2025-06-10, 20:38
Medlem
Jag funderar mest över hur hon ska kunna klara av att ha barnen hemma under sommarlovet.
Citera
2025-06-10, 22:15
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Jag funderar mest över hur hon ska kunna klara av att ha barnen hemma under sommarlovet.

Mamma får väl flytta in
Citera
2025-06-10, 22:33
Medlem
Har otroligt svårt att förstå varför man skickar iväg en sjuåring med smink till skolavslutningen. Det är väl en sak om dom målar läpparna med läppglans eller något, men mascara...?
Citera
2025-06-10, 23:46
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Jag förvånas över att "arbetsveckorna i STORA STADEN" innehåller nada. Men, när mammaveckan infinner sej...uppdateras det mer frekvent. How come?

Jag gissar att hon vilar upp sig på stockholmsveckorna för att klara barnveckorna. Hon ligger väl i nya snubbens soffa och scrollar (efter material att sno).
Citera
2025-06-11, 05:59
Medlem
Är det bara jag som lite reagera på hennes tiktok angående " lyxig present som inte blir allt för dyr" nu räknar jag lite slarvigt men säg blomma+ kanna+glas + hennes ljus×2 blir strax över/under 500 spänn (hennes egna ljus kostar runt 100 kr styck) och visst i Linns värld kanske det inte är så mycket pengar, men för många andra barnfamiljer är det ju faktiskt det.
Sen tänker jag på klasskamrater som kanske själva inte hade med sig något till sina lärare och får dåligt samvete för det.
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2025-06-11 kl. 06:35.
Citera
2025-06-11, 07:15
Medlem
Som tidigare nämnts i tråden är Linnsan inte helt nöjd med att ha barn.. På en fråga på TT om hon ska flytta till Stockholm svarar hon att hon är låst i Örebro. Inte direkt det ordet jag hade använt om jag inte kände att barnen begränsade mig.. 🙄
Citera
2025-06-11, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Som tidigare nämnts i tråden är Linnsan inte helt nöjd med att ha barn.. På en fråga på TT om hon ska flytta till Stockholm svarar hon att hon är låst i Örebro. Inte direkt det ordet jag hade använt om jag inte kände att barnen begränsade mig.. 🙄

Vilken TikTok?
Citera
2025-06-11, 08:10
Medlem
Citat:
Så då är alltså tre unga människor (Marcus, Linn och Simon) låsta till en stad de egentligen inte har någon anknytning till. Bra jobbat Linn.
Citera
2025-06-11, 08:10
Citat:

Reagerade också på det. Hon säger till och med ”Men har mina barn i Örebro så är låst där”. Låter som hon gärna tagit sitt pick och pack annars. Hon har alltså känt denna killen i, typ 3-4 månader? Blir man inte ännu mer på sin vakt om man har flera relationer som inte gått bra och lämnat en bränd och singel förälder till flera barn?
Citera
2025-06-11, 10:02
Medlem
Skulle inte den nya snubben hållas lite borta från Instagram och intr visas där? Tycker hon gör tvärtom nu.
Citera
2025-06-11, 10:33
Medlem
Ännu ett inlägg med en romantisk bild och hur hon älskar honom
Citera
2025-06-11, 10:37
Medlem
Nu har jag följt Linn längre, under flera av dessa förhållanden. Inväntade bara en parbild under körsbärsträden vid Örebro slott. OCH DÄR KOM DEN!

Hur får hon dessa snubbar att ställa upp på dessa fotosessioner?

Det är som att hennes sociala medier endast lever när hon har förhållande och bebis, så nu inväntar vi bebis nr 4 så hon får tillbaka följare och engagemang…..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in