2006-06-08, 11:48
Medlem
Gladiators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mördar-Anders
Kommer man med minsta kritik mot diverse droger här på FB så blir det ett jävla liv och man blir kallad både för det ena och det andra.
Det bara smäller till med länkar till sidor som visar "trovärdig" statistik på att det mer eller mindre är ofarligt att nyttja narkotika och anabola mm. "Jag brukar, inte missbrukar" är ett av de mest vanliga uttrycken. De som inte tar droger har tydligen inte fattat ett dyft av vad livet går ut på enligt drogförespråkarna.

Men, så i nästa stund så vänder det. Helt plötsligt är det så jävla synd om folk som fastnat i träsket, har sömnrubbningar, psykiska plågor, panikångest etc etc. Sett flera trådar där folk ber om råd & hjälp för de mår så satans dåligt och är rädda som små barn. Då heter det istället att de haft en taskig uppväxt, fått stryk, blivit utsatta för incest, blivit mobbade, inte haft något val mm. En helt annan visa alltså. Och det är ofta samma personer som kommer med råd i en tråd som i andra trådar hånar personer som varnar för att börja med skiten. Är ni schizofrena hela bunten eller? Vilket jävla pack.
Kom inte här och snacka om empati för ni vet inte ens vad det betyder.
Kunde inte sagt det bättre själv.
2006-06-08, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamyn
Du är mig en riktigt rolig prick du, så citat som "Är ni schizofrena hela bunten eller? Vilket jävla pack." är inte nedlåtande?
På vilket sätt, om jag får fråga, har jag varit nedlåtande mot dig? På vilket sätt har jag tappat bort det jag själv skrivit? Har läst ditt inlägg ett flertal gånger och förundras fortfarande över idiotin i det du skriver, men det hör inte hit (min personliga åsikt dvs)
Jag har koll på vad du skrivit, frågan är fortfarande, har du det själv? För din version ändras från gång till gång.
Men den mest intressanta frågan är, har du inget eget att komma med? Om jag säger att du är bortkollrad, så kommer samma tillbaka till mig..
Så om jag då säger, du är lite vilsen, så kommer det garanterat tillbaka till mig igen
*suckar*
Det är bra att du har höga tankar om dig själv.
Men du har fortfarande inte talat om vari idiotin ligger i mitt inlägg?
Och när har jag ändrat min version?

Angående mitt nedlåtande uttryck så missförstod jag dig. Jag trodde du menade att jag varit nedlåtande mot någon specifik person i just den här tråden vilket jag inte varit. Det var som sagt en åsikt jag har helt allmänt om langare/drogprofeter.
2006-06-08, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brofsteel
Sen är det ju förstås lite skillnad på att ge sin sambo ett glas med varmt vatten istället för kallt, och att åka omkring på stan och leka polis bara för att kunna skrämma upp nojjiga pundare så att dom hoppar i ån.

Precis som det är skillnad på att kasta en fotboll i huvudet på någon polare och gå ner på stan med en AK-4 och meja ner en halv kö till krogen p g a dom är fulla svin...

Javisst är det skillnad, men att pundaren skulle bli så stissig att
han hoppade i ån var ju enligt utsago inte heller meningen.
Deras polislekande gick ju för övrigt inte längre än att de körde
sakta i bilen och stirrade. Hur pundaren väljer att reagera på det
är ju upp till honom.
Faktum är att de inte ens blev "poliser" förrän offrets paranoia
skenat iväg. Jag tycker nog att det är pundarens hjärna som jävlas
med honom själv minst lika mycket som någon annan.

F.ö måste människor få ge uttryck åt sina känslor, vilka de nu må
vara. Så länge det sker hyfsat harmlöst tycker jag att det bara är
att gilla läget.

(hur många har någon gång haft möjligheten att trycka på alla
knappar i hissen och dra när man vet att en person man inte
gillar är på väg? Jag har gjort några gånger och inser att det är
uttryck för passiv aggression som jag egentligen borde ta itu
med på ett mer konstruktivt sätt - men någon enstaka gång
vill ja unna mig att bara få vara osofistikerad och dum)
2006-06-08, 12:08
Bannlyst
Citat:
Det är bra att du har höga tankar om dig själv.
Men du har fortfarande inte talat om vari idiotin ligger i mitt inlägg?
Och när har jag ändrat min version?

Angående mitt nedlåtande uttryck så missförstod jag dig. Jag trodde du menade att jag varit nedlåtande mot någon specifik person i just den här tråden vilket jag inte varit. Det var som sagt en åsikt jag har helt allmänt om langare/drogprofeter.

hehe, du har fortfarande svårt att förstå att din fråga i ditt första inlägg;

"är ni helt schizofrena eller?" och uttalandet "erat jälva pack"

kan ha uppfattats som nedlåtande av vissa debattörer som inte är av samma åsikt som dig själv!

Jag fattar inte hur du lyckas men det är väl en medfödd egenskap som de flesta ormar besitter...att slingra sig alltså!
2006-06-08, 12:12
Bannlyst
Citat:
hehe, du har fortfarande svårt att förstå att din fråga i ditt första inlägg;

"är ni helt schizofrena eller?" och uttalandet "erat jälva pack"

kan ha uppfattats som nedlåtande av vissa debattörer som inte är av samma åsikt som dig själv!

Jag fattar inte hur du lyckas men det är väl en medfödd egenskap som de flesta ormar besitter...att slingra sig alltså!
Ok. Visste inte att du förespråkade droger. Pack....
2006-06-08, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamyn
*he he* Nu börjar du visst halka av stolen rejält lille vän. Jag är inte det minsta bortkollrad, har full koll på vad jag skrivit. Du däremot tappar bort argumentationen mer och mer. Och när du börjar komma med nedlåtande saker så är du ute på riktigt hal is.
Dessutom var det inte ett försök att blåsa liv i en debatt som du blivit ägd i, utan snarare att konstaterande att du förlorat. Tack o adjö
Citat:
kul att vi kunde utbyta tjänster på något plan då iaf! har nästan kramp i kinderna av allt garv...

Det blev lite för komplicerat att hajja för dig förstår jag, att dom som skrivit innan du kommer med ditt inlägg, kan känna sig träffade av dina påhopp så du var tvungen att vrida på det lite så att du lyckas rädda ditt patetiska skinn, hehe!!!

Snyggt jobbat! Ser fram emot framtida debatter med dig min vän!
Nu har jag följt den här debatten en stund. Intressant läsning. Intressant är också att se hur Dreamyn och Brofsteel tillsammans försöker utmanövrera Mördar-Anders genom att undvika att svara på påståenden och komma med usla och nästan påhittade argument. Klagar på "nedlåtande" när de själva är nedlåtande mest hela tiden. Du är ägd? Hehehe!Jag står på din sida Mördar-Anders. De har "förlorat". Du har vunnit.
2006-06-08, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ok. Visste inte att du förespråkade droger. Pack....

haha, alltid lika kul att få se vad folk kläcker ur sig när dom vet att dom är ägda i en debatt...

ex från dina tidigare inlägg;

puss på dig!

min lilla vän!

och så the final touché....Pack!!!

imponerande.
2006-06-08, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av syndikat77
Nu har jag följt den här debatten en stund. Intressant läsning. Intressant är också att se hur Dreamyn och Brofsteel tillsammans försöker utmanövrera Mördar-Anders genom att undvika att svara på påståenden och komma med usla och nästan påhittade argument. Klagar på "nedlåtande" när de själva är nedlåtande mest hela tiden. Du är ägd? Hehehe!Jag står på din sida Mördar-Anders. De har "förlorat". Du har vunnit.

Jaaa, länge leve nazismen....eller hur var det nu?

edit: kom på en grej, blandar ihop dig med en annan användare p g a din avatar. en nazist. Så det här inlägget är rumpa! sorry
2006-06-08, 12:20
Bannlyst
Citat:
haha, alltid lika kul att få se vad folk kläcker ur sig när dom vet att dom är ägda i en debatt...

ex från dina tidigare inlägg;

puss på dig!

min lilla vän!

och så the final touché....Pack!!!

imponerande.
Kunde ha använt ett bättre ord men jag är på alldeles för bra humör för det.
2006-06-08, 12:20
Medlem
SON OF A BITCHs avatar
Undrar vilka det är som är ägda.
2006-06-08, 12:23
Medlem
Citat:
Jaaa, länge leve nazismen....eller hur var det nu?

edit: kom på en grej, blandar ihop dig med en annan användare p g a din avatar. en nazist. Så det här inlägget är rumpa! sorry
No harm. Shit happens.
2006-06-08, 12:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SON OF A BITCH
Undrar vilka det är som är ägda.

ja, undrar det jag, iaf inte en nörd som sitter och lägger oneliners lite då och då för att verka häftig...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in