2025-06-10, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brenneborken
Han kan inte vara så intresserad eller bra på golf för dom billiga dåliga bollarna spelar man inte på om man är någorlunda insatt i golf

Linn har säkert köpt dem enbart för att måla på, fick nog inte pyssla med hans dyrare golfbollar.
Citera
2025-06-10, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Jag hoppas innerligt att det är ett skämt, för så gör man inte med någon annans saker. Respektlöst räcker ju inte ens som ord, psykotiskt kanske. Han må va nykär och rosa glasögonen på sig för nu, men sånt här står man ju inte ut med i längden. Man börjar förstå mer och mer nu bakom relationerna ju mer hon visar av den nya relationen

Det har inget med psykossjukdom att göra. Det är inget begrepp man bara ska slänga med om man inte vet vad det innebär. Psykossjukdom är en mycket allvarlig sjukdom som medför stora konsekvenser för de drabbade och anhöriga.

Det kan vara respektlöst att göra så med någon annans saker. Men nu vet vi ju faktiskt inte om han:
1. Sagt ja till det
2. Hon kanske köpt nya bollar och målat på
Citera
2025-06-10, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prayforbirdie
Har ni sett hennes målande av golfbollar till pojkvännen? Garanterar har hela bollen (alla han spelar med) retat honom. Så pinsamt!! Är det så alla ser att han är ”upptagen” eller är det för att hon är så tjejig och underbar som gör så? Fy. Fan.

Hade jag sett en sån boll hade jag tänkt ”vad gulligt, han har ett litet barn som pysslat för sin pappa.”
Aldrig hade jag ens trott det var från en vuxen.
Citera
2025-06-10, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Hade jag sett en sån boll hade jag tänkt ”vad gulligt, han har ett litet barn som pysslat för sin pappa.”
Aldrig hade jag ens trott det var från en vuxen.

Haha jag hade tänkt samma sak! Men så är det Linn snart 30 år som har gjort det..

Undrar ifall varningsklockorna har börjat ringa för CP ännu? Eller om det hinner födas en liten knodd innan.. Åh nej, barnet kommer att få dubbla son-namn Andersson Paulusson!
Citera
2025-06-10, 10:31
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Haha jag hade tänkt samma sak! Men så är det Linn snart 30 år som har gjort det..

Undrar ifall varningsklockorna har börjat ringa för CP ännu? Eller om det hinner födas en liten knodd innan.. Åh nej, barnet kommer att få dubbla son-namn Andersson Paulusson!

När CP berättade för sina vänner om Linn:

getyarn.io/yarn-clip/7984a981-b818-4370-b2d3-c3eb1eedd5de
Citera
2025-06-10, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
När CP berättade för sina vänner om Linn:

getyarn.io/yarn-clip/7984a981-b818-4370-b2d3-c3eb1eedd5de

"3 kids. 3 diffrent guys. No rock" Det om något skulle Linn ha på sin Tinderprofil.
Citera
2025-06-10, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetraWanna
"3 kids. 3 diffrent guys. No rock" Det om något skulle Linn ha på sin Tinderprofil.

Ja, det är ändå ett bedrift i sig att lyckas "undvika" att bli gift tre gånger om..kanske CP blir undantaget?
Citera
2025-06-10, 11:42
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prayforbirdie
Har ni sett hennes målande av golfbollar till pojkvännen? Garanterar har hela bollen (alla han spelar med) retat honom. Så pinsamt!! Är det så alla ser att han är ”upptagen” eller är det för att hon är så tjejig och underbar som gör så? Fy. Fan.

Hade hon målat hans bollar hade det säkert varit mer uppskattat.
Citera
2025-06-10, 18:28
Medlem
Så fina bilder på T. Det gläder mig att L minskat exponeringen av T i sina sociala medier vid speciella tillfällen. Hon är trots allt i åldern där vissa börjar konsumera innehåll i sociala medier. Jag undrar dock om det är på begäran M eller T själv?
Citera
2025-06-10, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Så fina bilder på T. Det gläder mig att L minskat exponeringen av T i sina sociala medier vid speciella tillfällen. Hon är trots allt i åldern där vissa börjar konsumera innehåll i sociala medier. Jag undrar dock om det är på begäran M eller T själv?
Jag tror (hoppas) att Linn äntligen börjat lyssna på M att inte exponera T..

Två av bilderna tycker jag är fina men den där T tittar snett uppåt känns läskigt stagead och inte alls naturlig för en 7-8 åring.. Och har hon målat fransarna..!?!
Citera
2025-06-10, 20:07
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Jag tror (hoppas) att Linn äntligen börjat lyssna på M att inte exponera T..

Två av bilderna tycker jag är fina men den där T tittar snett uppåt känns läskigt stagead och inte alls naturlig för en 7-8 åring.. Och har hon målat fransarna..!?!

Är ingen sminkexpert men de ser verkligen målade ut när jag kollade igen.
Citera
2025-06-10, 20:30
Medlem
MissTrisstesss avatar
Jag förvånas över att "arbetsveckorna i STORA STADEN" innehåller nada. Men, när mammaveckan infinner sej...uppdateras det mer frekvent. How come?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in