2021-08-22, 10:13
Medlem
Missförstånd från min sida tidigare.

H3yk3l och Y@yhe (brottsoffren) var inte med i TMT men deras vänner var det. När deras vänner bytte till DP följde dom efter.

Men var H3yk3l och Y@yhe med på/under dödsmisshandeln av HH-medlemmen Salman Ghost?
Citera
2021-08-22, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Den här kurden som han kallas för varför är han inte med Farre och jaffar när är på flykt har han inte heller pris på sig eftersom Farre har och han är väl nära dem va ja har förstått

Han har ej pris på sitt huvud men han e ganska lowkey han syns inte så mkt i byn/Tensta
Citera
2021-08-22, 10:33
Medlem
Tror inte att flg ligger bakom många av dessa skjutningar de har bara fått rykten det brukar va så när några har blivit lite småkända i en ort så tror folk att de ligger bakom allt som händer typiskt
Citera
2021-08-22, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Han har ej pris på sitt huvud men han e ganska lowkey han syns inte så mkt i byn/Tensta
Men det måste va det för att om han e så nära Farre så borde han också va i riskzonen självklart därför han inte syns det är förståeligt
Citera
2021-08-22, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Sitter inte alla förut 1 inom DP inne? Har det blivit ett nytt ledarsikte? När dom orginella medlemarna kommer ut kommer dom va allt för gammla för att hålla på med det är

Musse kommer väl ut nästa år? Shobre vet jag inte riktigt, sitter han i Spanien? Han sitter inte på nån lång vålta som Makkan gör i DK.
Citera
2021-08-22, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Missförstånd från min sida tidigare.

H3yk3l och Y@yhe (brottsoffren) var inte med i TMT men deras vänner var det. När deras vänner bytte till DP följde dom efter.

Men var H3yk3l och Y@yhe med på/under dödsmisshandeln av HH-medlemmen Salman Ghost?
Så vilka tillhörde dom då?
Citera
2021-08-22, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Så vilka tillhörde dom då?

Bra fråga. Samma person som skrev detta skrev också att de hängde med Shottaz-alliansen innan men följde efter sina vänner som lämnade TMT för DP.

Det jag undrar är om de var med under dödsmisshandeln av Salman?
Senast redigerad av TopDogg08 2021-08-22 kl. 11:45.
Citera
2021-08-22, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Bra fråga. Samma person som skrev detta skrev också att de hängde med Shottaz-alliansen innan men följde efter sina vänner som lämnade TMT för DP.

Det jag undrar är om de var med under dödsmisshandeln av Salman?
Då tyder ju detta mer på att det är TMT som utfört detta, om dessa 2 tillhörde TMT innan och gick över till DP? För TMT är väl allierade med FLG/Shz?
Citera
2021-08-22, 12:27
Medlem
Citat:
Då tyder ju detta mer på att det är TMT som utfört detta, om dessa 2 tillhörde TMT innan och gick över till DP? För TMT är väl allierade med FLG/Shz?

Eller SSA då en av dessa ska ha skjutit Ghost i armen någon vecka tidigare eller HH/DP om de var med i dödsmisshandeln av Salman.
Citera
2021-08-22, 12:34
Medlem
Citat:

Tmt har inget med shottaz o göra de är yngre men några av dem var bra vän med flera ur flg då de växt upp med varandra. Han som var ledaren typ blev ju klippt några månader sen i Tensta
Citera
2021-08-22, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Han är helsvensk, lite äldre. En trevlig prick, men som har lite psykproblem med ångest, depression osv.
Det är dumt att mordhota nån som VILL dö. Man är rätt orädd av sig då.
Det där fick jag höra igår från en helt osannolik källa, så långt bort från ghettomiljön man kan komma, vilket gör att jag tror att det stämmer.
Citera
2021-08-22, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Musse kommer väl ut nästa år? Shobre vet jag inte riktigt, sitter han i Spanien? Han sitter inte på nån lång vålta som Makkan gör i DK.

Om jag inte räknar helt galet kommer Talle ut i juli -23 och Musse i slutet av -22. De dömdes väl bägge till 7 år och 4 månader?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in