Citat:
Ursprungligen postat av
arboristjavisst
Jag vill verkligen inte klicka på hennes reklamlänkar, men kan ju inte låta bli att undra vad hon lägger på dessa helt oanvändbara maskeradklänningar som någon stackars underbetald textilarbetare i Taiwan sytt av kliande polyestermaterial, och som efter ett par fotograferingar kommer att hamna i någon låda i Linns kaosiga förråd innan den slängs.
Fan nu vart jag nyfiken och behövde klicka jag med. Fyfan vilken dyr skit. Ser ut som sånt där som araber brukar ha på sina ungar.
Går inte att tvätta står det. Helt jävla obegripligt att köpa detta till en 6åring. Jag har också en 6åring i fsk klass och de klär sig i denna ålder som "stora" barn typ. Jeans och t shirt, hoodies, och svarta ytterkläder.
För utklädnad/skoj duger det med en tyllkjol från hm för nån 100lapp, dom kan man dessutom tvätta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vetgirighet
Största anledningen är nog att hitta en ny man, samt att arbeta ihop med Pappapappadöttrar. Trodde dem skulle börja podda ihop eftersom dem avslutade samarbetet med Melinda Jacobs och podden. Men där trodde jag fel…
Men hur ska det funka med en snubbe från Stockholm?? Ska hon långsiktigt köra vv liv stockholm/örebro? Sjukt opraktiskt och svindyrt blir det. Men ja, hennes "avslöjar-allt-bästis" alva har ju outat att Linn letar hanar i storstan.
Det där "arbetandet" med kannibalbögarna har väl än så länge knappt genererat nått? Det har inte varit mer än några IG posts på när dom sitter och fikar.