2021-10-21, 14:26
  #313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Och jag kan fortfarande inte fatta hur alla i hennes närhet verkar tycka detta är bra idéer ????????😱😱😱🤔🤷‍♀️

Det är f** inte normalt att ingen reagerar (det verkar iaf så). I alla vettiga familjer hade man förmodligen längesedan haft ett allvarligt samtal med Linn.
Citera
2021-10-21, 14:51
  #314
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Tittade och hon ser bra ut.
Girl next door?

Men jag vet inget om henne som person.
Det skulle kunna få mig att springa eller
vara kvar.... Öppet!

Hade jag varit kille så hade hennes utseende aldrig kunnat kompensera för hennes "lätthet".
Citera
2021-10-21, 14:56
  #315
Medlem
Tackochhej08s avatar
Hade jag gjort såhär och skaffat barn med varenda kille jag träffade hade min familj sagt upp kontakten med mig om jag inte slutade
Citera
2021-10-21, 17:24
  #316
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Linn och hennes följare säger att vi som är kritiska mot de beslut hon har tagit, helt enkelt är avundsjuka och jag undrar över vad? Vad exakt är det vi skulle vara avundsjuka på?

Hennes yrke? Det är jag absolut inte avundsjuk på, det känns som att det skulle vara otroligt stressande att alltid prestera och vara relevant, så att inte följarna tappar intresset.
Jag skulle absolut inte vilja vara en mammabloggare för jag vill inte utsätta min dotter för galningar som vet exakt var vi bor, plus att Linn också har avslöjat att Simon alltid har träning på kvällarna och träning/Match på helgerna.

Avundsjuk på att hon väntar sitt tredje barn med en tredje pappa? Nej, hehe! Det är jag verkligen inte avundsjuk på.

Avundsjuk på hennes förhållande? Nej, inte det heller. De har endast varit tillsammans 4 månader och Linn vill få det till att Simon är hennes livs kärlek (men det var ju Gabbe och Marcus också).
Jag har varit tillsammans med min man i 7 år och vi har gått igenom saker som par egentligen går igenom på 30 år tillsammans. Jag vet att vi är starka tillsammans och lojala mot varandra, han är min bästa vän och om han skulle dö så vill jag inte träffa någon ny.

Avundsjuk på att hon är tillsammans med Simon?
Nej, Simon är en pojke och jag finner honom ej attraktiv.

Avundsjuk på att hon har en bostadsrätt utanför Örebro?
Nej, vi bor utanför Zürich och är så nöjda med våran hyreslägenhet. Med tiden kommer vi byta ut den mot ett hus..

Hennes utseende? Nej, jag föredrar naturlig skönhet framför lösögonfransar, hårförlängning, blonderat hår, fejknaglar och tonvis av smink.

Så jag antar att när Linn tror att folk är avundsjuka på henne så är det bara ett försvar för att skydda sig själv. Och rättfärdiga sina omogna beslut som hon tar för att hon så gärna vill återupprätta kärnfamiljen som hon förlorade när hon var liten..
Citera
2021-10-21, 17:40
  #317
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Linn och hennes följare säger att vi som är kritiska mot de beslut hon har tagit, helt enkelt är avundsjuka och jag undrar över vad? Vad exakt är det vi skulle vara avundsjuka på?

Hennes yrke? Det är jag absolut inte avundsjuk på, det känns som att det skulle vara otroligt stressande att alltid prestera och vara relevant, så att inte följarna tappar intresset.
Jag skulle absolut inte vilja vara en mammabloggare för jag vill inte utsätta min dotter för galningar som vet exakt var vi bor, plus att Linn också har avslöjat att Simon alltid har träning på kvällarna och träning/Match på helgerna.

Avundsjuk på att hon väntar sitt tredje barn med en tredje pappa? Nej, hehe! Det är jag verkligen inte avundsjuk på.

Avundsjuk på hennes förhållande? Nej, inte det heller. De har endast varit tillsammans 4 månader och Linn vill få det till att Simon är hennes livs kärlek (men det var ju Gabbe och Marcus också).
Jag har varit tillsammans med min man i 7 år och vi har gått igenom saker som par egentligen går igenom på 30 år tillsammans. Jag vet att vi är starka tillsammans och lojala mot varandra, han är min bästa vän och om han skulle dö så vill jag inte träffa någon ny.

Avundsjuk på att hon är tillsammans med Simon?
Nej, Simon är en pojke och jag finner honom ej attraktiv.

Avundsjuk på att hon har en bostadsrätt utanför Örebro?
Nej, vi bor utanför Zürich och är så nöjda med våran hyreslägenhet. Med tiden kommer vi byta ut den mot ett hus..

Hennes utseende? Nej, jag föredrar naturlig skönhet framför lösögonfransar, hårförlängning, blonderat hår, fejknaglar och tonvis av smink.

Så jag antar att när Linn tror att folk är avundsjuka på henne så är det bara ett försvar för att skydda sig själv. Och rättfärdiga sina omogna beslut som hon tar för att hon så gärna vill återupprätta kärnfamiljen som hon förlorade när hon var liten..

True, var e hennes pappa?? Daddyissues?
Citera
2021-10-21, 18:27
  #318
Medlem
Jag försöker allt jag kan !

Men jag KAN INTE få in i skallen hur man MEDVETET försöker skaffa barn med någon man träffat i 1,5 MÅNAD !!!!!!!!

Det är bland det mest sinnessjuka Ever …. !

Ok att erkänna att ”det Tog sig på första försöket”….. ???

Hade väl fan varit bättre isåfall att skylla på ”olycka” och att man vägrar abort …

Hur FAN kan hon få med killarna på detta ?????

Tror de att detta är en lek ???? Att sätta ett barn till världen !!!!

Skulle jag sagt till min sambo efter 1,5 månad hade han flytt för livet samt tyckt jag hörde hemma på hispan!!!!!!
Citera
2021-10-21, 19:21
  #319
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Jag försöker allt jag kan !

Men jag KAN INTE få in i skallen hur man MEDVETET försöker skaffa barn med någon man träffat i 1,5 MÅNAD !!!!!!!!

Det är bland det mest sinnessjuka Ever …. !

Ok att erkänna att ”det Tog sig på första försöket”….. ???

Hade väl fan varit bättre isåfall att skylla på ”olycka” och att man vägrar abort …

Hur FAN kan hon få med killarna på detta ?????

Tror de att detta är en lek ???? Att sätta ett barn till världen !!!!

Skulle jag sagt till min sambo efter 1,5 månad hade han flytt för livet samt tyckt jag hörde hemma på hispan!!!!!!

Jag börjar starkt misstänka att killarna inte är med på detta.

Oavsett så är det så fruktansvärt oansvarigt mot sina andra barn så det finns fan inte ord. Ok om hon har svårt att vara själv och vill ge sig in i nya förhållanden så fort det förra tog slut, men håll barnen utanför det tills man vet att man hittat rätt. Hennes äldsta flicka är så pass gammal att hon säkert hinner fästa sig väldigt mkt vid en vuxen som finns där 24/7 under ett år eller två och sedan bara försvinner. Sedan är det såklart inget fel med att skaffa barn med olika partners men man måste tänka länge och noga på hur det påverka ens befintliga barn.
Citera
2021-10-21, 19:26
  #320
Medlem
Har den där Simon något jobb? Inkomst? Inget körkort har han heller fast han är 24 år.

Tycker Marcus verkar vara den mest vettiga hon varit/skaffat barn med.
Citera
2021-10-21, 19:30
  #321
Medlem
getbusys avatar
Det skriker psykisk ohälsa. Folk borde hjälpa henne istället.
Citera
2021-10-21, 19:31
  #322
Medlem
Tycker helt ärligt det verkar vara Gabbe som varit den mest tvivelaktiga relationen. Kändes alltid tillgjort mellan dem. Gillar Simon däremot och önskar dem all lycka. Känns på många kommentarer här som att ni aldrig känt hockeykillar haha. Simon verkar vara urtypen vilket också gör att hans beteende och stil är mer förståeligt utifrån hockeykulturen.
Citera
2021-10-21, 19:41
  #323
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Tycker helt ärligt det verkar vara Gabbe som varit den mest tvivelaktiga relationen. Kändes alltid tillgjort mellan dem. Gillar Simon däremot och önskar dem all lycka. Känns på många kommentarer här som att ni aldrig känt hockeykillar haha. Simon verkar vara urtypen vilket också gör att hans beteende och stil är mer förståeligt utifrån hockeykulturen.

Jag är uppvuxen i en hockeysläkt, där stor del av mina kusiner samt pappa spelat hockey i elitserien eller allsvenskan.

Så det där kommer du ingen vart med. Man blir inte en jävla toffel som hockeykille, snarare tvärtom.

Kolla hans beteende i början av förhållandet jämfört med nu, Linn har ju fått han o inte ha några åsikter alls, Simon gillar helt plötsligt ALLT Linn gillar.

Linn har starka tendenser till narcissism.
Kanske inte tvättäkta narcissist, men inte långt ifrån heller.
Citera
2021-10-21, 19:48
  #324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12

Jag är uppvuxen i en hockeysläkt, där stor del av mina kusiner samt pappa spelat hockey i elitserien eller allsvenskan.

Så det där kommer du ingen vart med. Man blir inte en jävla toffel som hockeykille, snarare tvärtom.

Kolla hans beteende i början av förhållandet jämfört med nu, Linn har ju fått han o inte ha några åsikter alls, Simon gillar helt plötsligt ALLT Linn gillar.

Linn har starka tendenser till narcissism.
Kanske inte tvättäkta narcissist, men inte långt ifrån heller.

WORD !!!!!!!!!!!!!!!

Kunde inte sagt de bättre själv !

Som sagt ; Simon har tappat sig helt och blivit en liten accessoar till Linn!
Plötsligt blev den coola chilla hockeykillen med lite kaxig attityd invigd i Barbie-världen !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in