snarare tvärtom.
Kolla hans beteende i början av förhållandet jämfört med nu, Linn har ju fått han o inte ha några åsikter alls, Simon gillar helt plötsligt ALLT Linn gillar.
Linn har starka tendenser till narcissism.
Kanske inte tvättäkta narcissist, men inte långt ifrån heller.