Citat:
Ursprungligen postat av
Barby
Bra försök att få mer information). Jag berättade för polisen varför han började dela personlig information med mig. Jag anser det inte nödvändigt att berätta om allt som jag vet på forumet.. Hur vet jag vem som pratar med mig. Kanske är det polisen, eller kanske Beatas mördare.

Beatas mördare sitter häktad.
Citat:
Barby|77792482]Det stämmer! Han visade mig en bild och sade att det är Beata som slagit honom. På bilden hade han blod på sitt ansikte. Jag berättade om bilden för polisen. Polisen förhörde mig igår.
Varför va inte polisen intresserad av bilden vid
det här förhöret?
Citat:
Ursprungligen postat av
Barby
Jag vet inte om detta är viktigt eller inte. När polisen ställde frågor till mig tyckte jag att frågan var konstig och oviktig. Men nu funderade jag lite på den här "dumma" frågan och insåg att den ställdes av en anledning. Så jag ska prata med en advokat först. Om han tycker att det är viktigt, då ringer jag polisen.
Skojar du prata med en advokat först???
Citat:
Ursprungligen postat av
Barby
Jag vill säga att jag inte bryr mig om någon tror mig eller inte. Jag uppfyllde min medborgerliga plikt och berättade för polisen att det finns ett foto på Beatas man med blod i ansiktet. Polisen frågade mig var de kunde titta på bilden. Jag svarade att bilden är på telefonen. Polisen var mycket intresserad av denna information. Så tro mig eller ej. Det förändrar ingenting. Förresten, det finns också en video som jag pratade om där.
Varför va inte polisen intresserad av bilden vid det första förhöret du säger dig varit på?
Har du glömt att polisen har hans mobil så då
borde dem hitta både bilder och video även om han raderat i telefonen.