2023-12-19, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Trossniffaren/Tuttmannen

En man som är mupp (intellektuell funktionsnedsättning) . Normallång och lönnfet.

Härjar i tvättstugor och stjäl damunderkläder. Fascinerad över kvinnokroppen- tafsade på en kvinnas tuttar på en butik vid ett tillfälle ( kallas av vissa efter detta för ”tuttmannen” )

Ofta påkommen görandes intrång i diverse tvättstugor och trapphus .

Åkt dit flertalet gånger för detta osedliga och ”stöldaktiga” beteende . Dock blir det inga påföljder då denne snuskhummer är mupp.

Denne gärningsman är också alltid iklädd varseljacka, dock ej att förväxla med Varseljackan med Telefonen- ett annat original.

kan det vara han som heter hasse brukade gå runt med en kompis som hette bosse
hasse brukade alltid fråga folk "va hejt du då" hans polare bosse sa att han hade varit sångare i the sputniks men fått sparken för han knarkade för mycket, sa han skulle ta med en skiva från sin karriär nästa gång han träffade mig
Citera
2023-12-19, 22:03
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
kan det vara han som heter hasse brukade gå runt med en kompis som hette bosse
hasse brukade alltid fråga folk "va hejt du då" hans polare bosse sa att han hade varit sångare i the sputniks men fått sparken för han knarkade för mycket, sa han skulle ta med en skiva från sin karriär nästa gång han träffade mig

Hmm, denna filur har alltid varit ensam då jag sett honom.
Citera
2023-12-25, 00:34
Medlem
Citat:
nja han som var på tv är skåne stefan den andra gubben med gitarren heter asker i förnamn men verkar ha lgt gitarren på hyllan

Asger Dyrting: Torvalla
Stefan Askler: Järpen
Citera
2024-01-04, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastanjen2
Asger Dyrting: Torvalla
Stefan Askler: Järpen

så kanske de är skrivna men stefan bor mest i stan
var ett tag sen man såg asger på stan

priffe har blivit död förklarad 2 ggr men återuppstått 2 ggr
sägs att han ska bo på hemmet i Lit

paul dog i går blev väl inte ens 50
Citera
2024-01-04, 19:12
Medlem
Sick_Boys avatar
Citat:

Vem var Paul?
Citera
2024-01-05, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sick_Boy
Vem var Paul?

adopterad från indien , brukade sitta på busstationen ock suga i sig en åbro
Citera
2024-01-06, 01:03
Medlem
Sick_Boys avatar
Citat:
adopterad från indien , brukade sitta på busstationen ock suga i sig en åbro

Okej, då tror jag vet vem det var. Spinkig kille.
Citera
2024-01-06, 01:38
Medlem
[quote=Sick_Boy|86930240]Okej, då tror jag vet vem det var. Spinkig kille.[/QUOTE

japp han var ganska smal , finns även en annan kille från indien lite kortare men med längre lockigt hår
några veckor sen jag såg han sist
Senast redigerad av diseledvin 2024-01-06 kl. 01:40.
Citera
2024-01-06, 12:49
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
så kanske de är skrivna men stefan bor mest i stan
var ett tag sen man såg asger på stan

priffe har blivit död förklarad 2 ggr men återuppstått 2 ggr
sägs att han ska bo på hemmet i Lit

Fan vad tråkigt , vila i frid Paul .

Apropå något helt annat, en lustigkurre till lokalskådis och allmän C-kändis Patr*k Zakriss0n . Är det sant han är tillsammans med släkting ?
Citera
2024-01-06, 16:24
Medlem
knullprinsens avatar
Minns en dam typ 55-60 år där uppe i Östersund. Blond, välklädd och inte riktigt passade in i rollen som burk/pantsamlare men som grävde i soptunnor/ papperskorgar konstant efter pant. Rykten sa att hon blivit utesluten från Jehovas vittnen av äldste mannen där och de underordnade pga av lösaktighet och diverse. Detta var för ungefär 20 år sen så damen borde vara runt 80-90 år idag. Lever hon? Fick hon syndernas förlåtelse av Jehovas vittnen eller vankar hon omkring som ett spöke där i Rikets sal?
Citera
2024-01-09, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullprinsen
Minns en dam typ 55-60 år där uppe i Östersund. Blond, välklädd och inte riktigt passade in i rollen som burk/pantsamlare men som grävde i soptunnor/ papperskorgar konstant efter pant. Rykten sa att hon blivit utesluten från Jehovas vittnen av äldste mannen där och de underordnade pga av lösaktighet och diverse. Detta var för ungefär 20 år sen så damen borde vara runt 80-90 år idag. Lever hon? Fick hon syndernas förlåtelse av Jehovas vittnen eller vankar hon omkring som ett spöke där i Rikets sal?

Jag tror jag vet vem du menar men jag har hört ett annat ryckte kring henne och det är att hon på något sätt är psykiskt sjuk, är gift med en advokat eller dyl så hon inte alls behöver leta pant dvs det finns pengar men att hon ändå alltid letar pant...såg henne faktiskt för några dagar sedan med en svart hund.
Citera
2024-01-10, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule
Jag tror jag vet vem du menar men jag har hört ett annat ryckte kring henne och det är att hon på något sätt är psykiskt sjuk, är gift med en advokat eller dyl så hon inte alls behöver leta pant dvs det finns pengar men att hon ändå alltid letar pant...såg henne faktiskt för några dagar sedan med en svart hund.

tänkte oxå på henne först men är nog inte hon med den svarta labradoren men hon brukar också besöka stans alla kyrkoförsamlingar när de bjuder på mat, hon är mång miljonär, har central fin bostadsrätt 2 fina sommarstugor men hon har nog aldrig varit gift med nån advokat
hon brukade även besöka värmestugan för att få lite gratis mat men hörde hon blev portad pga att hon var väldigt tät ock inte hade behov att få mat därifrån
Senast redigerad av diseledvin 2024-01-10 kl. 13:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in