2023-07-10, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoo54321
Anledningen till varför J inte heter Hassel i efternamn var för att det blev utdraget med att skicka in papperna, men det var bestämt att hon skulle heta Hassel. Barnet får mammans efternamn vid födseln. Och när G gjorde slut med L så vägrade L fullfölja processen.
Det är därför hon inte är döpt heller. L ville döpa J men G gick bara med på det om hon skulle heta Hassel som det var bestämt. L ville heller inte involvera honom i dopet förutom en inbjudan

Vilket jävla as Linn är..

Men flickan kan ju alltid byta själv, när hon är i tonåren.
Hassel låter ju så mycket bättre än Andersson..
Citera
2023-07-10, 14:27
Medlem
Är det rimligt att alltid ha skagenröra i kylen? Är jag bara extrem fattiglapp som tycker att det låter extremt? Och vem kan inte receptet på skagenröra?!
Citera
2023-07-10, 14:39
Medlem
Blir rädd när jag läser kommentarerna under hennes senaste inlägg
Citera
2023-07-10, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilbingolover
Är det rimligt att alltid ha skagenröra i kylen? Är jag bara extrem fattiglapp som tycker att det låter extremt? Och vem kan inte receptet på skagenröra?!

Och den såg inte särskilt god ut. Som att hon spätt ut den med vatten.
Senast redigerad av Bullkaka 2023-07-10 kl. 14:44.
Citera
2023-07-10, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Om Linn ör mogen som hon vill vara så slutar hon ignorera nu. Om de gjort slut så kan hon skriva ett inlägg dom densiedesmond typ. Dvs ”superbra kille men vi funkar inte just nu”.

Men nej hon bara fortsätter lilla runt. Tror hon att hon kan vänta ut stormen och att alla ska glömma S?

Hon fick nog inspiration av hennes inlägg till dagens inlägg
Citera
2023-07-10, 14:44
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Jag kastar in en TWIST!!!

Innan året är slut så bara ”råkar” Linn bli gravid IGEN med S!! Ni vet så där som det kan bli ibland när man gjort slut o gått isär o alla olika känslor stormar o man hamnar i sängen för o sen ångra sig igen direkt efter! O Linn ”råkar” plussa o då ska dom försöka igen o det HÄR ska bli deras kärleksbarn som förde dom tillsammans igen!!

OBS!! Självklart kommer dom ändå separera igen när kärleksbarnet är runt 1år!

Oddsen på det?! 😊

I så fall håller jag tummarna på att det blir en kille. Tänk er en liten fyrklöver och alla i blommiga klänningar men en har skjorta.

Men vill hon verkligen ha barn som har helsyskon? Får en känsla av att allt är en barnslig grej + att hon alltid vill vara pirrigt nykär 😆
Citera
2023-07-10, 14:52
Medlem
Kvalster69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
För lite variation i break-up-träsket:
Det gör f-n ont i trädgårdsnörden i mig när Linn glatt visar upp kaoset i hennes pallkrage. Som blivande florist borde hon ha bättre koll på odling..!

Tänkte oxå det när jag såg filmen. Herre Jesus. Detta blir ingenting av. Hur tänker man när man bara slänger i allt möjligt i en o samma kompott? Trasslig och trångt som fan och gurkslangen har ingenstans att hänga sig på 🤣🫣
Citera
2023-07-10, 14:57
Medlem
ModerEvas avatar
Har Simon en blogg? Bidrar gärna med lite klick så att han får in pengar.

Ja, jag känner mer för Simon än Linn. Killar mognar oftast senare och är ibland lite lättlurade när de är unga.
Citera
2023-07-10, 14:57
Medlem
hibbahubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
I så fall håller jag tummarna på att det blir en kille. Tänk er en liten fyrklöver och alla i blommiga klänningar men en har skjorta.

Men vill hon verkligen ha barn som har helsyskon? Får en känsla av att allt är en barnslig grej + att hon alltid vill vara pirrigt nykär 😆

Hon har tidigare berättat att hon halvt hoppades att Belle skulle vara en kille, och att Simon hoppades på en tjej. Så nog vill hon ha en pojke. Och han ska heta Charlie. Det har hon berättat fnittrigt och att hon tvingat på både Marcus, Gabriel och Simon. Blir det en kille, då blir det en Charlie — punkt slut.
Tänk om nästa hatar det namnet och vägrar? Kan de bli separation innan bebis kommer då tro?
Citera
2023-07-10, 15:00
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Tänkte oxå det när jag såg filmen. Herre Jesus. Detta blir ingenting av. Hur tänker man när man bara slänger i allt möjligt i en o samma kompott? Trasslig och trångt som fan och gurkslangen har ingenstans att hänga sig på 🤣🫣

Stackars växter! 🫣 Vet någon att hon faktiskt har gått en utbildning till florist eller hittar hon bara på?
Citera
2023-07-10, 15:01
Medlem
Kvalster69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hibbahubba
Hon har tidigare berättat att hon halvt hoppades att Belle skulle vara en kille, och att Simon hoppades på en tjej. Så nog vill hon ha en pojke. Och han ska heta Charlie. Det har hon berättat fnittrigt och att hon tvingat på både Marcus, Gabriel och Simon. Blir det en kille, då blir det en Charlie — punkt slut.
Tänk om nästa hatar det namnet och vägrar? Kan de bli separation innan bebis kommer då tro?

Tjejer är mentalt mycket starkare än pojkar. Tjejer klarar sig bättre från trauman etc. En son skulle inte klara sig med Linn som mamma. Gud vet vad han gör.
Citera
2023-07-10, 15:02
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hibbahubba

Pust, borde det inte snart gå ut en varning för denna människa? Örebro är väl inte så stort så var hittar hon alla killar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in