2025-06-27, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrskens
Hon har en jordgubbe i munnen. Tänderna är kvar. MEN alla ansvarsfulla föräldrar vet att man inte ska ge napp till barn efter de fyllt 3 år. Linn har ju tre barn så hon måste ju ha fått den informationen från tandläkaren många gånger.
Ja det var fan en jordgubbe. Såg verkligen inte ut så
Citera
2025-06-27, 17:36
Medlem
Alla Linns barn har väl haft fri tillgång till napp tills dom varit en bra bit över 3? Hon tycker väl dom ser gulliga ut då som någon redan varit inne på. Förhoppningsvis ordnar belles tänder upp sig
Citera
2025-06-27, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allagurkoristan
B borde verkligen sluta med napp, tänderna kommer bli missväxta annars. Tycker redan hon har napp-bett
Ja, av det som publiceras på sociala medier tycks B alltid ha napp när hon sover, och även stundvis vaken tid under dagarna. Vid tre års ålder bör nappen fasas ut helt eftersom användningen kan ge en mer omfattande påverkan på barnets bettutveckling.
Citera
2025-06-27, 22:06
Medlem
Sjukt! Jag tänkte på exakt samma sak nyss när jag såg bilderna på B om hennes nappbett. Jag reagerar sällan på barns utseende men det här slog mig verkligen direkt… vilket jag tydligen inte va ensam om!
Citera
2025-06-28, 08:31
Medlem
Varför står det artist i hennes bio? Är det pga godnatt visorna?
Citera
2025-06-28, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Varför står det artist i hennes bio? Är det pga godnatt visorna?

Hade faktiskt varit intressant och höra dem sjunga Live🫣
Citera
2025-06-29, 09:50
Apropå att Linn verkar vara kontrollerande och manipulerande i förhållanden utifrån tecknen online och det Simon sagt så verkar hon och killen kommunicera via snapchat. Annars vet jag inte vad hon gör online där 24/7! Asså hon är alltid online på snapchat, oavsett vilken dag och timme man kollar! Igår var första gången jag såg att hon inte är online vid ett tillfälle. För hon gör ju inte sitt jobb som influenser och uppdaterat med stories och sånt, så varför skulle hon då bara online så mycket? Kontrollerande kommunikation med killen kanske. Att hon är online så mycket som hon är säger också något om hennes mobilanvändning, inte hänger hon med sina barn och ger de uppmärksamhet iallafall…
Citera
2025-06-29, 13:13
Medlem
Baron21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Apropå att Linn verkar vara kontrollerande och manipulerande i förhållanden utifrån tecknen online och det Simon sagt så verkar hon och killen kommunicera via snapchat. Annars vet jag inte vad hon gör online där 24/7! Asså hon är alltid online på snapchat, oavsett vilken dag och timme man kollar! Igår var första gången jag såg att hon inte är online vid ett tillfälle. För hon gör ju inte sitt jobb som influenser och uppdaterat med stories och sånt, så varför skulle hon då bara online så mycket? Kontrollerande kommunikation med killen kanske. Att hon är online så mycket som hon är säger också något om hennes mobilanvändning, inte hänger hon med sina barn och ger de uppmärksamhet iallafall…

Jag tror att det visas en grön prick, oavsett om man är online, eller inte, om man varit online inom 24 timmar på snapchat

Om jag nu inte fått det om bakfoten!
Citera
2025-06-29, 13:18
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
Jag tror att det visas en grön prick, oavsett om man är online, eller inte, om man varit online inom 24 timmar på snapchat

Om jag nu inte fått det om bakfoten!

Stämmer
Citera
2025-06-29, 14:53
Men sluta var elak mot barnen! Det räcker med att Linn själv inte är schysst mot de med massa nya styvpappor och skit hela tiden, måste de få skit online av vuxna människor också?!
Citera
2025-06-30, 15:57
Medlem
Väldigt lite uppdateringarar senaste tiden, var rätt så säker att hon nu skulle uppdatera nu hur hon "äntligen" är hel efter och varit utan sin älskade "C" 🤔 men men dagen är inte slut än.....
Citera
2025-06-30, 17:51
Avstängd
drinksareonmes avatar
Sinful igen.

”Mängder av roliga produkter till bra priser”

”Vem vill inte njuta lite extra i sommar”

Här har vi nån som verkligen vet vad den talar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in