2024-02-11, 14:20
Medlem
Incendios avatar
När män inte tror att Linn kan sjunka lägre... Först en story där hennes och någon annans barn är med och sedan en story om sexleksaker. Jag hade gått i taket om jag var mamma till Tindras kompis.
Dock komiskt att se hur Linn skakar när hon håller upp sexleksaken samt säger att alla tjejer nog redan äger en ...jag antar att det är en vibrator. Nej Linn, långt ifrån alla gillar sexleksaker och dessutom känns det inte som det bästa säljknepet att säga att de potentiella kunderna redan äger produkten - då finns ju inget behov av att köpa den.
Citera
2024-02-11, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
När män inte tror att Linn kan sjunka lägre... Först en story där hennes och någon annans barn är med och sedan en story om sexleksaker. Jag hade gått i taket om jag var mamma till Tindras kompis.
Dock komiskt att se hur Linn skakar när hon håller upp sexleksaken samt säger att alla tjejer nog redan äger en ...jag antar att det är en vibrator. Nej Linn, långt ifrån alla gillar sexleksaker och dessutom känns det inte som det bästa säljknepet att säga att de potentiella kunderna redan äger produkten - då finns ju inget behov av att köpa den.

Märks väldigt tydligt att detta inte är en reklam hon är stolt över att göra. Hörs också tydligt i Linns röst hur mycket hon skäms över att prata om de olika produkterna. Hon kan ju inte ens förklara vad de olika produkterna är till för. Bara säger att de är söta och gulliga med blommor osv. Men ändå 3e gången hon gör reklam för detta märke.

Undrar varför hon inte längre gör reklam för bubbleroom?

Var hon tvungen att lägga ut reklam om sexleksaker samtidigt som hennes barn har mellomys??
Citera
2024-02-11, 17:56
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norfolk
Ja lite konstigt är det allt. Men en del följare verkar reagera i varje fall.

”Jättefint och roligt att du tipsar vidare men ge cred till din inspiratör @joannatipsar som gjorde en exakt likadan video ett dygn innan dig ;-)”

Men jag antar att den kommentaren blev borttagen illa kvickt och att det inte nämns någonstans om var inspo kom ifrån.

Den kommentaren är borttagen 😅

Eller såg nu att den kommentaren fanns under bilden med rosor
Senast redigerad av geek12 2024-02-11 kl. 17:59.
Citera
2024-02-11, 19:35
Medlem
Och nu så har hon fixat "alla hjärtans dag" presenter till sina döttrar, och 1 av presenterna är ögonskuggs paljett där det står "feeling flirty" asså dem är typ 2,4 och 7 år gamla🫣 Låt Barn vara Barn!
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2024-02-11 kl. 20:05.
Citera
2024-02-11, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Och nu så har hon fixat "alla hjärtans dag" presenter till sina döttrar, och 1 av presenterna är ögonskuggs paljett där det står "feeling flirty" asså dem är typ 2,4 och 7 år gamla🫣 Lår Barn vara Barn!
Men det är ju viktigt att trycka in dem i smink- och dockvärlden så fort som möjligt och inte ge dem några alternativ, så Linn sen kan hävda att barnen älskar smink och dockor och väljer det helt själva 😅
Citera
2024-02-11, 20:09
Ögonskuggepaletten? Allt med den där presenten visar på hur sjuk hon är, helt jävla lobotomerad. Kopplar ihop sina barn med smink och sex, barn som inte ens är skolålder
Citera
2024-02-11, 20:11
Men herregud så självgod?!

”Du är så omtänksam mot alla”

Linns svar: ”Är nog faktiskt det”

Vem svarar ens så?! Och varför förtjänar man credd för att man är snäll mot sina barn? Det är ditt jobb för fan! Och snäll mot dina barn är du fan inte alltid heller, tvingar de till både det ena och det andra som inte är normalt att tvinga barn till…
Citera
2024-02-11, 21:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Hon påstår att gosedjurskaninen kommer från Bukowskis? Känns väl föga trovärdigt, speciellt när en kommenterar att hennes unge har en likadan kanin.

Varför är hon så besatt av att allt måste vara tjejigt och gulligt?
Citera
2024-02-11, 21:16
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hon påstår att gosedjurskaninen kommer från Bukowskis? Känns väl föga trovärdigt, speciellt när en kommenterar att hennes unge har en likadan kanin.

Varför är hon så besatt av att allt måste vara tjejigt och gulligt?

Fattade inte heller…vet hon ens vad Bukowskis är, felstavning som blivit autocorrect? Ser ut som en helt vanligt Livly eller Bonti kanin, tvivlar att den är köpt på Sveriges största auktionshus, den är knappast antik..
Citera
2024-02-11, 21:24
Medlem
Googla på Bukowski kanin så ser n8 att hon inte ljuger om det i alla fall.
Citera
2024-02-11, 23:17
Medlem
Brukar inte Bukowskis komma med lite krims krams runt högtider som de ger ut att sälja i vanliga butiker?

Går man in på hon som kommenterade att hon har en sådan kanin så ser man att det står Lively under tassarna på den (om det nu är den hennes yngsta dotter sitter med på en bild, hon kanske har fler).
Citera
2024-02-12, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Märks väldigt tydligt att detta inte är en reklam hon är stolt över att göra. Hörs också tydligt i Linns röst hur mycket hon skäms över att prata om de olika produkterna. Hon kan ju inte ens förklara vad de olika produkterna är till för. Bara säger att de är söta och gulliga med blommor osv. Men ändå 3e gången hon gör reklam för detta märke.

Undrar varför hon inte längre gör reklam för bubbleroom?

Var hon tvungen att lägga ut reklam om sexleksaker samtidigt som hennes barn har mellomys??

Jaa alltså jag är ledsen men jag kan verkligen inte släppa den här sexleksaker/mellomys-incidenten. Det normaliserar att blanda barn med sexualitet. Det kränker än en gång barnets integritet på ett helt sjukt sätt (tänk när dom tittar tillbaka på detta om 10-20 år). Jag fattar inte att det inte blev ett ramaskri hos hennes följare??
Sådana som Linn gör ju verkligen att man inte tar influenceryrket på allvar. Och Linn ska ha över 100k följare och representera en av de större kontona i Sverige? Jo tjena
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in