2022-02-05, 11:02
Medlem
MissTrisstesss avatar
Sista bilden på insta....jag skrattar.
Simons kommentar är så sjukt manipulerad.

Något är sjukt galet här.
Citera
2022-02-05, 11:07
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess

Men de är ju jorda för varann.
Citera
2022-02-05, 11:18
Medlem
MissTrisstesss avatar
Jag kommer följa hela spektaklet med full aversion.
Hela komedin blir löjligare än löjligast.

Stackars barn.
Citera
2022-02-05, 11:31
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Men de är ju jorda för varann.
Haaha...orkar inte mer.
Så jävla hjärnslött.
Citera
2022-02-05, 17:23
Medlem
Någon som bor i Örebro och fick komma in på loppisen och se insidan av Tiingelinns perfekta liv?
Citera
2022-02-05, 18:11
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Någon som bor i Örebro och fick komma in på loppisen och se insidan av Tiingelinns perfekta liv?

Hade hoppats att nån härifrån kunde wallraffat in i den perfekta tillvaron men så verkar inte vara fallet tyvärr.
Citera
2022-02-05, 18:14
Medlem
Undra hur länge hon kommer låta denna kommentar ligga kvar

Citat:

Det känns väldigt oseriöst att göra reklam för en parfym och sedan sälja det ”billigt” på din loppis. Likt många andra saker av dina tidigare samarbeten. Gillade du inte parfymen? Jag gissar att du gillade pengarna du fick för samarbetet bättre. Känns väldigt fult att lura dina följare på det viset.
Citera
2022-02-05, 18:24
Medlem
Istället för att donare de sakerna som inte såldes så är det nu en kompis som tar hand om att sälja de sakerna? Ganska uppenbart att hon gör detta för pengar och inte för att rensa bland hennes saker. Som många skrivit innan så tror jag oxå att hon har det riktigt tufft ekonomiskt just nu
Citera
2022-02-05, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Undra hur länge hon kommer låta denna kommentar ligga kvar

Tänkte också på det. Såg när hon filmade vad hon sålde. Hon sålde massor av prylar hon gjort reklam för i samarbeten. Exempelvis barn och bebis saker, ser helt orörda ut. Flera med lappen kvar. Så bra var dem tydligen inte så hon ens vill ha kvar dem till kommande unge. Jag verkligen avskyr fejkade reklamsamarbeten. Vilket hon är expert på. Förstår inte hur företag ens vill göra samarbeten med henne. Alltid med påklistrat fejksmile. För att sen i "verkigheten" inte ens använda skiten hon bedyrar är så fantastiskt. Urk.
Citera
2022-02-05, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Istället för att donare de sakerna som inte såldes så är det nu en kompis som tar hand om att sälja de sakerna? Ganska uppenbart att hon gör detta för pengar och inte för att rensa bland hennes saker. Som många skrivit innan så tror jag oxå att hon har det riktigt tufft ekonomiskt just nu

Japp plånkan ekar tomt de är tydligt.
Citera
2022-02-05, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
Tänkte också på det. Såg när hon filmade vad hon sålde. Hon sålde massor av prylar hon gjort reklam för i samarbeten. Exempelvis barn och bebis saker, ser helt orörda ut. Flera med lappen kvar. Så bra var dem tydligen inte så hon ens vill ha kvar dem till kommande unge. Jag verkligen avskyr fejkade reklamsamarbeten. Vilket hon är expert på. Förstår inte hur företag ens vill göra samarbeten med henne. Alltid med påklistrat fejksmile. För att sen i "verkigheten" inte ens använda skiten hon bedyrar är så fantastiskt. Urk.
Ja för ett tag sedan skrev hon att de var så bra att de kunde ärva. Bröllopsklänningen som hon säljer är väl den hon har på sig i fotografierna med Simon.

Ja hon behöver pengar för om det vore som hon själv la ut för att hon ska bli minimalist och få ro i själen så kunde hon bara skänkt bort allt. Nu la hon upp att hon var helt slut över allt fixade och loppis. Tur att hon inte har ett vanligt jobb
Citera
2022-02-05, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess

Så kul att hon svarar sig själv eftersom hon skriver ”hans” kommentarer också 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in