2021-08-22, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonBenedict
Är det inte SSA (Apollo, Navy, Piraten mfl.) som kör me Shottaz?

FLG är väll mer eller mindre nonexistent om man jag förstått det rätt när jag läst lite andra trådar?

Flg o ssa är samma gäng de ba nytt namn
Citera
2021-08-22, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManetManet
Vilka från FLG var på festen?

Navy Hoodz kawala alpo o några kom vid slutet typ
Citera
2021-08-22, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
DP kan ha utfört dessa morden på uppdrag av HH.

Äldre i DP är på god fot med HH och dessa två som dog var medlemmar i TMT som låg bakom dödsmisshandeln av HH-medlemmen Salman Ghost.

Brottsoffren har varit nära Shottaz sidan, för att sedan bilda ett eget gäng för att sedan gå över till DP. Hade förmodligen ingen större värde i hierarkin där. Att de alliera sig med DP innebar bara att deras fiender i HH fick det lättare att komma åt dom.

Och rätta mig om jag har fel. Har inte delar av TMT (Navy Ghost?) gått över till SSA som har kopplingar till Shottaz? HH och DP har gemensamma fiender.

Vilka är TMT?
Citera
2021-08-22, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Så är det. Förstärker DP-teorin.

Glada miner hos HH iaf! Segerlåt?

https://youtu.be/4DXqPt36uo4

Är dessa i videon med i det som kallas Husbys Hyenor?
Citera
2021-08-22, 01:27
Medlem
HomelessGs avatar
Kan någon vänlig dela videon på de skjutna igen? Och undrar också varför han ena har arbetshandskar på sig mitt i sommaren. Var de döda beväpnade?
Citera
2021-08-22, 04:07
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax

Varför plockar inte Polisen in honom när man flashar med vapen? Och varför är det ingen som skjutit denna ''rappare'' ännu?

Hade jag inte blivit skjuten hade jag garvat ihjäl mig om jag hade sett han och gänget stå någonstans och spela in en musikvideo. För då står bara och gör gester, ljudet läggs ju in senare så alltså den där feta killen stå på en lastpall och svänga runt med armarna och göra gängtecken. Humor.

// PoK
Citera
2021-08-22, 07:42
Citat:

Husbys Hyenor verkar softa vid Stavangergatan skogspartien på morgonen vid 06 tiden
Citera
2021-08-22, 07:43
Citat:
Ursprungligen postat av Mussee1
Husbys Hyenor verkar softa vid Stavangergatan skogspartien på morgonen vid 06 tiden

4 stycken var inne i skogen och en handlade inne på bensinmacken och efteråt gick till skogen.
Citera
2021-08-22, 08:35
Medlem
Sitter inte alla förut 1 inom DP inne? Har det blivit ett nytt ledarsikte? När dom orginella medlemarna kommer ut kommer dom va allt för gammla för att hålla på med det är
Citera
2021-08-22, 08:57
Medlem
beckos avatar
Citat:
Vilka är TMT?
Oklart om det är en intern konflikt inom TMT, FLG/SSA eller DP om dom gick med där.
[surl]https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WjmGzL/polisen-om-gangkonflikten-i-vastra-stockholm-kod-rod[/url]
Verkar utesluta gammal köttbulle-teorin.
Senast redigerad av becko 2021-08-22 kl. 09:00.
Citera
2021-08-22, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Flg o ssa är samma gäng de ba nytt namn
Den här kurden som han kallas för varför är han inte med Farre och jaffar när är på flykt har han inte heller pris på sig eftersom Farre har och han är väl nära dem va ja har förstått
Citera
2021-08-22, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussee1
4 stycken var inne i skogen och en handlade inne på bensinmacken och efteråt gick till skogen.
Uppskattar att du delar med dig här, men tänk på att inte posta grejer som riskerar att avslöja din eller någon av dina vänners identitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in