2025-08-03, 21:16
Medlem
Som när hon hade haft en livskris och tillslut kom fram till att hon gillar färgen rosa....
Citera
2025-08-03, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Matkontot är nog bara till för att kunna handla råvaror på företaget och därmed slippa momsen...
Linn är så sjukt tråkig och hittar verkligen inte sin nisch...antagligen för att hon är så impulsiv och byter intressen och fokus hela tiden... floris, ljus, mat osv...inget håller mer än i 2 veckor

Och nu ska hon satsa på frisör/hårstylist 😅
Citera
2025-08-03, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxdress
Ligger en kommentar på matkontot.
- är det en ny kille?

Se hur länge den får ligga kvar 😅

Nu har hon svarat " vi har varit ihop ca ett halvår ❤️"
Citera
2025-08-03, 21:32
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staffie001
Men sluta skratta åt henne! Hon har ju haft ett riktigt jobbigt problem, äntligen tagit tag i det, studerat och övat, och har nu gjort sin första inbakade fläta! Vilken fantastisk resa hon gjort, nästa steg är kanske att hålla föreläsningar om detta?

Nästa steg blir nog hur hon lärt sig att kamma sina barns hår.
Citera
2025-08-03, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Och nu ska hon satsa på frisör/hårstylist 😅

Hon kan ju börja försöka ta hand om sitt eget hår.
Citera
2025-08-04, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
hon sa väl själv att deras enda gemensamma intresse är mat.

GOD mat 😄. Till skillnad från oss andra som gillar äcklig mat antar jag …
Citera
2025-08-04, 11:23
Medlem
Nu skriver bloggbevakning om Linn igen
Citera
2025-08-04, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LypsylLakrits
Alltså driver hon?! Senaste insta inlägget... Vill utvecklas, utmana mig, bla bla bla, ingen har felfritt liv osv. Efter 8 år har jag lärt mig göra inbakade flätor, och med det vill jag säga att det är inte försent att lära sig nåt nytt

HAHAHAHAHA så galet patetiskt.....

Alltså jag skrattade så mycket! Först en liten teaser i storyn ”äntligen efter 8 år…” och den skriver hon om hur stolt hon är över sig själv som alltid vill fortsätta utvecklas- så handlar det om en inbakad fläta! Hysteriskt roligt!
Citera
2025-08-04, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
GOD mat 😄. Till skillnad från oss andra som gillar äcklig mat antar jag …
Förstår vad hon menar med att de har det som ett gemensamt intresse. Jag är totalt ointresserad av mat medan min man älskar mat. Inte så att jag äter äcklig mat men mat för mig är bara mat och jag äter lika gärna nudlar som en saftig köttbit. Det spelar för mig ingen roll vad jag äter bara jag blir mätt
Citera
2025-08-04, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammapalandet
Alltså jag skrattade så mycket! Först en liten teaser i storyn ”äntligen efter 8 år…” och den skriver hon om hur stolt hon är över sig själv som alltid vill fortsätta utvecklas- så handlar det om en inbakad fläta! Hysteriskt roligt!

Ja alltså man tänker att det är typ ironiskt men nää .. i hennes värld är det väl otroligt utvecklande att ha lärt sig göra en ny fläta 🤷🏼‍♀️
Citera
2025-08-04, 23:00
Medlem
Kan någon här tänka sig att kliva in i ett liv med någon som har tre barn med tre olika pappor, skuldsatt, beter sig barnsligt, inte har några långvariga relationer med vänner, flänger runt och kallar sig florist och säljer ogräs på instagram och inte ens lyckades med att kränga fåniga ljus, kallar sig prinsessa, låtsas bo i Stockholm och gör sig själv till åtlöje i sociala medier? Det är liksom så långt ifrån ett vuxet beteende, det är exceptionellt (på ett tragiskt vis). Hon är ju bara aktiv mamma två veckor per månad, och inte ens det verkar gå om jag förstått er rätt.

Har så många funderingar kring denna C, och jag hoppas att hon tonar ner innan döttrarna växer om henne och behöver försvara sin mamma 🫤
Citera
2025-08-04, 23:18
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruAllt
Kan någon här tänka sig att kliva in i ett liv med någon som har tre barn med tre olika pappor, skuldsatt, beter sig barnsligt, inte har några långvariga relationer med vänner, flänger runt och kallar sig florist och säljer ogräs på instagram och inte ens lyckades med att kränga fåniga ljus, kallar sig prinsessa, låtsas bo i Stockholm och gör sig själv till åtlöje i sociala medier? Det är liksom så långt ifrån ett vuxet beteende, det är exceptionellt (på ett tragiskt vis). Hon är ju bara aktiv mamma två veckor per månad, och inte ens det verkar gå om jag förstått er rätt.

Har så många funderingar kring denna C, och jag hoppas att hon tonar ner innan döttrarna växer om henne och behöver försvara sin mamma 🫤

Altså det är totalt obegripligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in