Citat:
Ursprungligen postat av
HaxxBlaster
Du vill att andra ska ha domar som bevis medans du själv har absolut inget som pekar att hon skulle springa iväg med en ny pojkvän exempelvis.
Givetvis så kan det vara mer komplicerat än den bilden man får av media, men dina spekulationer är inte förankrade i något alls. Rena gissningar som inte är förankrad i den information vi vet än så länge. Det kanske inte är fel men det blir rätt långsökt och dina egna värderingar skiner igenom.
Själv har jag blivit misshandlad av två tidigare flickvänner helt oprovocerat, så jag vet precis hur det kan gå till men jag är inte snabb att hoppa på det tåget när det inte finns något alls som pekar på det i detta fallet.
Jag får väl spekulera precis som alla andra i den här tråden, det enda som proffstyckarna har att tillgå är ytterst lite information som figurerat i media.
Den försvunna kvinnan kan ha rymt med en ny pojkvän, blivit mördad, begått självmord, råkat ut för en olycka, håller sig gömd i Polen, teorierna är fler än en och det gör tydligen vissa skribenter oerhört arga?
Jag tycker dessutom att det är märkligt att en handfull skribenter här i tråden blir sura så fort man försöker belysa att det är ytterst sällan det enes fel om två träter i en destruktiv relation där den andra dessutom begärt enskild vårdnad. Detta används ofta som ett vapen bara för att jävlas i någon sorts maktkamp som går ut över barnen.
Det aktuella paret i Malmö hade tydligen en bra relation från början men sen gick något väldigt snett, man undrar vad och varför?