Citat:
Ursprungligen postat av
Dasfunk
kollade 1177. ser bara provsvar på sänka och glykos. börjar undra om dom kollade nått mera verkligen.
skrev en egen remiss i dag med om hjälp. vad ber man dom kolla i blodet när man har dessa syntom? blodfetter? är yr som tusan i dag svag trött. orkar inte riktigt hålla en dialog ens
ska tillägga att jag aldrig varit jätte sjuk. aldrig haft störra kontakter med vården överlag. aldrig begärt piller förutom en gång när jag opererade bort en nagel. det gjorde lite ont.
är detta normalt innom dagens vård att läkare tar en med en axel rykning och inte tror på en sjukdoms förklaring.
De är jävligt snåla med prover.. kan ju vara vadsomhelst, t.ex. sköldkörtel som spökar
Har inte heller haft nån direkt bred kontakt med sjukvården heller, blir avfärdad med att det endast är ångest/inbillning/depression. Dock så har de tagit en del prover på mig, svårt att tyda allt då det är skrivet på läkarspråk så man får googla allt..
Då vi har liknande symptom så kan jag återkomma efter jag fått resultatet på mitt breda privata blodprov
Låter dock konstigt att de bara kollat sänka och glykos? Hur många rör med blod fyllde dem? Har tagit ca 2-4 rör de gångerna jag vart på VC, privata kollen var 8 rör.. 43 markörer testade