Citat:
Ursprungligen postat av
knullprinsen
Fel av mig och rätt av dig, Bosse heter han men minns en Boris med vars tänder tandtrollen tagit över. Har bara hört namnet Lisa och vet att hon brukar blotta sig rejält där i badhusparken sommartid. Har det kommit till några nya sköningar senaste 10 åren som får en att dra på smilbandet så där lite extra?
Boris kom för många år sen fram till mig ock pratade så tog han upp ett foto ur plånboken var en snygg tjej på det ock jag tänkte att han ska inte slå i mig att det är hans tjej, så sa han att det var hans syster
"hon är snygg ock smart hon fick allt jag fick inget " jag tyckte det var lite sorgligt att han sa så men kunde bara hålla med
för 1 1/2 år sen dök det upp en ny tjej på stan brukar gå runt med en tom vinkartong där hon har sina få tillhörigheter ,verkar vara väldigt törstig
i våras dyk det upp en tjej som hela tiden ska dansa, brukar ha hörlurarna på sig
en morgon vid 07.00 tiden när jag gick ut stod hon med hörlurarna på ock dansade ock sjöng under ett träd på stan så kan det gå om man tar för mycket affe
men en del försvinner, för 4-5 veckor sen avled en av stans mest kända damer blev nog runt 55 år