2022-06-16, 13:07
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Har nu lyssnat på AMK-podden från 13/6 och kan verkligen inte förstå vad i den som Patrik & Sara anser vara så illa att de väljer att göra en polisanmälan. Maken till lättkränkhet och brist på förmåga att hantera kritik får man nog leta efter från några som väljer att själva ha så offensiv svansföring. Dumpen kallar ju sig dessutom "Media utan munkvale".

Men som de sa i podden: "Sara ville ha ett krig, och nu ska hon få ett krig"
Har du även lyssnat på de ca 5 minuter från den 8/6 som fick topplocket att gå för Sara som startade detta krig? Börjar runt 3:30 och skämten är mest om hur jävligt det måste vara att vara pedofil.
Citera
2022-06-16, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det är spridda skurar bland dem de fångar, precis som det ska vara, eftersom pedofiler kommer i alla former. Min kritik består i att de rödgröna och kultursektorn har sådan tolerans mot den här sortens toxisk avvikelse att de är redo att både se mellan fingrarna, relativisera och tona ned. Jag påstår inte att alla pedofiler är rödgröna eller kulturarbetare.

Har du exempel på där någon har tonat ner?
Citera
2022-06-16, 13:15
Avstängd
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Har du exempel på där någon har tonat ner?

Igen:
Metoo, bögtenorens nära samarbete med en av Sveriges värsta pedofiler, Federley, RFSL/HBTQ, Sveriges första shariadomar, islamistisk infiltrering och korruption i partierna, det finns mycket snusk och skit som rödgröna sidan/kultursektorn inte slänger framför tåget.
Citera
2022-06-16, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det är roligt, för sektiga människor ställer väldigt ofta denna idiotfråga när deras sekt ifrågasätts. Som exempel kan nämnas tolvstegare, som nästan alltid frågar "ok, men vilken metod rekommenderar du för att någon skall sluta med x" när deras uppenbart sekteristiska program ifrågasätts. När man falsifierar något så finns det inget krav på att komma med alternativ. Till exempel så behöver jag inte föreslå någon alternativ behandlingsmetod för att kunna avfärda kvicksilver som behandling mot någon åkomma.

För att svara på din fråga: Jag ser inte pedofili som något stort samhällsproblem och därför så gör jag inte ett skit åt pedofiler. På grund av deras uppenbara sociala problem så tycker jag ärligt talat mest synd om de gubbar som hängs ut.

Min syn på sexövergrepp och pedofili började formas av incestpaniken, de påhitt... förlåt, bortträngda minnena, och sekten kring Margit Norell. Min syn har enbart förstärkts med åren.
De sociala problemen har de fått för att de aktivt tagit kontakt med vad de tror är 13-14-åringar , innan dess verkar majoriteten haft helt vanliga liv med familj och arbete, somliga av dem har dessutom varit aktiva ideellt inom ungdomsidrott och föreningar på sin hemort
Citera
2022-06-16, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De sociala problemen har de fått för att de aktivt tagit kontakt med vad de tror är 13-14-åringar , innan dess verkar majoriteten haft helt vanliga liv med familj och arbete, somliga av dem har dessutom varit aktiva ideellt inom ungdomsidrott och föreningar på sin hemort

För att ingen av dessa idioter har någonsin fått möjlighet att träffa så unga tjejer. Enda gången dessa som hängts ut fått möjlighet till träffa unga tjejer är troligtvis då Sara låtsades vara minderårig.

Ingen av de som hängs ut har troligtvis varor mer en 1 meter nära en fjortis tjej. Inte några kvinnor överlag för den delen. Dom hade själva ej sökt kontakten. De är bara yttringars ett tecken Sara njuter av de hon gör.
Citera
2022-06-16, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
The truth comes sneaking out!

Sa ju det. De enda som har problem med dumpen är pedofilerna samt deras egocentriska anhöriga.

Så klart jag bryr mig mer om oskyldiga barn som är anhöriga än Dumpens låtsasbarn som inte existerar.
Citera
2022-06-16, 14:48
Bannlyst
Ja hoppas verkligen att Sara och Patrik åker dit så de står härliga till. Av hela mitt hjärta. Dem har förstört så mycket liv. De är dax dem får betala tillbaka.

Dom räddar ingen, bara hänger ut lite äldre män som har lite fantasier. Och tror de kan ha en chans på en tjej i den åldern. Alla vet de är en naturlig attraktion, de är bara bittra personer som Sara som önskar de vore onaturligt och fel.
Citera
2022-06-16, 15:04
Medlem
Tydligen så kommer en polisanmälan mot just Dumpen skickas in under dagen enligt AMK. Dumpen ska tydligen ha skickat snusk till gubbar, bl.a en påstådd rumpa på vad Dumpen utgeratt vara ett barn.

Är det ens lagligt att skicka påstådda nakenbilder på något man påstår vara ett barn?

Dessutom låter det väldigt oetiskt ur den synpunkten att man riskerar att trigga folk hemskheter.
Senast redigerad av Torleifsdottir 2022-06-16 kl. 15:07.
Citera
2022-06-16, 15:22
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Så klart jag bryr mig mer om oskyldiga barn som är anhöriga än Dumpens låtsasbarn som inte existerar.

"Oskyldiga barn" Good one.

Bäst vi inte åtalar föräldrar öht med din logik, eftersom det är synd om deras oskyldiga barn. Tänk om dem blir mobbade?!

Tough shit.
Citera
2022-06-16, 15:34
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Har du även lyssnat på de ca 5 minuter från den 8/6 som fick topplocket att gå för Sara som startade detta krig? Börjar runt 3:30 och skämten är mest om hur jävligt det måste vara att vara pedofil.

Nej, det har jag missat. Trodde allt handlade om 13/6. Ska lyssna senare, men om det handlar om osmakliga skämt så blir jag ännu mer oförstående faktiskt. Man kan tycka vad man vill om äckliga skämt, men mer än så är det ju inte. Låter som att moralpanik i stil med Mr Cool-debatten upprepar sig.

Men jag är säker på att det bara handlar om att anmäla podden för vad som helst egentligen. Ingen ska inbilla mig att hårdnackade Livets Hårda Skola-personligheter som Patrik & Sara på riktigt tar illa vid sig av osmakliga skämt.

De är griniga för de får kritik och då hämnas de med en polisanmälan trots att precis alla vet det kommer läggas ner med vändande post.
Citera
2022-06-16, 15:39
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Liten genomgång hur Dumpen arbetar med att skicka nakenbilder till sina gäddor: https://anny.se/2022/06/15/dumpens-f...ill-pedofiler/
Inte direkt nåt nytt vad jag kunde se?

Officiellt använder ju Dumpen självfallet enbart bilder på (myndiga) välvaxade armveck och liknande, men efter ett litet missöde vid publiceringen av "Kenta del 1" så tvingades Sara erkänna att det "ibland" händer att man "lånar" riktiga porrbilder som man sen påstår föreställer barn(et).

Varför man behövde riktig porr just i samband med en så pass utsvulten/lättfångad gädda som Kenta har aldrig riktigt förklarats. Det känns ju lite kontraintuitivt.
Senast redigerad av LightFandango 2022-06-16 kl. 15:45.
Citera
2022-06-16, 15:43
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Har nu lyssnat på AMK-podden från 13/6 och kan verkligen inte förstå vad i den som Patrik & Sara anser vara så illa att de väljer att göra en polisanmälan. Maken till lättkränkhet och brist på förmåga att hantera kritik får man nog leta efter från några som väljer att själva ha så offensiv svansföring. Dumpen kallar ju sig dessutom "Media utan munkvale".

Men som de sa i podden: "Sara ville ha ett krig, och nu ska hon få ett krig"
Det mest obegripliga tycker jag är var hon får allt det "misogyna" från. Menar Sara att en man med lika gediget brottsregister skulle kommit lindrigare undan? Jag tror på motsatsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in