2022-06-26, 11:23
Medlem
Det var mig en riktigt grov dom senaste svinet hade.
Citera
2022-06-26, 11:24
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Haha, kul att du kallar oss som ogillar Dumpen för vita riddare. Du har nog missförstått vad en sådan är.

Om ni verkligen hade velat se en ändring av lagen så hade ni använt er av de möjligheter som finns. Gå med i ett parti, starta eget parti, lyfta fram partier/kandidater att rösta på, etc. Det är egentligen inte en ändring av lagen ni vill åt, utan att bråka med människor. Jämför med en fotbollsfirma.

Jag är mycket väl medveten om att jag vidgade på innebörden av White knight men det undgår ingen att se hur många som kastar sig till försvar och vill rädda gäddorna från sina öden.

Man kan göra både och. Driva politik och bara aktivist. De synkroniserar väldigt bra. Mången lag har stiftasts med anledning av aktiviteter från aktivister.

Vem vill jag bråka med?
Citera
2022-06-26, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dollmen
Jätte bra jobbat av Dumpen. Började när man va 7-8 år gammal, bögarna började antasta. Alltid i bastun på alla möjliga bad (inne o utomhus). Vidriga typer. Va man liten o söt så va man fritt byte. Barnsex va tilllåtet förr ☹️ Gick man Gamla Brogatan ner eller va på Centralen blev man jagad. Alla bögar va peddofiler förr hoppas det blivit bättre. Sätt dit dom. Är det ok att hata bögar efter allt man varit med om ? Patrik blev väll utnyttjad av en bög ? Annars hade han nog inte klagat. Komplext

Ja jädrar i området runt SkoUno var det fullt av böggubbar som sprang omkring. Hemskt egentligen.
Citera
2022-06-26, 11:25
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Hur kan du veta detta? Hänger du själv på Kamrat?

Jag har absolut reggat konto o granskat sajten. Sammansättningen av medlemmar där. Framförallt stort intresse har lagts vid män som härjar där. Att sajten saknar krypterad trafik är för mig också en värdefull kunskap.
Citera
2022-06-26, 11:25
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Det är bara att läsa i tråden efter att snabelgäddan exponerats så upphör kritiken. Det är ingen tolkning det är fakta.
Men oroa dig icke, snart får du och dina AGF luft igen och börjar samma gamla kritik om att Sara är narkoman och bla bla Zzzz.
Som sagt, varför skulle jag ändra uppfattning på grund av vad han är dömd för? Jag skiter väl i vad han är dömd för, det är inte relevant för mitt resonemang om att rättssäkerheten är under attack. Om han så hade haft ett helt harem av 2-åringar i källaren och offrat dem till satan så hade det fortfarande inte varit relevant. Han har suttit av sin tid, och om man inte är nöjd med det så får man väl arbeta politiskt för att ändra lagstiftningen. Att komma och gnälla i efterhand på att han borde ha suttit längre är bara patetiskt.
Citera
2022-06-26, 11:27
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Enligt dessa är det helt enligt naturen att det är attraktion till de som hamnat i pubertet .
Vid ömsesidig attraktion ska ålder inte spela någon roll.

Unga flickor har sex från 12-13-års ålder och vet vad de vill .
Den senaste gäddan visar att det finns mängder med flickor på nätsidor som är skörare än andra och som blir lätta offer för predatorer.
Den senaste gäddan slår hål på teorin att ingen 14-åring skulle kunna tänkas dyka upp för att möta gäddor vars bild de sett, också därför dessa 40+ män inte tvekar över att åka mil för möte med barn

Hans dom är dessutom inte på något sätt unik. Liknande fall presenteras alldeles för ofta i form av anmälningar, åtal och ibland domar. Har läst flertalet med samma upplägg. Gammal man letar sköra barn. Tvingar till sig bilder och ibland sex. Det är fruktansvärt att dessa får agera så fritt fortfarande
Citera
2022-06-26, 11:28
Medlem
Citat:
Som sagt, varför skulle jag ändra uppfattning på grund av vad han är dömd för? Jag skiter väl i vad han är dömd för, det är inte relevant för mitt resonemang om att rättssäkerheten är under attack. Om han så hade haft ett helt harem av 2-åringar i källaren och offrat dem till satan så hade det fortfarande inte varit relevant. Han har suttit av sin tid, och om man inte är nöjd med det så får man väl arbeta politiskt för att ändra lagstiftningen. Att komma och gnälla i efterhand på att han borde ha suttit längre är bara patetiskt.

Men saknar du läsförståelse?

Det handlar inte om din uppfattning. Det handlar om att när en gädda åker dit tystnar kritiken här i tråden!
Citera
2022-06-26, 11:30
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomac
Då de inte vill ta till sig kritik eller ens bry sig om dödsfall mer än att halvt anonymt hånflina åt anhöriga så verkar det enda möjliga vara att med bra case stämma bort dem. Eller granska och hänga ut dem så pass att hotbilden blir för mäktig och verklig att reda ut.

Juridiskt skyffla dom dit dom hör hemma. Jag hoppas att ett stenhårt juridiskt omtag kommer. Ett pitbull som sätter sig i strupen och inte släpper taget. Som inte släpper om så terriern skjuts.

Pedofiler förtjänar all skit de kan få, nu har vi ju tyvärr inte dödsstraff men att driva dem till självmord är helt rätt. Det borde vara som i USA; registrera dem i offentliga register, hindra dem att bo bland vanligt folk, göra det olagligt för dem att vistas vid skolor, centrum mm där barn befinner sig. Dömda pedofiler ska hetsjagas.
Citera
2022-06-26, 11:32
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Jag har absolut reggat konto o granskat sajten. Sammansättningen av medlemmar där. Framförallt stort intresse har lagts vid män som härjar där. Att sajten saknar krypterad trafik är för mig också en värdefull kunskap.
Om jag hade varit dumpare så hade jag misstänkliggjort dina motiv? Hur kan det komma sig att du spanar på den sidan?

Wow, vad imponerad jag blir av att du har klurat ut att sidan inte använder sig av TLS.
Citera
2022-06-26, 11:33
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Men saknar du läsförståelse?

Det handlar inte om din uppfattning. Det handlar om att när en gädda åker dit tystnar kritiken här i tråden!
Jag är inte tyst, alltså har du fel.
Citera
2022-06-26, 11:34
Medlem
Leibachs avatar
Citat:

Blir man oskyldig bara för att man ”suttit av sin tid”? Han är ju fortfarande skyldig till brotten han begick, fortfarande en niding och tydligen fortfarande aktiv pedofil? Dessutom heter han Abou i mellannamn, kanske borde utvisas?
Citera
2022-06-26, 11:37
Medlem
Citat:
Jag är inte tyst, alltså har du fel.

Tänk efter lite.
Du är inte kritisk mot Dumpen utan du svarar endast på mitt inlägg.

Låt den informationen sjunka in. Inlägget du läser just nu innebär att du har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in