2021-09-01, 12:23
Medlem
knullprinsens avatar
Besökte min gamla kära hemstad Östersund tidigt i somras och såg många bekanta ansikten under en promenad runt den lilla staden. Pundarna, alkisarna, pantletarna, och människor som utmärker sig på ett sådant sätt att man lägger märke till dom och ibland får sig ett gott skratt eller ett leende på läpparna.
Ex Boris ”sängkammartjyven”
Lasse med rullatorn”
Lisa som gillar att onanera offentligt nere vid badhusparken, Jane på sina höga klackar och bångstyrig hund, Ante djurgårdare, Loffen, kinky Lotta, pantanna, priffe. Ja listan kan göras lång med namn och historier om våra glada själar som förgyller vardagen ibland för oss andra. In med era historier om dessa livsnjutare och fantastska människor.

Moderator får gärna flytta tråd dit den hör hemma då jag inte själv hittade något under samhälle där denna råd passade mest in.
Senast redigerad av knullprinsen 2021-09-01 kl. 12:31.
Citera
2021-09-01, 12:53
Medlem
Andersdamaans avatar
(FB) Psykfall och orginal som vi kommer att minnas kanske skulle kunna passa?
Senast redigerad av Andersdamaan 2021-09-01 kl. 12:56.
Citera
2021-09-01, 13:21
Medlem
tegelpanna123s avatar
Kan du inte berätta lite mer om Lisa, hur hon ser ut m.m.
Citera
2021-09-01, 14:07
Medlem
Domkallarmighakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullprinsen
Besökte min gamla kära hemstad Östersund tidigt i somras och såg många bekanta ansikten under en promenad runt den lilla staden. Pundarna, alkisarna, pantletarna, och människor som utmärker sig på ett sådant sätt att man lägger märke till dom och ibland får sig ett gott skratt eller ett leende på läpparna.
Ex Boris ”sängkammartjyven”
Lasse med rullatorn”
Lisa som gillar att onanera offentligt nere vid badhusparken, Jane på sina höga klackar och bångstyrig hund, Ante djurgårdare, Loffen, kinky Lotta, pantanna, priffe. Ja listan kan göras lång med namn och historier om våra glada själar som förgyller vardagen ibland för oss andra. In med era historier om dessa livsnjutare och fantastska människor.

Moderator får gärna flytta tråd dit den hör hemma då jag inte själv hittade något under samhälle där denna råd passade mest in.

Vem är denne Lisa? Kinky Lotta, är det hon som jobbar på Clarion? Ante djurgårdare?
Citera
2021-09-02, 11:40
Medlem
knullprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tegelpanna123
Kan du inte berätta lite mer om Lisa, hur hon ser ut m.m.
Lisa i 50årsåldern har egentligen ett dubbelnamn men kallas kort och gott för Lisa. Ser henne så gott som alltid när jag är uppe i Ösd. Brukar sitta vid stenmuren där vid badhusparken soliga sommardagar och gotta sig med musen.
Citera
2021-09-02, 11:48
Medlem
knullprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domkallarmighakan
Vem är denne Lisa? Kinky Lotta, är det hon som jobbar på Clarion? Ante djurgårdare?
Lisa har jag tagit upp i ett svar.. Lotta har aldrig jobbat så det kan inte vara hon du tänker på. Ante är en skön lirare som har enligt honom själv alla matcher Dif spelat från 70-tal på VHS. Har aldrig på sig pyamas på stan då han är rädd för alla gnagare vad nu det innebär?
Citera
2021-09-02, 11:58
Medlem
knullprinsens avatar
Minns ju massor av våra sköningar i min fd stad och rätt som det är ser man vissa när man är och hälsar på där uppe.
Kom nu med lite glada historier om sköningar som tillkommit senaste åren och de som fortfarande är aktiva och förgyller gatulivet.
Citera
2021-09-02, 14:16
Medlem
tegelpanna123s avatar
Citat:
Lisa i 50årsåldern har egentligen ett dubbelnamn men kallas kort och gott för Lisa. Ser henne så gott som alltid när jag är uppe i Ösd. Brukar sitta vid stenmuren där vid badhusparken soliga sommardagar och gotta sig med musen.

Är hon efterbliven?
Citera
2021-09-04, 10:30
Medlem
knullprinsens avatar
Citat:
Är hon efterbliven?
Nu känner jag inte henne personligen men hon utmärker sig inte på ett sådant sätt att man kan misstänka att hon är en knickedick förutom då att hon gärna underhåller sin nöjespark på egen hand ibland.
Citera
2021-09-04, 10:49
Medlem
knullprinsens avatar
Någon som vet något om Priffe? Inte sett denna sheriff patrullera runt busstorget och vaka över systembolaget de tre sista gångerna jag varit i stan. Finns många minnen om denna idol genom åren.
Citera
2021-09-04, 11:24
Medlem
tegelpanna123s avatar
Citat:
Nu känner jag inte henne personligen men hon utmärker sig inte på ett sådant sätt att man kan misstänka att hon är en knickedick förutom då att hon gärna underhåller sin nöjespark på egen hand ibland.

Hon kanske är som den där karaktären i ”Sons of anarchy”
Citera
2021-09-04, 12:11
Medlem
knullprinsens avatar
Citat:
Hon kanske är som den där karaktären i ”Sons of anarchy”
Det har jag aldrig tänkt på men visst du kan ha rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera