2021-09-28, 09:02
Medlem
Kan det inte möjligtvis vara så att 22åringen är hans dotter från tidigare förhållande?
Citera
2021-09-28, 09:08
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyRiot
Återigen har en vacker kvinna fått sätta livet till på grund av en man.

Vi kvinnor borde sluta oss samman och med rottingar piska sönder pungkulorna på män som bär sig åt på detta vis!

Ja, hur kan gubbfan göra så met en söt och vacker oskyldig flicka?
Citera
2021-09-28, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enelya
Kan det inte möjligtvis vara så att 22åringen är hans dotter från tidigare förhållande?

Har också varit inne på de
Citera
2021-09-28, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursalund
Två äldre pojkar är från första äktenskapet. Knappast troligt att det finns två till. Varför skulle hon jämna barnen där? Om man följer henne på FB, hennes mamma och syskon så verkar det vara skötsamma människor.
Lämna barnen? Innan hon försvann verkar hon ju ha varit med sin ena son och den siktade mannen. Sonen satt kvar i bilen medan Beata och mannen gick iväg vid Oxie. Sedan kommer mannen tillbaka ensam och påstår att Beata gått iväg med en vän. Som jag förstått så är det sonen som anmält sin mamma försvunnen.
Citera
2021-09-28, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deathorglory
Lämna barnen? Innan hon försvann verkar hon ju ha varit med sin ena son och den siktade mannen. Sonen satt kvar i bilen medan Beata och mannen gick iväg vid Oxie. Sedan kommer mannen tillbaka ensam och påstår att Beata gått iväg med en vän. Som jag förstått så är det sonen som anmält sin mamma försvunnen.
Det du beskriver är väl inte fakta från polis eller ens media? Trådsanning (viskningslek) låter det mer som?
Citera
2021-09-28, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Har också varit inne på de

OM det är så så förklarar det ju att hon är skriven på samma adress som MGM. Det kan ju även förklara att hon har delat flera inlägg om Beata, eftersom dom då har haft en typ av relation. Hade 22åringen varit MGM’s nya flickvän har jag svårt att förstå varför hon skulle vara så investerad i att hitta Beata. Mer än av medmänsklighet såklart.
Citera
2021-09-28, 09:17
Medlem
Citat:
OM det är så så förklarar det ju att hon är skriven på samma adress som MGM. Det kan ju även förklara att hon har delat flera inlägg om Beata, eftersom dom då har haft en typ av relation. Hade 22åringen varit MGM’s nya flickvän har jag svårt att förstå varför hon skulle vara så investerad i att hitta Beata. Mer än av medmänsklighet såklart.

Precis, men jag tror inte hon bor hos honom, känns lite som hon bor i Tyskland eller nånstans och bara är skriven där, men självklart kan det vara hans dotter och har mammans efternamn
Citera
2021-09-28, 09:19
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathorglory

Då måste hon ju finns ganska nära Oxie.
Citera
2021-09-28, 09:20
Medlem
Vad är snacket om hennes utseende? Kolla bilder på hennes Facebook utan något jävla filter som gör vilken ful randomkvinna som helst "vacker" så ser ni att hon ser ut som just det, en halvdann random kvinna.
Citera
2021-09-28, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Precis, men jag tror inte hon bor hos honom, känns lite som hon bor i Tyskland eller nånstans och bara är skriven där, men självklart kan det vara hans dotter och har mammans efternamn

Så kan det ju vara.
Citera
2021-09-28, 09:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
SD folk brukar anse europeisk invandring är bra
Nej, det enda dom sagt är att europeisk invandring är mer kompatibel med landet då kulturkrockarna inte blir så stora. När det gäller antal så är det ingen skillnad.
Citera
2021-09-28, 09:27
Medlem
Citat:
Så kan det ju vara.

Det jag tycker är lite konstigt är att om man kollar hennes, MGM och deras släktingar och föräldrar. Så är det ingen som är vän med någon svensk, utan det är antingen andra polacker som bor i Sverige eller polacker som bor i Polen, Tyskland och England. Och hon har ju bott i Sverige från minst 2016 och han kanske längre än så, då borde man ju ha knutit några Svenska kontakter iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in