2022-09-03, 13:50
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Hur mycket pengar får Dumpen in och vad får dig att tro att det är svarta pengar?

Dina argument är alla av samma usla kvalitet, det är bara dina egna fantasier helt utan bevis eller fakta.

Har du själv bevis eller fakta på det motsatta?
Citera
2022-09-03, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Bra att ytterligare en kritisk röst har tillkommit. Helan och Halvan kommer säkert insinuera att vi är någon form av pedofilring maskopi. Jösses

Det är intressant att ni både skriver massor med inlägg med en sak gemensamt att allt bara är fantasier som helt saknar fakta och bevis.
Citera
2022-09-03, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Har du själv bevis eller fakta på det motsatta?

Ja det var det jag trodde, du har inget att komma med det är bara dina egna fantasier.
Återkom gärna när du har några bevis att komma med.
Citera
2022-09-03, 13:57
Medlem
Citat:
Helan och Ziggenar-Halvan borde sitta i fängelse. Tänker göra mitt yttersta för att det sker.

PS är en fitta. Vågade inte konfrontera Viljo när han levde. En död man kan inte försvara sig. Bortom fegt

Snyggingen är inte zigenare utan har marockanska rötter vilket hon påpekat vid ett flertal tillfällen.

Det kommer bli oerhört svårt för dig att få in Dumplingarna i finkan för arbetet med Dumpen. Det enda som talar till din fördel är orken, mycket fritid och kanske något mer i bästa fall. Underhållande är du i alla fall.
Citera
2022-09-03, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mabal52368
Tinder var ett exempel. Det finns andra medier där man kan radera bådas chattloggar, men också skicka bilder. Att det inte går att skicka bilder specifikt på Tinder gör inte att mitt scenario blir omöjligt. Man kan använda sig av andra appar.

Varför blir du så upprörd? Varför känner du ett sådant starkt behov av att spy ut massa inlägg, när du inte har något konstruktivt att bidra med? Pugh diskuterar ju åtminstone frågan.

Du får ursäkta att jag kommer och förstår din lilla parad men jag tycker bara att det är lustigt att du först målar upp ett helt scenarion som sen visar sig helt fullt av hål och nu kämpar du för livet att försvara din ide om hur man kan bli falskt anklagad av Dumpen.
Citera
2022-09-03, 14:11
Medlem
Citat:
Finns nic här inne vilka attacker en direkt om man ifrågasätter något om Dumpen, märkligt (eller inte), man är en pedofil på två röda sekunder.
Men om dessa nic har en egen agenda med att försvara Dumpen eller inte vet jag ej, kan iofs bara vara skribenter med väldigt låg IQ.

Jag har läst dina inlägg och det är inte mycket kritik att komma med.

Först en lång rad av inlägg om risken att fel person skulle hamna hos dumpen, pga Tinder men det känns som du här lämnat det spåret väl?
Sen kritik mot att Dumpen använder enorma summor svarta pengar.

När jag är jobbig och efterfrågar fakta eller något som liknar bevis blir du upprörd och kallar alla som inte håller med dig dumma.

Har du verkligen inget mer att komma med?
Citera
2022-09-03, 14:12
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Bra att ytterligare en kritisk röst har tillkommit. Helan och Halvan kommer säkert insinuera att vi är någon form av pedofilring maskopi. Jösses
Att komma med diverse konspirationsteorier är ganska utmärkande för peddojägare. Redan i början av 1990-talet så hävdades det att det fanns en pedofilring som hade infiltrerat de högre skikten av de rättsvårdande myndigheterna, och som hade pedofilseanser där man offrade spädbarn till satan. Det gick så långt att polisen grävde efter barnlik i skogarna utanför Södertälje, givetvis utan att hitta något.
Citera
2022-09-03, 14:14
Medlem
Citat:
Du får ursäkta att jag kommer och förstår din lilla parad men jag tycker bara att det är lustigt att du först målar upp ett helt scenarion som sen visar sig helt fullt av hål och nu kämpar du för livet att försvara din ide om hur man kan bli falskt anklagad av Dumpen.
Berätta gärna vari hålet (eller "hålen") ligger. Du kommer med många påståenden och personangrepp. Kom med lite seriöst diskussionsunderlag istället.
Citera
2022-09-03, 14:22
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Jag har läst dina inlägg och det är inte mycket kritik att komma med.

Först en lång rad av inlägg om risken att fel person skulle hamna hos dumpen, pga Tinder men det känns som du här lämnat det spåret väl?
Sen kritik mot att Dumpen använder enorma summor svarta pengar.

När jag är jobbig och efterfrågar fakta eller något som liknar bevis blir du upprörd och kallar alla som inte håller med dig dumma.

Har du verkligen inget mer att komma med?

Du är en idiot, helt klart, jag har inte nämnt Tinder en enda gång.
Citera
2022-09-03, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mabal52368
Berätta gärna vari hålet (eller "hålen") ligger. Du kommer med många påståenden och personangrepp. Kom med lite seriöst diskussionsunderlag istället.

-Du har ingen aning om hur du ska säkerställa att det är dumpen du chattar med, eller var du ska hitta dumpens fiskare.
-Ditt upplägg med en date på Tinder som skickar bilder är omöjligt då man inte kan skicka bilder via Tinder.
-Du tror att bara för att du raderar chattloggarna så försvinner offrets chatloggar vilket inte alls är sant.

Ska jag fortsätta?
Citera
2022-09-03, 14:33
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Finns nic här inne vilka attacker en direkt om man ifrågasätter något om Dumpen, märkligt (eller inte), man är en pedofil på två röda sekunder.
Men om dessa nic har en egen agenda med att försvara Dumpen eller inte vet jag ej, kan iofs bara vara skribenter med väldigt låg IQ.
Dom knegar ideellt för Helan och Halvan. Rätt transparent och ihåligt.
Citera
2022-09-03, 14:33
Medlem
Citat:
-Du har ingen aning om hur du ska säkerställa att det är dumpen du chattar med, eller var du ska hitta dumpens fiskare.
Att hitta dumpens fiskare lär inte vara särskilt svårt. Att faktiskt säkerställa att man chattar med dem kan man givetvis inte vara hundra procent säker på. Tittar man på gäddorna på dumpen, så är de flesta dock på gränsen till att vara mentalt retarderade. Det finns en anledning till att de sällan tar gäddor som är högt upp i samhällshierarkin - om man är medelintelligent så fattar man att ett barn inte skulle vara intresserad av en på det där sättet (såvida det inte handlar om sex i utbyte mot droger eller liknande). Om man hittar ett "barn" som är riktigt på - så är det ytterst sannolikt att det är en fiskare.

Att man inte till hundra procent kan vara säker, gör ju dock inte att upplägget inte skulle riskera att fungera? Långsökt, visst. Omöjligt? Nej.

Citat:
-Ditt upplägg med en date på Tinder som skickar bilder är omöjligt då man inte kan skicka bilder via Tinder.
Absolut, men det finns väl andra medier? Tinder var ett exempel, som visade sig vara ett dåligt exempel.

Citat:
-Du tror att bara för att du raderar chattloggarna så försvinner offrets chatloggar vilket inte alls är sant.
Huruvida det är sant beror på applikationen. Här är ju Tinder faktiskt ett exempel där det fungerar så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in