Citat:
Ursprungligen postat av
Barby
1) Alla som tror att min information är opålitlig, vänligen hoppa över mina meddelanden utan att läsa.
2) Jag skulle vilja uppdatera informationen för adekvata läsare.
Beatas man hade en skåpbil. Han sov i den här bilen i 5 nätter. Han berättade det här själv. Han berättade att han hade löst problemet med lägenheten. Hyrde en kompis lägenhet. Kompisen åkte själv till Polen. Jag förstod att det var ett andrahandskontrakt. Jag tror att det var hit han kom tillbaka med sin son på kvällen. Jag tror inte att han lämnade sin son ensam på natten. Jag tror att han matade honom, badade honom och lade honom i sängen. Han är en bra pappa. Han berättade att han var upprörd över att Beata inte tog hand om barnen. Att han ofta var tvungen att laga middag åt hela familjen efter jobbet, eftersom Beata inte ansåg det nödvändigt att laga middag åt barnen. Jag tror att polisen tog honom från den här lägenheten på natten. Polisen grep mannen, jouren tog barnet.
Alla närvarande läser inte informationen noggrant. Polisen gick till Beatas lägenhet och den stod tom enligt polisrapporten. Så de äldre barnen var inte hemma, utan hos hennes väninna. Förmodligen väntade hennes väninna på Beata till 12 på natten, efter ringde hon till polisen och berättade att Beata hade åkt med sin man och aldrig återvänt. Troligtvis togs även de äldre barnen till jourhem samma natt.
1) Var och en väljer själv vad man läser, och jag själv skummar t.ex. t.o.m. igenom den kvinnohatande "gräsflyttarens" hitte-på texter om statistiska s.k. "fakta".
2) Intressant att du tar på dig rollen att välja ut en grupp skribenter på diskussionsforumet flashback som dugliga, fullvärdiga, korrekta, lämpade?
Det är nämligen några synonymer till ordet
adekvata som du tycks helt ha missuppfattat betydelsen utav.
Jag antar att din syn på C:s förträfflighet som partner, fadersfigur m.m. befinner sig på samma nivå av missuppfattning som det tidigare av mig anförda.
Det är helt okej att spekulera om saker där källfakta saknas, men då bör man uttrycka sig på rätt sätt.
Om man hävdar att man beskriver sanningen utan att tillnärmelsevis någonsin ha några som helst källfakta att påvisa, så är det inte särskilt konstigt om man blir misstrodd av andra.