2006-06-08, 11:19
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brofsteel
det finns en tråd under ämne opiater annars som jag tror du skulle tycka om...

"8-åring som slår i sig heroin" tror jag den hette. Tror jag skulle falla herrn i smaken!
Det är ett bra exempel på hur hänsynslösa knarkare är när de gör en åttaåring till knarkare. De behövde väl någon ung person att utföra vissa kriminella uppgifter åt dem.
2006-06-08, 11:21
Medlem
Dreamyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mördar-Anders
Finns inte så mycket mer att tillägga i den här frågan.
Den tråkade ut mig redan efter mitt andra inlägg. Tyvärr.
Dessutom har vi halkat väldigt off topic nu och det har mer utvecklats till en personlig vendetta mellan mig och... ja vad han nu hette.

Sorry Gammal Hårdrockare. Absolut inte min mening att halka så långt från trådens ursprung. Tvärtom. Jag försökte bara bidra med min personliga åsikt i drogdebatten.

Precis som jag trodde, du har själv kommit underfund med att du gjort bort dig, och lägger hellre ner diskussionen 'n att bli än mer förödmjukad. Jo, jag vet, du har absolut inte blivit bortkollrad, vem är det som har gjort bort sig? Inte du iaf, det måste vara alla andra. Synd att du tappade bort dig själv och vad du själv skrivit.
2006-06-08, 11:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamyn
Precis som jag trodde, du har själv kommit underfund med att du gjort bort dig, och lägger hellre ner diskussionen 'n att bli än mer förödmjukad. Jo, jag vet, du har absolut inte blivit bortkollrad, vem är det som har gjort bort sig? Inte du iaf, det måste vara alla andra. Synd att du tappade bort dig själv och vad du själv skrivit.
Alla andra? Du menar du och... ja vad han nu hette? Ett dåligt och grundlöst försök att blåsa liv i en död debatt. Kan du inte bättre? Puss på dig.
2006-06-08, 11:24
Bannlyst
Citat:
Aha? Så du anser alltså att man inte har lika stor rätt att uttrycka sina åsikter efter... ja låt oss säga 10 inlägg? Eller 12 inlägg kanske?
Ju snabbare man svarar desto större åsiktsfrihet? Tack min lille vän. Nu fick du mig också att gapflabba. Dagen är räddad.

kul att vi kunde utbyta tjänster på något plan då iaf! har nästan kramp i kinderna av allt garv...

Det blev lite för komplicerat att hajja för dig förstår jag, att dom som skrivit innan du kommer med ditt inlägg, kan känna sig träffade av dina påhopp så du var tvungen att vrida på det lite så att du lyckas rädda ditt patetiska skinn, hehe!!!

Snyggt jobbat! Ser fram emot framtida debatter med dig min vän!
2006-06-08, 11:28
Medlem
Dreamyns avatar
Citat:
Alla andra? Du menar du och... ja vad han nu hette? Ett dåligt och grundlöst försök att blåsa liv i en död debatt. Kan du inte bättre? Puss på dig.

*he he* Nu börjar du visst halka av stolen rejält lille vän. Jag är inte det minsta bortkollrad, har full koll på vad jag skrivit. Du däremot tappar bort argumentationen mer och mer. Och när du börjar komma med nedlåtande saker så är du ute på riktigt hal is.
Dessutom var det inte ett försök att blåsa liv i en debatt som du blivit ägd i, utan snarare att konstaterande att du förlorat. Tack o adjö
2006-06-08, 11:30
Bannlyst
Citat:
Men vad har folk för syn på människor egentligen?
Har du så taskigt självförtroende att du måste ge dig ut och tracka ner dom som har det sämre än dig?
Om du inte kan hitta någon med sämre självförtroende, eller sämre samhällstatus än en pundare/alkis att racka på så svarar ju det på en hel del frågor om dig. Och det gäller alla här inne som anser sig stå över folk, och därmed äga någon form av rätt att jävlas med folk som redan har det svårt.

Visst, du har en del poänger, men jag tycker ändå inte att
det behöver vara helt svart eller vitt.
Varför skulle man jävlas med någon överhuvudtaget, någonsin?
I det här fallet var det ändå ganska harmlöst tycker jag.
Klart att det inte är ett smickrande karaktärsdrag att roas av
att jävlas med folk, särskilt inte de som är svagare än en själv.
Men hey, lite karaktärsfel ska man väl kunna få unna sig?
2006-06-08, 11:32
Medlem
Dreamyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MunkyStile
Visst, du har en del poänger, men jag tycker ändå inte att
det behöver vara helt svart eller vitt.
Varför skulle man jävlas med någon överhuvudtaget, någonsin?
I det här fallet var det ändå ganska harmlöst tycker jag.
Klart att det inte är ett smickrande karaktärsdrag att roas av
att jävlas med folk, särskilt inte de som är svagare än en själv.
Men hey, lite karaktärsfel ska man väl kunna få unna sig?

Varför då inte välja att hacka på någon i sin egen omgivning, o kolla om det är lika kul? Fruktansvärt omoget att racka på folk. Bättre saker finns det att göra.
2006-06-08, 11:38
Bannlyst
Citat:
*he he* Nu börjar du visst halka av stolen rejält lille vän. Jag är inte det minsta bortkollrad, har full koll på vad jag skrivit. Du däremot tappar bort argumentationen mer och mer. Och när du börjar komma med nedlåtande saker så är du ute på riktigt hal is.
Dessutom var det inte ett försök att blåsa liv i en debatt som du blivit ägd i, utan snarare att konstaterande att du förlorat. Tack o adjö
Jo, du verkar totalt bortkollrad. Och du verkar dessutom inte ha någon som helst koll på vad jag skrivit. Jag står fast för det jag skrivit. Dessutom var det inte jag som började med nedlåtande saker mot någon annan i den här tråden. Comprende? Om du läser mitt första inlägg så inser du nog att det jag skriver gäller helt allmänt och var inte riktat mot någon specifik person i den här tråden. Och förstår du inte det, ja då är det dina problem, inte mina.

P.S. För övrigt hade jag inte en aning om att jag deltog i någon sorts tävling. Ägd? Förlorat?
2006-06-08, 11:38
Bannlyst
Citat:
Varför då inte välja att hacka på någon i sin egen omgivning, o kolla om det är lika kul? Fruktansvärt omoget att racka på folk. Bättre saker finns det att göra.

Jag kan inte tala för Gammalhårdrockare, men jag skulle
gissa att de flesta som tycker att de är kul att jävlas lite med
folk gör det undatagslöst.
Sist jag försökte småjävlas lite med min sambo var när hon låg i
sängen och bad mig hämta ett glas kallt vatten. Jag kylde
omsorgsfullt ner glaset med massa kallvatten så att det höll
sval temperatur när jag sedan fyllde det med varmvatten.
Tyvärr började jag fnissa okontrollerat precis innan hon drack
så hon anade oråd.

Klart att det finns bättre saker att göra men det ena utesluter
ju inte det andra så man kan göra både och.

[edit]
Jo, jag inser att det är "fruktansvärt" omoget. Jag gissar att
det är lite av det som är kärnan i varför det är kul.
2006-06-08, 11:40
Bannlyst
Citat:
Racka på mig? Ja, du har rätt, det är fruktansvärt omoget. Hälsa!
2006-06-08, 11:43
Medlem
Dreamyns avatar
Citat:
Jo, du verkar totalt bortkollrad. Och du verkar dessutom inte ha någon som helst koll på vad jag skrivit. Jag står fast för det jag skrivit. Dessutom var det inte jag som började med nedlåtande saker mot någon annan i den här tråden. Comprende? Om du läser mitt första inlägg så inser du nog att det jag skriver gäller helt allmänt och var inte riktat mot någon specifik person i den här tråden. Och förstår du inte det, ja då är det dina problem, inte mina.

P.S. För övrigt hade jag inte en aning om att jag deltog i någon sorts tävling. Ägd? Förlorat?

Du är mig en riktigt rolig prick du, så citat som "Är ni schizofrena hela bunten eller? Vilket jävla pack." är inte nedlåtande?
På vilket sätt, om jag får fråga, har jag varit nedlåtande mot dig? På vilket sätt har jag tappat bort det jag själv skrivit? Har läst ditt inlägg ett flertal gånger och förundras fortfarande över idiotin i det du skriver, men det hör inte hit (min personliga åsikt dvs)
Jag har koll på vad du skrivit, frågan är fortfarande, har du det själv? För din version ändras från gång till gång.
Men den mest intressanta frågan är, har du inget eget att komma med? Om jag säger att du är bortkollrad, så kommer samma tillbaka till mig..
Så om jag då säger, du är lite vilsen, så kommer det garanterat tillbaka till mig igen
*suckar*
2006-06-08, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MunkyStile
Jag kan inte tala för Gammalhårdrockare, men jag skulle
gissa att de flesta som tycker att de är kul att jävlas lite med
folk gör det undatagslöst.
Sist jag försökte småjävlas lite med min sambo var när hon låg i
sängen och bad mig hämta ett glas kallt vatten. Jag kylde
omsorgsfullt ner glaset med massa kallvatten så att det höll
sval temperatur när jag sedan fyllde det med varmvatten.
Tyvärr började jag fnissa okontrollerat precis innan hon drack
så hon anade oråd.

Klart att det finns bättre saker att göra men det ena utesluter
ju inte det andra så man kan göra både och.

Sen är det ju förstås lite skillnad på att ge sin sambo ett glas med varmt vatten istället för kallt, och att åka omkring på stan och leka polis bara för att kunna skrämma upp nojjiga pundare så att dom hoppar i ån.

Precis som det är skillnad på att kasta en fotboll i huvudet på någon polare och gå ner på stan med en AK-4 och meja ner en halv kö till krogen p g a dom är fulla svin...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in