2025-06-25, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Ls syster med pojkvän, Ls bror med partner, Ls mamma med partner. L själv utan partner...
Inte konstigt alls då han är en vuxen människa med jobb. Det finns väl ändå en överhängande sannolikhet för att C inte ens kände L när han lade in sina önskemål om semester.
Citera
2025-06-25, 19:03
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Inte konstigt alls då han är en vuxen människa med jobb. Det finns väl ändå en överhängande sannolikhet för att C inte ens kände L när han lade in sina önskemål om semester.
Eller....så kanske det helt enkelt handlar om att han är rätt osugen på att spendera väl intjänade semesterdagar på Linns villkor tillsammans med hela hennes släkt.
Citera
2025-06-26, 17:24
Medlem
S mamma har kommenterat L:s senaste bild:
Citat:
"Men åh, vilken söt jordgubbsplockare ❤️ Krama henne från Farmor ❤️"
Det är så enormt respektlöst av henne att fortsätta som om inget hänt när S så tydligt markerat att han motsätter sig deras kontakt. När barnet är så pass litet så är det är föräldrarnas val, gemensamt, och sett till situationen är det ett fullt rimligt beslut dessutom. Visst hade det varit en sak om barnet for direkt illa hos föräldrarna, men av allt att döma är S tvärtom en oerhört bra pappa. Hennes agerande säger mycket om henne som förälder. Fy, jag lider med S.
Citera
2025-06-26, 17:37
Medlem
B borde verkligen sluta med napp, tänderna kommer bli missväxta annars. Tycker redan hon har napp-bett
Citera
2025-06-26, 21:03
Vad har Linn nu gjort då… hon hyllar bara barnen sådär en i taget intensivt när hon gjort något/känner sig skyldig…

Annars hyllar hon ju bara sig själv eller veckans kille
Citera
2025-06-26, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allagurkoristan
B borde verkligen sluta med napp, tänderna kommer bli missväxta annars. Tycker redan hon har napp-bett

Hon har väl bibs runda nappar, tydligen vanligt att tänderna blir formade illa tidigt. Tandläkaren borde föreslå stopp snart för tändernas skull.
Citera
2025-06-26, 21:42
Medlem
MissTrisstesss avatar
Linn tycker väl det är smågulligt med nappsug. Då ser barnen lite små å gulliga ut.
Själv skulle jag ALDRIG tillåta mitt egna ett-åriga barn suga napp dagtid, under lek, utomhus.
För vissa är nappar så sött.
Citera
2025-06-27, 08:16
Medlem
Citat:
Då måste man ju ta en konflikt och visa vem som är den vuxna, och det klarar inte Linn.
Citera
2025-06-27, 08:50
Medlem
Har jag missat något eller har det varit rätt tyst från Simon ett tag?
Citera
2025-06-27, 10:27
Medlem
Citat:

Stort nappbett har hon.
Vad har hänt med tänderna i mitt mitten i underkäken?
Citera
2025-06-27, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Stort nappbett har hon.
Vad har hänt med tänderna i mitt mitten i underkäken?

Borde ju slagit i tänderna tänker jag? Två bilder ner i hennes flöde ser det ut som tänderna i underkäken är där
Citera
2025-06-27, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paprikasvans
Borde ju slagit i tänderna tänker jag? Två bilder ner i hennes flöde ser det ut som tänderna i underkäken är där

Hon har en jordgubbe i munnen. Tänderna är kvar. MEN alla ansvarsfulla föräldrar vet att man inte ska ge napp till barn efter de fyllt 3 år. Linn har ju tre barn så hon måste ju ha fått den informationen från tandläkaren många gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in