2021-12-01, 23:51
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du vet väl inte om Barby kör några gissningslekar, bemöt hans inlägg med vettiga motargument istället och försök bevisa att han pratar i nattmössan. .

Det här är ett forum för yttrandefrihet OCH debatt, om du inte litar på Barbys påståenden tex så är det helt upp till dig? Ett tips till dig är att försöka hänga med i debatten istället för att bara klaga.

Finns det? Du får väl undersöka saken närmare? Hur var det nu med trådsanningar vs fakta? 😎

Mm, du är ju själv expert på att hänga med..
Nyss ifrågasatte du sarkastiskt om B jobbade eller levde på C?

Det finns länkar där det står att B var en väldigt fin och omtyckt kollega.
Och så har kollegorna gjort en väldigt fin minnesplats för B på hennes arbetsplats.

Sluta dumförklara folk mellan raderna, du har förstört den här tråden med ditt jävla ältande om och om igen och din tröttsamma smiley.

Du kanske kan visa lite respekt för att en 5-barnsmamma är död?
Citera
2021-12-02, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Mm, du är ju själv expert på att hänga med..
Nyss ifrågasatte du sarkastiskt om B jobbade eller levde på C?

Det finns länkar där det står att B var en väldigt fin och omtyckt kollega.
Och så har kollegorna gjort en väldigt fin minnesplats för B på hennes arbetsplats.

Sluta dumförklara folk mellan raderna, du har förstört den här tråden med ditt jävla ältande om och om igen och din tröttsamma smiley.

Du kanske kan visa lite respekt för att en 5-barnsmamma är död?
Håller med dig, det har gått alldeles för långt när man försöker smutskasta en kvinna som är död för att mannen tror att hon är hans ägodel. Och innan någon kommenterar detta så läs på om den Polska mannens kvinnosyn!!
Citera
2021-12-02, 00:03
Medlem
Zicksacks avatar
Citat:
Du vet väl inte om Barby kör några gissningslekar, bemöt hans inlägg med vettiga motargument istället och försök bevisa att han pratar i nattmössan. .

Det här är ett forum för yttrandefrihet OCH debatt, om du inte litar på Barbys påståenden tex så är det helt upp till dig? Ett tips till dig är att försöka hänga med i debatten istället för att bara klaga.

Finns det? Du får väl undersöka saken närmare? Hur var det nu med trådsanningar vs fakta? 😎

Vadå finns det? Ja båda har väl lämnat sina barn i Polen eller du hänger inte med?
Citera
2021-12-02, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zicksack
Vadå finns det? Ja båda har väl lämnat sina barn i Polen eller du hänger inte med?
Det är bara Beata som ska klandras. C får överge hur många han vill utan att nån höjer ögonbrynen. Men B övergav inte barnen, det är en vårdnadstvist inblandad. Jag undrar om "stackars C" slagits för sina barn?
Citera
2021-12-02, 00:14
Medlem
Zicksacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det är bara Beata som ska klandras. C får överge hur många han vill utan att nån höjer ögonbrynen. Men B övergav inte barnen, det är en vårdnadstvist inblandad. Jag undrar om "stackars C" slagits för sina barn?

Så är det! Båda har lämnat sina barn i Polen. Något om C förflutna framkommer inte. Han är ”ett offer” enl. en härinne.
Nej man lämnar inte sina barn, men nu är en förälder död. Det är hur och varför detta skedde som är intressant. Men hela tråden har slagsida där det hoppas på de andras åsikter från en som talar om yttrandefrihet…
Citera
2021-12-02, 00:21
Medlem
SmurfStorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Det här med var bilen har hittats kan framgå av den här artkeln om man läser noggrant och tänker efter. Tidningen skriver klurigt som vi vet.

Den silverfärgade bil som polisen tidigare sökt tips om är beslagtagen och tekniska spår har säkrats från den.

– Vi har säkrat fynd i det sökområdet där vi varit men vi kan inte gå in på närmare detaljer om vad, säger Nils Norling på polisen i Malmö.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...mm-av-intresse

Jag har läst artikeln. Från vad jag kan se så är sökinsatsen i artikeln på golfbanan i Oxie och det var ju inte där hon hittades. I övrigt ser jag bara att det står att bilen har tagits i beslag, men inget om var det skulle ha skett. Enligt en här inne är jag dock dålig på att dra slutsatser och läsa mellan raderna så upplys mig gärna om vad det är för klurig ledtråd du hittat.
Citera
2021-12-02, 00:57
Medlem
Jag vill säga att jag inte bryr mig om någon tror mig eller inte. Jag uppfyllde min medborgerliga plikt och berättade för polisen att det finns ett foto på Beatas man med blod i ansiktet. Polisen frågade mig var de kunde titta på bilden. Jag svarade att bilden är på telefonen. Polisen var mycket intresserad av denna information. Så tro mig eller ej. Det förändrar ingenting. Förresten, det finns också en video som jag pratade om där.
Citera
2021-12-02, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barby
Jag vill säga att jag inte bryr mig om någon tror mig eller inte. Jag uppfyllde min medborgerliga plikt och berättade för polisen att det finns ett foto på Beatas man med blod i ansiktet. Polisen frågade mig var de kunde titta på bilden. Jag svarade att bilden är på telefonen. Polisen var mycket intresserad av denna information. Så tro mig eller ej. Det förändrar ingenting. Förresten, det finns också en video som jag pratade om där.
Och jag undrar bara sen du är så nära C och säger att han delat all denna privata information med dig, så hur kommer det sig att du inte vet vem denne nya "älskare" till B va? Måste han ju berättat för dig?
Citera
2021-12-02, 02:13
Medlem
Kommer bli mycket intressant att läsa fup då man kan läsa alla förhör som gjorts i utredningen. Väntar med spänning
Citera
2021-12-02, 02:30
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Och jag undrar bara sen du är så nära C och säger att han delat all denna privata information med dig, så hur kommer det sig att du inte vet vem denne nya "älskare" till B va? Måste han ju berättat för dig?

Varför misstror du skribenten Barby?

Det han har att berätta är ju otroligt intressant, vill du inte veta mer om hur parets relation såg ut?

Att B kanske hade en älskare som möjligen påskyndade hennes skilsmässa från C är en teori som också är intressant, det kan ju kanske förklara p-pillren som B tydligen ska ha använt?

Vi borde kanske vara tacksamma över att Barby är aktiv här och förser oss med olika typer av information?
Citera
2021-12-02, 02:47
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Be*t*s mördare sitter precis där han ska sitta, bakom lås och bom!!

Men hur vet DU att hon blev mördad?

Ingen dom har fallit och vi vet just nu ingenting om vad som hände den 24 september när kvinnan försvann?

Varför kan inte det hela handla om en tragisk olycka som i det här fallet?
Citera
2021-12-02, 02:49
Medlem
Citat:
Varför misstror du skribenten Barby?

Det han har att berätta är ju otroligt intressant, vill du inte veta mer om hur parets relation såg ut?

Att B kanske hade en älskare som möjligen påskyndade hennes skilsmässa från C är en teori som också är intressant, det kan ju kanske förklara p-pillren som B tydligen ska ha använt?

Vi borde kanske vara tacksamma över att Barby är aktiv här och förser oss med olika typer av information?
Behöver inte höra eller veta något från andra då jag har mycket av den informationen redan. Jag vet hur deras förhållande var och hur den slutade. Jag vet vem som kommer med lögner här i tråden, så just den användaren du syftar på är för mig helt ointressant då jag vet att det är lögner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in