2022-09-03, 14:40
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Det är intressant att ni både skriver massor med inlägg med en sak gemensamt att allt bara är fantasier som helt saknar fakta och bevis.
Första gången någonsin någon har kritiserat mig i tråden. Jag är inte immun mot saklig kritik. Ingen har hittills ifrågasatt mina inlägg. Förutom en diskussion om webbplats besöken. Jag använder en tjänst och andra personen en annan tjänst. Är en stor diff mellan dom. Sanningen ligger kanske mittemellan
Citera
2022-09-03, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Dom knegar ideellt för Helan och Halvan. Rätt transparent och ihåligt.

Acceptans.
Citera
2022-09-03, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
För "Laurel and Hardy" är detta med Dumpen i första hand en inkomstkälla, ingenting annat, stora summor svarta Swishpengar vilka rasslar in, tydligen utan kontroll, än ivf.

Det är absolut inga stora pengar som kommer in och definitivt inte svarta. Har konstaterats att efter alla utgifter på bränsle, vandrarhem, käk mm så blir det bara över till något ciggpaket till Sara.

Jag brukar swisha ca 200 kr/mån men ibland blir det inget.
Citera
2022-09-03, 15:11
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det är absolut inga stora pengar som kommer in och definitivt inte svarta. Har konstaterats att efter alla utgifter på bränsle, vandrarhem, käk mm så blir det bara över till något ciggpaket till Sara.

Snart är det slut på Swishandet. Jag misstänker att det är Swedbank eller Danske Bank. Tänker ta reda på det nästa vecka
Citera
2022-09-03, 15:13
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:

Glömmer du kola och tjack?
Citera
2022-09-03, 15:22
Medlem
Citat:
Snart är det slut på Swishandet. Jag misstänker att det är Swedbank eller Danske Bank. Tänker ta reda på det nästa vecka

Det är möjligt att du kan spåra vilken bank som används men sen då? Har du mandat till att stänga ner folks bankkonton? Jag vet att du nämnde dina vänner som är bankdirektörer men gör dom det gratis enbart för dig?
Citera
2022-09-03, 15:28
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Det är möjligt att du kan spåra vilken bank som används men sen då? Har du mandat till att stänga ner folks bankkonton? Jag vet att du nämnde dina vänner som är bankdirektörer men gör dom det gratis enbart för dig?
Det återstår att se. Men gissar att Helan och Halvan får lifta framöver om dom inte lyckas hitta en ”benefactor”
Citera
2022-09-03, 15:43
Medlem
Citat:
Det återstår att se. Men gissar att Helan och Halvan får lifta framöver om dom inte lyckas hitta en ”benefactor”

Om du får ner en persons bankkonto hjälper inte när dom är 20-30 pers bakom Dumpen. Då kan ju t ex Wisemind ta över som kassör. Ett slag i luften.
Citera
2022-09-03, 15:44
Medlem
Citat:
Är det här ytterligare ett exempel på dina fria fantasier eller finns det någon fakta här?
Citera
2022-09-03, 15:48
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Om du får ner en persons bankkonto hjälper inte när dom är 20-30 pers bakom Dumpen. Då kan ju t ex Wisemind ta över som kassör. Ett slag i luften.
Du måste skämta med mig när du säger att 30 arbetar ideelt för dom här dumskallarna. Tror jag inte ett ögonblick på
Citera
2022-09-03, 16:08
Medlem
Relentlesslys avatar
Tillåt mig småle, 2 kriminella pundare leker Poliser. Inser ni inte hur befängt konceptet är?

Ödeläggelse av folks liv och skrattar åt deras misär. Huvva. Dom flesta är lågbegåvade.

Usch

2 fel blir inte ett rätt. Argumentationsfel.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-09-03 kl. 16:13.
Citera
2022-09-03, 16:13
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mabal52368
Läs mitt inlägg innan du bemödar dig att svara. Specifikt punkt 7.

Ja, har läst igenom ditt inlägg noggrannare nu och håller ditt scenario som i teorin är möjlig men väldigt osannolik fortfarande. Det är extremt mycket som måste klaffa för att en uthängd skall ha den oturen att inte ens kunna rentvå sig vid en konfrontation och dessutom måste allt som den tredje parten gör klaffa till 100 % för att kunna sätta dit den uthängde.

Den tredje parten måste alltså både sitta på Tinder och matcha med aktuell person som sedan blir uthängd, samtidigt som den tredje parten har stulit alla bilder på den uthängde för att låtsas vara pedofil på en annan sida SAMTIDIGT som den tredje parten haffas av en av Dumpens medarbetare. Detta samtidigt som den tredje parten sitter och spelar Dumpen och den uthängde mot varandra och klaffar en träff, samtidigt som Tindermatchen tas bort exakt vid tidpunkten då den uthängde gäddan träffar Dumpen. Hur troligt är det? Skulle säga att det är mindre än 1 % chans. Den tredje parten som är ute efter att sätta dit den uthängde måste alltså dessutom ha haft "turen" att stöta på Dumpen, dessutom måste personen ha en sådan kass moral att den faktiskt kan ha pratat med ett riktigt barn och skickat riktiga snuskbilder, pratat snuskigt och dessutom lett barnet till en plats vid en viss tidpunkt där den oskyldigt uthängde befinner sig.

Skulle säga att det är ett extremt långskott.

Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Vänta nu, du tror alltså att Patrik och Sara bara skulle låta någon ta upp sin telefon och börja förklara sig, utan att klippa av personen eller på något annat sätt ignorera honom? Vi har inte sett något sådant beteende från deras sida hittills. Dessutom, varför skall det vara upp till den som anklagas att visa att han inte har chattat? Det är inte så det brukar fungera i normala sammanhang.

Varför skulle de inte låta en person göra det? Skulle de med våld förhindra personen att göra det menar du? Om man är oskyldigt uthängd kan jag garantera dig och andra att man gör allt för att rentvå sig och varit så desperat att man skitit i om Patrik och Sara försökt förhindra personen från att försvara sig verbalt med hjälp av egna bevis från telefonen.

Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Då är det ju det alla pedofiler borde göra isf om Sara och Patrik låter "gäddan" förklara sej.
Pedofilen har två telefoner, chattar med sej själv på kik, en i fejkad kvinnas namn, en i eget nic, skickar bilder till fejknic, plockar bilder på nätet av på någon kvinna och använder dessa.
Sen åker "gäddan" till mötesplats, kommer Sara och Patrik har han ju konversation att han blivit ditlurad, kommer ett barn kan han köra på.

Nej hela konceptet är inte vattentätt, syftet med Dumpen är oerhört bra men det är inte rättssäkert för fem öre.

Nej det är inte vattentätt, det har du rätt i. Men även om en uthängd skulle göra som du skriver för att fixa sig ett alibi måste den uthängde eller Dumpen kunna förklara hur t.ex. bilder av privat karaktär hamnat i Dumpens chattloggar som föreställer den uthängde som är på plats vid rätt plats och tidpunkt. Hur troligt är det t.ex. att en uthängd som gör som du skriver blir ertappad av Dumpen och dessutom blivit hackad på sina extremt privata bilder? Att man fått sina bilder hackade av tredje part som dessutom klaffar i bestämd tid och plats med Dumpen som den uthängdes bestämda tid och plats med Dumpen? Eftersom det förekommer bilder av olika slag i varje chattlogg låter det väldigt osannolikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in