Citat:
Ursprungligen postat av
Luppe86
Du kan ju ta reda på riktigt fakta i stället för att kolla på sociala medier och Linn filmade på natten då hon tog juvelia men oftast var det gabbe som tog henne.
Inget av det här är skitsnack bara för att man filmer och visar andra att man går upp med sitt barn, så betyder inte det att man gör det hela tiden.
Hon la ju inte ut filmer varje dag/natt.
Hon lägger ju även ut filmer idag om att hon skulle kunna vara med juvelia fast hon egentligen är hos gabbe och det har hon gjort ända sen dom gjorde slut.
Tyvärr var Linn så aktiv när Juvelia var liten att det är uppenbart vem som tog Juvelia mest.
Jag litar garanterat mer på det än på en person på Flashback. Tyvärr.
Gabbe lade ju också under denna period upp en del saker där man kunde konstatera att han inte befann sig hemma på sin lediga tid…
Jag är fullt medveten om att allt man ser på sociala medier inte är sant. Men i detta fall kan jag tyvärr inte alls tro på det du säger.
Min uppfattning är också tyvärr att Gabbe hade noll förmåga att läsa av Juvelia som bebis (något som rimligen kommer av att han inte spenderade tid med henne).
Ett exempel är en video där han bär på Juvelia som buffar in huvudet i hans bröstkorg. Detta är ett uppenbart tecken på att hon söker efter mat. Gabbe tolkade dock detta som att hon gosar… (kan hon ha varit två månader då kanske).
Och det är helt okej att inte kunna läsa av sitt barn. Det är heller inte onormalt att pappor spenderar lite tid med sin bebis i början (pga arbete). Men om det varit så som du beskriver, att han tog alla nätter, så hade han garanterat kunnat läsa av signalen att bebis vill ha mat.