2022-09-03, 11:47
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Du han svara när jag redigerade inlägget sorry.

Frågan kvarstår varför du tar en sådan hopplös ståndpunkt? Du skriver långa inlägg helt utan bevis om något som du själv erkänner aldrig har hänt.

Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Jag är nyfiken på hur du tror att det fungerar. Tänker du att om jag skriver på internet att dom två tidigare har använt narkotikum så kommer dom säkert sluta jag mig och mina pedofilkompisar?

Berätta gärna mer om hur du tänker.
Helan och Halvan har inte ertappat någon pedofil än. Lär dom inte göra heller. Hebefiler med Lolita komplex har dom hittat
Citera
2022-09-03, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Helan och Halvan har inte ertappat någon pedofil än. Lär dom inte göra heller. Hebefiler med Lolita komplex har dom hittat
Mannen med stödstrumpan är dömd för övergrepp mot bland annat 11-åring pojke till 2 år och 6 månader
Citera
2022-09-03, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Din lila idé förutsätter att den hämnande ängeln vet i vilken del av ett forum fiskarna hittar sina gäddor , eller tänker du dig att personen ska starta upp konversationer överallt och hoppas på att de kommer att upptäckas av Dumpen
Det kan väl knappast vara särskilt svårt? Antingen så söker man sig till chattar där det finns pedofiler, så tar ett "barn" kontakt med en där (likt hur "det går åt helvete med frugan" påstod att det gick till), eller så skriver man till minderåriga på diverse communities alternativt mötessidor? När man väl hittat ett "barn" som är på som fan och jätteintresserad, så bör det ju vara ganska uppenbart att det rör sig om en fiskare?
Citera
2022-09-03, 12:12
Medlem
goofers avatar
Citat:
Mannen med stödstrumpan är dömd för övergrepp mot bland annat 11-åring pojke till 2 år och 6 månader
Har det kommit fram än om han är "tillräknelig" eller om han är funktionsvarierad i skallen?
Det saknas mycket frisk vävnad i huvudet på den.
Citera
2022-09-03, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Har det kommit fram än om han är "tillräknelig" eller om han är funktionsvarierad i skallen?
Det saknas mycket frisk vävnad i huvudet på den.
Eftersom han blev dömd till fängelse så är han uppenbarligen tillräknelig annars hade han fått rättspsykiatrisk vård
Citera
2022-09-03, 12:25
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Och exakt vad hade Helan och Halvan med det att göra? Absolut ingenting.
Dom har fått 2-3 personer häktade, men enligt mig kommer dom ej dömas. För inget brott har begåtts i lagens mening.

Dom är opportunister och charlataner. Rädda barn. Gimme a break. Är patetiskt
Senast redigerad av Relentlessly 2022-09-03 kl. 12:31.
Citera
2022-09-03, 12:35
Medlem
Citat:
Dom har fått 2-3 personer häktade, men enligt mig kommer dom ej dömas. För inget brott har begåtts i lagens mening
Vad det har med Dumpen att göra , ganska mycket skulle jag vilja påstå personer som dömts dyker upp i tron att de ska möta ett nytt offer och uppenbarligen är de beredda att våldta barn igen trots att de dömts för sådant brott
Gäddorna är alltså inte några stackars ensamma män som i ett svagt ögonblick en enda gång råkat chatta med ett barn, därefter av ren nyfikenhet dykt upp på bestämd plats för att se om det faktiskt var ett barn de chattat med .
En annan variant är att de tänkt sig vara någon form av vuxen stödperson som vill hjälpa den 14-åriga pojken så att den inte råkar illa ut när den kommer i kontakt med vuxna män , Den hjälpsamma har skickat bilder på könsorgan så att det ska verka genuint och inte skrämma bort pojken som behöver hjälp .
Citera
2022-09-03, 12:39
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Vad det har med Dumpen att göra , ganska mycket skulle jag vilja påstå personer som dömts dyker upp i tron att de ska möta ett nytt offer och uppenbarligen är de beredda att våldta barn igen trots att de dömts för sådant brott
Gäddorna är alltså inte några stackars ensamma män som i ett svagt ögonblick en enda gång råkat chatta med ett barn, därefter av ren nyfikenhet dykt upp på bestämd plats för att se om det faktiskt var ett barn de chattat med .
En annan variant är att de tänkt sig vara någon form av vuxen stödperson som vill hjälpa den 14-åriga pojken så att den inte råkar illa ut när den kommer i kontakt med vuxna män , Den hjälpsamma har skickat bilder på könsorgan så att det ska verka genuint och inte skrämma bort pojken som behöver hjälp .
Spekulera hur mycket du vill. Är hypoteser. Intresserar mig inte. Får intrycket att du är en wannabe hjärnskrynklare.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-09-03 kl. 12:43.
Citera
2022-09-03, 13:36
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Dom har fått 2-3 personer häktade, men enligt mig kommer dom ej dömas. För inget brott har begåtts i lagens mening.

Dom är opportunister och charlataner. Rädda barn. Gimme a break. Är patetiskt

För "Laurel and Hardy" är detta med Dumpen i första hand en inkomstkälla, ingenting annat, stora summor svarta Swishpengar vilka rasslar in, tydligen utan kontroll, än ivf.
Citera
2022-09-03, 13:43
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
För "Laurel and Hardy" är detta med Dumpen i första hand en inkomstkälla, ingenting annat, stora summor svarta Swishpengar vilka rasslar in, tydligen utan kontroll, än ivf.
Bra att ytterligare en kritisk röst har tillkommit. Helan och Halvan kommer säkert insinuera att vi är någon form av pedofilring maskopi. Jösses
Citera
2022-09-03, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom

Hur mycket pengar får Dumpen in och vad får dig att tro att det är svarta pengar?

Dina argument är alla av samma usla kvalitet, det är bara dina egna fantasier helt utan bevis eller fakta.
Citera
2022-09-03, 13:49
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Bra att ytterligare en kritisk röst har tillkommit. Helan och Halvan kommer säkert insinuera att vi är någon form av pedofilring maskopi. Jösses

Finns nic här inne vilka attacker en direkt om man ifrågasätter något om Dumpen, märkligt (eller inte), man är en pedofil på två röda sekunder.
Men om dessa nic har en egen agenda med att försvara Dumpen eller inte vet jag ej, kan iofs bara vara skribenter med väldigt låg IQ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in