2021-09-06, 16:30
Medlem
Den oskattade fetmercan med personlig reg.skylt står iaf på en 26-årig Landskronapåg som råkar heta Zein i efternamn.
Citera
2021-09-06, 16:32
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Kanske syrianer/assyrier, kvinnor utan slöjor inblandade.

Kvinnan som springer runt i den högra halvan av Expressens video har en slöja på sig. En vit slöja (och mörka kläder):

https://www.expressen.se/tv/nyheter/...er-inblandade/

Har hon en koppling till killarna som slåss? I så fall är det nog muslimer inblandade.
Citera
2021-09-06, 16:33
Medlem
Kvinnliga poliserna visar på bra kraft i batongen ser jag. Pinsamt
Citera
2021-09-06, 16:35
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Bilen som blev bärgad av polisen utanför sjukhuset tillhör Garn*s ze*n.
Boende i Landskrona.

Jag köper mhallami för resonemangets skull. Men vad i helvete har dessa klaner med syrianerna att skaffa? Det är en helt sjuk tidpunkt på dan och de som är inblandade i bråket gör det ju bara ännu sjukare. Det ser ju ut som om det har utbrutit krig mellan förståndshandikappade valrossar.
Citera
2021-09-06, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Foto på en Mercedes som vägrade lyda polisens order, 4 riktigt tjocka och skäggiga araber stod utanför. Även foto på när de bärgar bort en sönderslagen Mercedes

https://imgur.com/a/pr7owN9

https://imgur.com/a/HHiIVuP

Tyska regplåtar
Citera
2021-09-06, 16:47
Medlem
okok1s avatar
Vad ska 5 poliser göra mot 50 galningar? Det är inte rambopoliser vi har...
Citera
2021-09-06, 16:51
Medlem
Har det kommit fram vilka det är?

Det ser faktiskt ut som det är svenskar i slagsmålet. Killen som ligger ned och får ett järnrör på sig precis jämte den kvinnliga polisen ser ut som svensk, killen som slår han med ett jätterör ser ut som invandrare.
Jag ser en annan kille lite längre bort som säkert väger 130 kg som åker ned på marken, han ser också svensk ut.

Ser lite andra som ser svenskar ut men mest så ser jag invandrare.
Senast redigerad av ProGBG 2021-09-06 kl. 16:53.
Citera
2021-09-06, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Enligt rykten som florerar är det klanerna Fahkro som råkat i luven på El-Zein.

Båda sidorna ska ha fått in försträkning ifrån Danmark och Tyskland.

Ali-Khan uppges mäkla i ärendet.

Det var just de 3 släkterna jag funderade kring.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Finns inte en SVENNE som hade vågat gå in där hahahahahah, fatta det är fucking över era svennecucks.

Vågat? Är man 25-30 stycken vågar de flesta… men ensamma är ni inte så jäkla tuffa. Fega as är vad ni är!

Men vet du, vi ”svennar” har ett konsekvenstänk och har hållit oss ifrån denna typ av beteende och därför varit befriade från inhemska krig, våld och annat som gör länder till U länder.

Därför är vi oxå ett av världens mest utvecklade länder med flest världsledande uppfinningar, sett till befolkningsmängd.

Vi har under 200 år hållit oss ifrån skit som förstör vårt egna land. Vi lämnade det beteendet för 1000 år sedan. Kanske dags att Menaländer försöka göra detsamma?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leprofesseur
Har hört att det är snällaste Gultek1n fammiljen med albaner
Möjligtvis mur4t om ens han har pungkulor annars, är dem vanliga pizzabagare. Albanerna från linero småpotatis.

Enl. Min källa flyger koptern fortfarande. Taxigubbarna står å skvallrar om dagens händelse. Icha mochi ser ut å ha öppet och ägaren verkar vara på plats kör en merca av miljonklass.

Återstår att se.
Citera
2021-09-06, 16:57
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Har det kommit fram vilka det är?

Det ser faktiskt ut som det är svenskar i slagsmålet. Killen som ligger ned och får ett järnrör på sig precis jämte den kvinnliga polisen ser ut som svensk, killen som slår han med ett jätterör ser ut som invandrare.
Jag ser en annan kille lite längre bort som säkert väger 130 kg som åker ned på marken, han ser också svensk ut.

Ser lite andra som ser svenskar ut men mest så ser jag invandrare.

Jag tror du ser fel. De må ha en ljusare nyans av brunt, men Adidasbyxorna och skägget säger väl allt...

Eller förresten, du har såklart rätt. De är svenskar. De har ju på något sätt tagit sig hit och fått medborgarskap, så nu är de svenskar.
Citera
2021-09-06, 16:58
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Det ser faktiskt ut som det är svenskar i slagsmålet.

Polisen kallar dem för "två grupperingar" och vill inte avslöja vad det är för "grupperingar":

Citat:
Enligt polisen har mellan 50 och 60 personer sammanlagt varit inblandade, och det ska röra sig om någon form av motsättning mellan två olika grupperingar.

https://www.dn.se/sverige/flera-till...r-brak-i-lund/

Det tyder på invandrare.

Dessutom. En av kvinnorna som verkar känna några av de inblandade är en muslim med en vit slöja på sig:
https://www.expressen.se/tv/nyheter/...er-inblandade/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in