Flashback bygger pepparkakshus!
2022-08-16, 12:48
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
”Nej ja jag vet inte, alltså vet inte, ja nej första gången…”

Han har egna barn. Fy fan för dessa män. Kan inte de bara börja skicka kukbilder till varandra och aldrig mer visa sig för oss andra.

Bara skicka kukbilder till varandra? Dumpen skulle bli arbetslösa och du skulle inte ha något att förfasa dig över. Kan du tänka dig en sådan värld? Skulle inte det bli lite trist? Kan tyckas märkligt att ställa sådana frågor, men de är intressanta och ger i vart fall en någorlunda intellektuell person stimulans. Människor är sååååå mycket märkligare än vad man kan tro, och då snackar jag inte bara hjärndöda gäddor.
Citera
2022-08-16, 12:52
Medlem
Alltså, vore det inte lite kul som ett prank att bara gå runt på stan med en påslagen mobilkamera, och gå fram till främlingar som väntar på busshållplatser och liknande och säga att man kommer från Dumpen.se och att man har bevis för att vederbörande står här för att träffa en 13-årig tjej. Och sen inte ge med sig oavsett vad vederbörande kommer med för motargument.
Citera
2022-08-16, 12:52
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Bara skicka kukbilder till varandra? Dumpen skulle bli arbetslösa och du skulle inte ha något att förfasa dig över. Kan du tänka dig en sådan värld? Skulle inte det bli lite trist? Kan tyckas märkligt att ställa sådana frågor, men de är intressanta och ger i vart fall en någorlunda intellektuell person stimulans. Människor är sååååå mycket märkligare än vad man kan tro, och då snackar jag inte bara hjärndöda gäddor.

Jag hade gärna levt i en värld som inte behövde Dumpen. En värld där män håller kukarna innanför byxorna och barn får vara barn.
Citera
2022-08-16, 12:57
Medlem
Citat:
Såg inte att det var länkat. Haha, jävlar, nej jag hade nog också blivit rätt sur som företagare.
Har mailat och frågat vad de tycker om det...
Citera
2022-08-16, 13:00
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Jag hade gärna levt i en värld som inte behövde Dumpen. En värld där män håller kukarna innanför byxorna och barn får vara barn.

Men det ändå rätt behändigt med människor som står lägre än en själv som får en att känna att man är bättre, eller hur? Säger inte att det är så i ditt fall men den typen av psykologi ligger nog bakom mångas fäbless för Dumpen. Behovet av ett svart får är stort.
Citera
2022-08-16, 13:04
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Snygg konfrontation av den sista gäddan 136. Nu visar Sara och Patrik vilket bra team dom är. Blir 10 av 10 i betyg enligt mig.
https://dumpen.se/2022/08/16/hissrep...136-stockholm/

Ja företaget han jobbar(jobbade) för var ju inte svårt att hitta.
Citera
2022-08-16, 13:06
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Har mailat och frågat vad de tycker om det...

Haha, meddela gärna svaret här sedan.

De länkas ju inte bara utan också i ett sammanhang där man uppenbart fejkat ett brev. Säger mejeriet ifrån blir de väl utpekade som pedofiler av alla dumplings precis som bankerna som inte vill samarbeta med dem

Eller blir mejeriet glada och börjar baka och sälja Dumplings … eller nä.
Senast redigerad av DrComfort 2022-08-16 kl. 13:11.
Citera
2022-08-16, 13:19
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Kommer ni ihåg de invaderande terapeuterna som ville jobba med Dumpen? Dessa var lögn! Många av kommentarerna är också skrivna av Dumpen själva. Och nu ett fejkat brev. Det är alltså inte bara gäddor man fiskar utan också hederliga människors goda vilja!Även om man är anhängare av Dumpen borde detta framkalla spykänslor.

"Brevet" påminner mig om när de fick kritik för att de konfronterade förståndshandikappade - då menade Sara att hon visst hade varit så godhjärtad just nyligen och bestämt sig att INTE hänga ut en man som hon hade konfronterat. Däremot så hade hon pratat med personal på mannens LSS-boende som ABSOLUT skulle ta ifrån den här VERKLIGEN VERKLIGA mannens internet och dessutom berättade en massa detaljer om hans situation för henne, vilket såklart bekräftade hennes egna handlande som det mest ultimata godhjärtade och förståndiga handlandet EVER.

Varje gång Sara känner att hon får kritik så brukar dessa totalt verkliga och inte alls påhittade händelser lägligt berättas.
Citera
2022-08-16, 13:21
Medlem
Vill minnas att jag hörde i Alex & Sigges podcast för en tid sedan, att Dumpen.se faktiskt kan bidra till att fler pedofiler blir aktiva. Enligt dem (och detta var baserat på någon slags forskning, källa minns jag inte) så kan den exponering som Dumpen sysslar med trigga pedofiler vars beteende ligger latent, så att de istället blir aktiva.

Lite intressant om detta gick att leda i bevis, det hade nog skapat en hel del problem för dem.
Citera
2022-08-16, 13:22
Medlem
Biggedys avatar
Någon som kan pma hissreparen?

Danke!
Citera
2022-08-16, 13:25
Medlem
Citat:
Haha, meddela gärna svaret här sedan.

De länkas ju inte bara utan också i ett sammanhang där man uppenbart fejkat ett brev. Säger mejeriet ifrån blir de väl utpekade som pedofiler av alla dumplings precis som bankerna som inte vill samarbeta med dem

Eller blir mejeriet glada och börjar baka och sälja Dumplings … eller nä.
Fick snabbt svar att de varken har något samarbete med dumpen, eller avser att associeras med de. Dock har dumpen länkat till ett recept vilket inte är otillåtet, tyvärr.
Citera
2022-08-16, 13:30
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
"Brevet" påminner mig om när de fick kritik för att de konfronterade förståndshandikappade - då menade Sara att hon visst hade varit så godhjärtad just nyligen och bestämt sig att INTE hänga ut en man som hon hade konfronterat. Däremot så hade hon pratat med personal på mannens LSS-boende som ABSOLUT skulle ta ifrån den här VERKLIGEN VERKLIGA mannens internet och dessutom berättade en massa detaljer om hans situation för henne, vilket såklart bekräftade hennes egna handlande som det mest ultimata godhjärtade och förståndiga handlandet EVER.

Varje gång Sara känner att hon får kritik så brukar dessa totalt verkliga och inte alls påhittade händelser lägligt berättas.

Ja, för en normalfuckad är det här ett sjukt beteende som hon håller på med. Det finns ingen tillstymmelse till vilja att ha självinsikt hos en narcissist. Vad hon än gör så kommer hon försöka vända det till att hon är the good one alternativt åker offerkoftan på. Vända och vrida på verkligheten så som hon gör är otäckt, och det borde det även vara för de som uppskattar Dumpen. Jag menar, om det nu är en så bra verksamhet, då vill man väl inte bli manipulerad av den som driver den.
Senast redigerad av DrComfort 2022-08-16 kl. 13:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in