2022-07-29, 07:17
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Det sjukaste är att han han har RÄTT att träffa sina barn. Hans rätt övergår barnens rätt att slippa fanskapet.

Endast hans eget barn O. Men visst, det är sjukt. Stackars barn.
Citera
2022-07-29, 08:09
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Det sjukaste är att han han har RÄTT att träffa sina barn. Hans rätt övergår barnens rätt att slippa fanskapet.

Han kommer sitta inne tllls sonen är vuxen.
Citera
2022-07-29, 08:54
Medlem
Kan man läsa obduktionsrapporten?
Enligt FUP uppfattar jag det som att Beata var gravid.
Citera
2022-07-29, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Det finns ingen uppriktighet i det uttalandet alls!

Han är en riktigt sjuk narcissist/psykopat, som inte accepterade att hans fru fick nog tillslut.
Att använda lille sonen för att få in henne i bilen, är en välkänd taktik bland kränkta narcissister/psykopater när dem inser att kvinnan är stark nog att lämna.

Hoppas barnen får den hjälpen dom behöver och mår förhållandevis bra, trots monstret som dödande deras mamma.

Vila i frid Beata ❤️

Syftade på att han faktiskt erkänner att han dödade henne just där.
Men i övrigt är det mesta lögn och försköning av hans onda handlingar.

Han säger t.ex att han la sig ner bredvid Beata innan han begravde henne som ett tecken på hur mycket han älskade henne. Men faktum är att han slängde ner henne i en grund grop med ansiktet neråt. Jag vill tro att man begraver en människa med ansiktet uppåt himlen om man älskar och respekterar denne.
Citera
2022-07-29, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Cezary säger att han parkerade en kort stund på golfbanans parkering. Framgår inte vilken, men måste väl vara Oxie då?

Kan det inte vara i Bokskogen på parkeringen till den golfbanan?
Citera
2022-07-29, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Kan det inte vara i Bokskogen på parkeringen till den golfbanan?

I förhör säger han att han ströp henne på Källstorpsvägen i Oxie. Den vägen sträcker sig visserligen inte hela vägen till dammen där jag tror han mördade hennes. Jag har ännu inte sett märkning på karta i fup, men det kanske kommer.
Citera
2022-07-29, 19:02
Medlem
Efter att läst delen med över 2000 sidor har jag ett stort frågetecken i huvudet, inte sett svar någonstans ännu.
Vid obduktionen konstaterade man att kroppen var helt tömd på blod, men ingenstans av alla sökplatser, husisar etc hittas ej någon plats med stor blodmängd, ej heller på C:s kläder eller i bilen. Någonstans måste detta ha hänt ju, hade C hjälp eller inte? Min uppfattning är att han var inte ensam att utföra detta fruktansvärda mord, beröva barnen sin älskade mamma❤
Citera
2022-07-29, 19:20
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Efter att läst delen med över 2000 sidor har jag ett stort frågetecken i huvudet, inte sett svar någonstans ännu.
Vid obduktionen konstaterade man att kroppen var helt tömd på blod, men ingenstans av alla sökplatser, husisar etc hittas ej någon plats med stor blodmängd, ej heller på C:s kläder eller i bilen. Någonstans måste detta ha hänt ju, hade C hjälp eller inte? Min uppfattning är att han var inte ensam att utföra detta fruktansvärda mord, beröva barnen sin älskade mamma❤

Som jag förstod så jacka var indränkt i blod. Det var ju tätt vinterjacka.
Citera
2022-07-29, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursalund
Som jag förstod så jacka var indränkt i blod. Det var ju tätt vinterjacka.
Jackan va det ja men själva platsen där det hände har dom ej funnit. En mängd blod på nästan 5 liter borde hittats om hon mördades där C påstod. Tycker jag iaf.
Citera
2022-07-29, 20:14
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Jackan va det ja men själva platsen där det hände har dom ej funnit. En mängd blod på nästan 5 liter borde hittats om hon mördades där C påstod. Tycker jag iaf.

Det har ju gått en del tid och kanske kan blod försvinna pga mikroorganismer och regn? Vet inte hur lång tid det kan tänkas ta.
Citera
2022-07-29, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barby
Lars, utredningen som socialtjänsten har gjort är helt normal. Jag menade att barnen inte vågade säga något emot mamman. Varför? Vi kommer att läsa svaret i fupen.
Nu har vi läst alla svar i FUP, blev väl inte riktigt som du förutspått? Är C fortfarande helt oskyldig till Beatas mord enligt dig?
Citera
2022-07-29, 20:17
Medlem
f30malmos avatar
Ser att bluestar kan ge utslag på jord i vissa fall, och andra biologiska material än blod. Vilket kanske försvårar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in