2021-08-18, 18:34
Medlem
vilka tillhör dp idag?
Citera
2021-08-18, 21:43
Medlem
McMakrills avatar
Är det Yahya Omar och Heykal Roble, från den nya gruppen T3 som fått flytta in i likkistorna? Är dom kända under mer "tuffare namn"?
Citera
2021-08-18, 21:49
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
(...)
Men, som någon var inne på, att polisen skulle ha läckt ensekundaren (och dessutom så snabbt!) ser jag som fullständigt osannolikt / uteslutet. 2021, i kölvattnet efter (bl a) sommarens frisöravrättning resp polismord i Gbg, mer så än någonsin... Att utryckande polis, på plats i direkt anslutning till ett dubbelmord, istället för att knyta upp "police line - don't cross"-band skulle tycka att det är motiverat att ta lite egentid och MMSa iväg en ensekundes gore-film... Och till vem / vad då? Sina grannar eller kompis-polis-bruschor? (Btw, näe, jag är inte polis).
+1. Instämmer till fullo i det ovansagda.👍
Det finns ett antal återkommande skribenter som upprepar mantrat om korrupta poliser m.m.
Att någon polis skulle ha släppt sekundsnutten med de två döda BO anser jag också vara fullständigt osannolikt, men det råder ju åsiktsfrihet på flashback.
(Btw, så är jag inte heller polis).
Citera
2021-08-18, 21:52
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McMakrill
1) Är det Yahya Omar och Heykal Roble, från den nya gruppen T3 som fått flytta in i likkistorna?
2) Är dom kända under mer "tuffare namn"?
1) Det stämmer!
2) Vet ej!
Citera
2021-08-18, 23:08
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
HH kan bara sitta och kolla på när grabbarna från rinkeby och tensta tar slut på varandra

Verkar nu Tensta-Hjulsta/Husby.. mer FLG o allierade mot DP o allierade
Citera
2021-08-19, 00:22
Medlem
https://www.mitti.se/nyheter/krissto...2Fs61gfQ5AGLw/

Finns fler artiklar på denna sida ang morden
Citera
2021-08-19, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
vilka tillhör dp idag?

Vem vet men det viktigaste är att alla (Musse, Shobre och Makkan) fortfarande lever.
Citera
2021-08-19, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Vem vet men det viktigaste är att alla (Musse, Shobre och Makkan) fortfarande lever.

Du glömde Talangen!
Citera
2021-08-19, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Du glömde Talangen!

Ok.
Citera
2021-08-19, 10:06
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McMakrill
Är det Yahya Omar och Heykal Roble, från den nya gruppen T3 som fått flytta in i likkistorna? Är dom kända under mer "tuffare namn"?
Ar det FLG/SSA som tar over hela Tensta?
Citera
2021-08-19, 10:43
Medlem
Sho-zs avatar
Av det som jag fått höra ”viskandes” så är det inte gängrelaterat. Ena BO ska ha försökt att pressa en snubbe på pengar och det gick inte riktigt som planerat.
Han försökte först blåsa snubben på småpengar i samband med handel, men åkte på stryk i t-banan och blev nedslängd på spåret.
Det sårade väl hans stolthet så han pressade snubben på 50k. Det gick kanske inte så bra?
Jag vet vem den här snubben är och det låter inte omöjligt. Han är halvpsykopat.
Citera
2021-08-19, 11:14
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Av det som jag fått höra ”viskandes” så är det inte gängrelaterat. Ena BO ska ha försökt att pressa en snubbe på pengar och det gick inte riktigt som planerat.
Han försökte först blåsa snubben på småpengar i samband med handel, men åkte på stryk i t-banan och blev nedslängd på spåret.
Det sårade väl hans stolthet så han pressade snubben på 50k. Det gick kanske inte så bra?
Jag vet vem den här snubben är och det låter inte omöjligt. Han är halvpsykopat.
Araber mot somalier? Eller öststat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in