2021-11-04, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palettblad96
Gabbe var aldrig otrogen. Bara hittepå. Precis som Linn så träffade han andra INNAN henne.

En jag känner berätta att hon och gabbe låg en gång under tiden Linn och han var tillsammans. Minns inte om det var i början av deras relation eller senare, behöver ju dock inte vara sant alls, men hade jag varit tillsammans med Linn hade jag själv gått och vart otrogen.
Citera
2021-11-04, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittsvartnatt
En jag känner berätta att hon och gabbe låg en gång under tiden Linn och han var tillsammans. Minns inte om det var i början av deras relation eller senare, behöver ju dock inte vara sant alls, men hade jag varit tillsammans med Linn hade jag själv gått och vart otrogen.

Det var innan. Sen om Gabbe o Linn pratade, men dem var inte tillsammans.
Citera
2021-11-04, 09:05
Medlem
Citat:
Det var innan. Sen om Gabbe o Linn pratade, men dem var inte tillsammans.

Är du hans mamma?

Som jag förstod det så var det en tjej som hörde av sig till Linn och berättade det exakta datumet som hon och Gabbe hade haft Sex. Det var tydligen på kvällen/natten efter deras första dejt.. För mig är det otrohet.
Citera
2021-11-04, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloi
Är du hans mamma?

Som jag förstod det så var det en tjej som hörde av sig till Linn och berättade det exakta datumet som hon och Gabbe hade haft Sex. Det var tydligen på kvällen/natten efter deras första dejt.. För mig är det otrohet.

Och ändå blir Linn tillsammans med honom 😅
Citera
2021-11-04, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Och ändå blir Linn tillsammans med honom 😅

Ja, hon var väl för desperat efter ett till barn..struntade både i otrohet och att de två var så fel för varandra. Hon har ju själv tjatat om att absolut ingen trodde på dem, det säger väldigt mycket att inte ens deras familjer trodde på deras förhållande.

Det enda som räknas är hennes IG och BLOGG så hon måste ge sina barntokiga följare vad de vill ha. Bebis, bebis och sen lite mera bebisar.

Hon har ju sagt att hon vill ha 4 barn..det tror jag inte på. Linn verkar ju vara instagram-kompis med en kvinna från Motala som var med i Familjen Annorlunda. Så jag tror nog att Linn har siktet inställt på iallafall 6-8 barn, hon vet att hennes följarantal ökar ju fler barn hon skaffar, ju fler baby daddys hon har.

Hennes följare vill henne inte väl, de är bara där för den totala katastrofen som är Linns liv. Tänker inte Linn på alla risker hon utsätter sina barn för, alla sjuka perversa as som vandrar omkring på den här jorden. Jag skulle aldrig ha ett offentligt IG konto där någon kan titta på mina barn.
Citera
2021-11-04, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloi
Är du hans mamma?

Haha, nej.

Då ser vi olika på otrohet. Om man dejtar är man inte tillsammans anser jag, man kan dejta flera personer samtidigt. Då är det fortfarande INNAN dem blev TILLSAMMANS.
Citera
2021-11-04, 12:17
Medlem
Citat:
Haha, nej.

Då ser vi olika på otrohet. Om man dejtar är man inte tillsammans anser jag, man kan dejta flera personer samtidigt. Då är det fortfarande INNAN dem blev TILLSAMMANS.

Hur kan man lita på en sån person, känns väldigt oseriöst...tydligen tyckte Linn det också..hon bröt ju ihop och sen valde hon att inte tro på tjejen.
Citera
2021-11-04, 19:55
Medlem
Hej vart något fel i mitt förra inlägg.

Jag är en nära vän till Gabbe och vet allt om Gabbe, Linn och Marcus.

Vi kan börja med att gabbe har ALDRIG varit otrogen mot Linn det är nått hon skriver bara för att sprida skit om Gabbe och för att få mer följare och trycka ner honom, däremot så är inte Linn oskyldig nånstans , hon skrev ut på sin blogg att hon var med gabbe på ett spa när dom typ dejtade men det var inte gabbe det var en annan kille men hon skrev att det var gabbe för att inte verka så lös.

Det är sant att gabbe slog till Marcus men det är inte sant att gabbe började, första gången Gabbe och Marcus träffades så blev det inte bra, Linn hade sagt till Gabbe, att Marcus var okej med att gabbe följde med på överlämningen vilket Marcus inte var med på. Tydligen så hade Marcus och Linn en överkommelse som Linn bröt dom hade bestämt att man skulle dejta nån först en månad innan man presentera barnen för den nya, och Linn sa inget av det här till Gabbe det var det som startade bråket mellan Marcus gabbe och Linn.

Marcus och Linn har alltid försökt att hitta fel på varandra dom kanske har bättre relation idag men när gabbe var tillsammans med Linn så bråka Linn och Marcus nästan alltid om typ vem som var den bästa föräldern.

Slagsmålet mellan gabbe och Marcus var egentligen så här, gabbe var med på en överlämning på sommaren och Marcus började bråka med Linn om nått onödigt vilket var vanligt hos både Linn och Marcus, men gabbe stod inte och flinade åt Marcus utan det som hände var att Marcus stod och sa att Linn var en fitta och hora när Linn hållde i tindra och då gick gabbe fram till Marcus och sa till han att han skulle åka därifrån, Marcus försökte skrämma gabbe men gabbe rörde sig inte en meter och stod kvar på plats sen slog Marcus av gabbes keps sen skulle han slå gabbe i ansiktet, men gabbe duckade och gav en örfil i hans ansikte på Marcus och då frågade Marcus vad gabbe håller på med och då sa gabbe " ja du slog mig och då slog jag tillbaka" de är det som hände. Efter det så var inte gabbe med på några överlämningar.

Det ända jag kan säga om Linn och gabbes bråk är att Linn var aggresiv mot gabbe när dom bråkade och om Gabbe nu var så jävla lat och så jävla dålig varför var det han som gjorde slut då. Jag menar om Gabbe var lat och inte fixade med nått då hade väl det varit tvärtom. Gabbe fixade det mesta han tog juvelia när han jobbade eftermiddag både natt och morgon sen hjälpte han Linn med hennes jobb på förmiddag och samma sak om han jobbade förmiddag då tog han alla nätter. Även på helger.

Det som aldrig har blivit fastställt är om Linn själv var otrogen mot Marcus.
Citera
2021-11-04, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luppe86
Hej vart något fel i mitt förra inlägg.

Jag är en nära vän till Gabbe och vet allt om Gabbe, Linn och Marcus.

Vi kan börja med att gabbe har ALDRIG varit otrogen mot Linn det är nått hon skriver bara för att sprida skit om Gabbe och för att få mer följare och trycka ner honom, däremot så är inte Linn oskyldig nånstans , hon skrev ut på sin blogg att hon var med gabbe på ett spa när dom typ dejtade men det var inte gabbe det var en annan kille men hon skrev att det var gabbe för att inte verka så lös.

Det är sant att gabbe slog till Marcus men det är inte sant att gabbe började, första gången Gabbe och Marcus träffades så blev det inte bra, Linn hade sagt till Gabbe, att Marcus var okej med att gabbe följde med på överlämningen vilket Marcus inte var med på. Tydligen så hade Marcus och Linn en överkommelse som Linn bröt dom hade bestämt att man skulle dejta nån först en månad innan man presentera barnen för den nya, och Linn sa inget av det här till Gabbe det var det som startade bråket mellan Marcus gabbe och Linn.

Marcus och Linn har alltid försökt att hitta fel på varandra dom kanske har bättre relation idag men när gabbe var tillsammans med Linn så bråka Linn och Marcus nästan alltid om typ vem som var den bästa föräldern.

Slagsmålet mellan gabbe och Marcus var egentligen så här, gabbe var med på en överlämning på sommaren och Marcus började bråka med Linn om nått onödigt vilket var vanligt hos både Linn och Marcus, men gabbe stod inte och flinade åt Marcus utan det som hände var att Marcus stod och sa att Linn var en fitta och hora när Linn hållde i tindra och då gick gabbe fram till Marcus och sa till han att han skulle åka därifrån, Marcus försökte skrämma gabbe men gabbe rörde sig inte en meter och stod kvar på plats sen slog Marcus av gabbes keps sen skulle han slå gabbe i ansiktet, men gabbe duckade och gav en örfil i hans ansikte på Marcus och då frågade Marcus vad gabbe håller på med och då sa gabbe " ja du slog mig och då slog jag tillbaka" de är det som hände. Efter det så var inte gabbe med på några överlämningar.

Det ända jag kan säga om Linn och gabbes bråk är att Linn var aggresiv mot gabbe när dom bråkade och om Gabbe nu var så jävla lat och så jävla dålig varför var det han som gjorde slut då. Jag menar om Gabbe var lat och inte fixade med nått då hade väl det varit tvärtom. Gabbe fixade det mesta han tog juvelia när han jobbade eftermiddag både natt och morgon sen hjälpte han Linn med hennes jobb på förmiddag och samma sak om han jobbade förmiddag då tog han alla nätter. Även på helger.

Det som aldrig har blivit fastställt är om Linn själv var otrogen mot Marcus.

Den som följt Linn kan genast konstatera att din kommentar inte är trovärdig.
Jag är absolut inget fan av Linn.
Men.
Det är uppenbart att Gabbe tog obefintligt ansvar gällande Juvelia. Otaliga gånger har Linn lagt upp videos i realtid där Gabbe inte klivit upp på morgonen när klockan är runt 10/11. Och detta har INTE varit vid tillfällen då han arbetat natt dagen innan.
Utifrån innehållet på sociala medier har man också kunnat se hur mycket tid Linn faktiskt spenderat med Juvelia.
Hon var ju rätt flitig på att sända live en period också…
Att han tog alla nätter är skitsnack med tanke på att Linn ofta uppdaterade på nätterna just för att hon var vaken.

Huruvida annat stämmer kan jag naturligtvis inte uttala mig om. Men hela din trovärdighet försvinner som sagt när du försöker utmåla det som att Gabbe tagit allt ansvar för Juvelia.

Linn lär vara bra på att ljuga (det är mycket hon säger som inte stämmer) men att Juvelia skulle varit så mycket med Gabbe är bara skitsnack.
Citera
2021-11-04, 20:53
Medlem
Du kan ju ta reda på riktigt fakta i stället för att kolla på sociala medier och Linn filmade på natten då hon tog juvelia men oftast var det gabbe som tog henne.

Inget av det här är skitsnack bara för att man filmer och visar andra att man går upp med sitt barn, så betyder inte det att man gör det hela tiden.

Hon la ju inte ut filmer varje dag/natt.

Hon lägger ju även ut filmer idag om att hon skulle kunna vara med juvelia fast hon egentligen är hos gabbe och det har hon gjort ända sen dom gjorde slut.
Citera
2021-11-04, 21:21
Medlem
Citat:
Du kan ju ta reda på riktigt fakta i stället för att kolla på sociala medier och Linn filmade på natten då hon tog juvelia men oftast var det gabbe som tog henne.

Inget av det här är skitsnack bara för att man filmer och visar andra att man går upp med sitt barn, så betyder inte det att man gör det hela tiden.

Hon lägger ju även ut filmer idag om att hon skulle kunna vara med juvelia fast hon egentligen är hos gabbe och det har hon gjort ända sen dom gjorde slut.

Tyvärr var Linn så aktiv när Juvelia var liten att det är uppenbart vem som tog Juvelia mest.
Jag litar garanterat mer på det än på en person på Flashback. Tyvärr.
Gabbe lade ju också under denna period upp en del saker där man kunde konstatera att han inte befann sig hemma på sin lediga tid…

Jag är fullt medveten om att allt man ser på sociala medier inte är sant. Men i detta fall kan jag tyvärr inte alls tro på det du säger.
Min uppfattning är också tyvärr att Gabbe hade noll förmåga att läsa av Juvelia som bebis (något som rimligen kommer av att han inte spenderade tid med henne).
Ett exempel är en video där han bär på Juvelia som buffar in huvudet i hans bröstkorg. Detta är ett uppenbart tecken på att hon söker efter mat. Gabbe tolkade dock detta som att hon gosar… (kan hon ha varit två månader då kanske).

Och det är helt okej att inte kunna läsa av sitt barn. Det är heller inte onormalt att pappor spenderar lite tid med sin bebis i början (pga arbete). Men om det varit så som du beskriver, att han tog alla nätter, så hade han garanterat kunnat läsa av signalen att bebis vill ha mat.
Citera
2021-11-04, 21:25
Medlem
Citat:

Och ta reda på riktig fakta är ju omöjligt. Det du säger är inte heller riktig fakta. För du kan inte på något sätt bevisa att du över huvud taget känner Gabbe (antar jag).
Det finns också en person som redan uttalat sig gällande incidenten utanför Marcus port. Och jag måste säga att denne person låter betydlig mer trovärdig än vad du gör .

Som sagt. Ingen av er jag ju bevisa er relation till dessa människor. Så det handlar om hur trovärdigt det ni skrivit uppfattas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in