2025-05-29, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Hennes sambo är född 1988, fyller 37 i höst.
Om jag inte minns fel så äger han flera hus.
Hon var skriven i sin lägenhet i Stockholm till ganska nyligen. Nu bor/är hon skriven hos honom i hans stora hus på gården där dom driver lantbruket. Enligt merinfo.se är dom skriva där båda två.
Ok!
Det måste ha varit ett synnerligen omaka middagssällskap 😄
En fd militär, en 55-årig ikeaanställd morsa, deras halvvuxna son, en företagare i schaktbranschen, en blonderad öststatstjej med gigantiska läppar, och så the one and only Linnsan 😂Undrar vad de pratade om? Känns ju nästan som att LC och Linn var de som hade mest gemensamt i det sällskapet.
Citera
2025-05-29, 08:50
Medlem
Från stories:

"Började visst dricka iskaffe <3 mvh kaffehataren"

Håll i er, nu kan hon lägga till den ultimata egenskapen som tjejer utan personlighet alltid gör en jättegrej av - kaffe
Citera
2025-05-29, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Från stories:

Håll i er, nu kan hon lägga till den ultimata egenskapen som tjejer utan personlighet alltid gör en jättegrej av - kaffe

Är det inte typ 1 år sedan hon gjorde en grej av att hon drack vanilj latte🥲😅
Citera
2025-05-29, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Är det inte typ 1 år sedan hon gjorde en grej av att hon drack vanilj latte🥲😅
Det kanske inte tog den gången?
Citera
2025-05-29, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Från stories:

Hon la upp nästan ett identiskt inlägg för ca 1 år sedan.😅
Att hon har gått från att vara kaffehatare till att älska vanilj latte eller något liknande.
Citera
2025-05-29, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Hur många inlägg om hur det var att bli en ung mamma kan man göra?

Tyckte det va lite kul att någon fråga Linn hur gammal hon vad när hon blev mamma första gången? ,Först svarade Linn 18, men någon hade kommenterat att Linn borde ha varit 19 och sen ändra Linn till 19😅
Citera
2025-05-29, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Tyckte det va lite kul att någon fråga Linn hur gammal hon vad när hon blev mamma första gången? ,Först svarade Linn 18, men någon hade kommenterat att Linn borde ha varit 19 och sen ändra Linn till 19😅
Jag har reagerat på det här många gånger. Hon brukar ofta prata om att hon var gravid när hon var 18, men sällan att hon var 19 när hon väl blev mamma. Hon var bara 18 ett par veckor innan hon fyllde 19, men hon är väldigt tydlig med att hon önskar att hon hade varit ännu yngre
Citera
2025-05-29, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Jag har reagerat på det här många gånger. Hon brukar ofta prata om att hon var gravid när hon var 18, men sällan att hon var 19 när hon väl blev mamma. Hon var bara 18 ett par veckor innan hon fyllde 19, men hon är väldigt tydlig med att hon önskar att hon hade varit ännu yngre
När B föddes "ljög" hon ju om Js ålder också, hon ville ju så gärna att J skulle vara yngre än hon var så hon kunde imponera med att ha barn tätt....för att ha två olika pappor (som hon även bott ihop med) så är det ju ganska imponerande ändå..men inget man själv skulle vilja ha
Citera
2025-05-29, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Ok!
Det måste ha varit ett synnerligen omaka middagssällskap 😄
En fd militär, en 55-årig ikeaanställd morsa, deras halvvuxna son, en företagare i schaktbranschen, en blonderad öststatstjej med gigantiska läppar, och så the one and only Linnsan 😂Undrar vad de pratade om? Känns ju nästan som att LC och Linn var de som hade mest gemensamt i det sällskapet.
Både hennes man (JT) och C:s pappa verkar ha verksamhet inom markarbete. Utöver det känns dom ju dock högst omaka.
Citera
2025-05-29, 14:02
Medlem
Så mysigt med lunch tillsammans med gammeltanterna på altanen . Eller inte, nu längtar hon nog till huvudstaden och Chris…
Citera
2025-05-30, 10:02
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Har hon tagit pedofilen på bar gärning?
Men sluta att anklaga honom för att vara pedofil. Det är bland det mest allvarliga man kan anklagas för och vi har varken bevis eller ens några indikationer på att det är så.
Citera
2025-05-30, 10:18
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Hur många inlägg om hur det var att bli en ung mamma kan man göra?
Det verkar bara vara Linns grej. Jag har snart läst igenom över ett decennium av hennes blogg och hon har alltid kört med ett antal "försvarsinlägg" i månaden, temat har bara varierat. Det har varit inlägg om att estet inte är en slapplinje, att hennes och Marcus kärlek är starkast i världen fast att de är unga, att man minsann kan mobbas för att man är smal, att hon är lillgammal och mogen, att det är okej att gilla rosa..... Det är och har alltid varit jag, jag, jag på hennes blogg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in