2021-08-15, 10:04
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
DU HAR INGA SOM HELST BEVIST PÅ ATT DET EJ HAR HÄNT!
ABSOLUT INGA! SKICKA DOM OM DU HAR SÅDANA.

Sorry for capslock dock lol.

Jag tror att det har hänt, men det är faktiskt inte helt omöjligt att man har fejkat en stor del eller överdrivit för att skrämma upp folk till lydnad. Kom ihåg att vinnaren skriver historien.

“Those who control the present, control the past and those who control the past control the future.” - Orwell

Vad som är sanning kommer vi aldrig få veta.
Senast redigerad av Haddock93 2021-08-15 kl. 10:07.
Citera
2021-08-15, 10:09
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Jag tror att det har hänt, men det är faktiskt inte helt omöjligt att man har fejkat en stor del eller överdrivit för att skrämma upp folk till lydnad. Kom ihåg att vinnaren skriver historien.

“Those who control the present, control the past and those who control the past control the future.” - Orwell

Dom gjorde fruktansvärda saker gentemot Judarna.
Alla skulle utplånas dessutom skickades en Imam från Bosnien som allierade Hitler det känner jag som ett svek på ett sätt tyvärr.

Judarna är Guds utvalda folk att skada en Jude är att skada Gud.
Citera
2021-08-15, 10:09
Medlem
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Du fattar att jude konspiration fallerar när man kommer in på Islam? Om judar var så jävla mäktiga och styr allt, hur kommer det säg att 1 miljard muslimer att hata dom? Är inte det ganska kontraproduktiv om man nu styr media och kommunism.
Då är min teori med ödlor folket som kontrollera allt bättre där dom medvetet se till att människor bråkar med varandra för att dom inte ska utvecklas mycket bättre.

Din teori? Det var väl David Icke som var först med den, han har skrivit tjocka böcker om det. Nog den endaste teori jag förhåller mig tveksam till. Men att en elite ( nationella ledere ), som utåt ses som vara värsta fiende, i verkligheten är bästa vänner, det' är en teori jag tror på. Hitler var logdebroder, hela brittiska kungahuset är med i logde, Stalin var det. Ringing a bell?
Citera
2021-08-15, 10:11
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
DU HAR INGA SOM HELST BEVIST PÅ ATT DET EJ HAR HÄNT!
ABSOLUT INGA! SKICKA DOM OM DU HAR SÅDANA.

Sorry for capslock dock lol.

Jo, judarna själva. De spelade bland annat fotboll i flera av "dödslägren" mitt under den påstådda "förintelsen" 1944.

Tryck på länken och vakna upp.

https://www.bitchute.com/video/Wu22PV0NFWIm/
Citera
2021-08-15, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Bitchute är ingen virussajt. Det är en seriös plattform där alla får uttrycka sig utan censur.

Mitt virusprogram reagerade.
Citera
2021-08-15, 10:14
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93

Vad har hänt menar du? Har judarna blivit systematiskt mördade mitt under alla fotbollscuper i koncentrationslägren 1944?
Citera
2021-08-15, 10:14
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch

Ah, ett virusprogram som vänstermuppar ligger bakom då. Byt program.
Citera
2021-08-15, 10:16
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Förintelsen är fejk. Ett judiskt påhitt för att kunna få mer makt.

Även judar som satt i dessa koncentrationsläger menar att "förintelsen" är fejk. Andra råkar avslöja det som fejk.

Hur ska du förklara det? Har de blivit mutade av "nazister"?

Du är ett förlorat fall. Du skulle förmodligen även motsätta dig att 1+1=2 om du bara såg en konspirationsteori som övertygade dig om annat. Du är helt hjärntvättad av alla konspirationsteorier du har tagit del av på nätet.

Synd om dig, att du lät dig luras och hjärntvättas. Ditt sinne är inte fritt eller friskt för den delen. Du är fast i konspirationsträsket.
Senast redigerad av PC-Dator 2021-08-15 kl. 10:19.
Citera
2021-08-15, 10:16
Medlem
Citat:

Du får avinstallera ditt jävla globalist-antivirus!
Citera
2021-08-15, 10:24
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Du är ett förlorat fall. Du skulle förmodligen även motsätta dig att 1+1=2 om du bara såg en konspirationsteori som övertygade dig om annat. Du är helt hjärntvättad av alla konspirationsteorier du har tagit del av på nätet.

Synd om dig, att du lät dig luras och hjärntvättas. Ditt sinne är inte fritt eller friskt för den delen. Du är fast i konspirationsträsket.

Var det där det bästa du hade att komma med? Bevisen finns i videon. Om du vill fortsätta vara ett hjärntvättat får så får du väl vara det

Bäääääääää

Undrar hur tysken lyckades mörda judar mitt under pågående fotbollscuper i "dödslägren" 1944

Det går inte att blunda för det som sägs i videon.
Citera
2021-08-15, 10:30
Medlem
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CathelynWajld
Eller hur. Egentligen är det ju väldigt enkelt hur man ska kunna begripa sambanden och lägga pusslet - genom att helt enkelt släppa tanken på nationalstaterna och deras respektive suveränitet. Att konflikter alltid skulle stå mellan olika länder. Eller mellan öst och väst. Uppenbarligen en iscensatt illusion med syfte att hålla befolkningen på mattan. De människor som släppts upp till maktens korridorer, och sedan vägletts vidare allt högre upp i hierarkin, har alltid haft en överordnad agenda. Ett högre mål. Att värna om sitt eget land, och dess befolkning, har alltid varit prio två för dessa människor.

Precis. På det nivå finns ingen religions strider, politiska ideologier, eller rasism. Allt har syfte på MAKT över mänskligheten, om det behövs används det a bomb.
Citera
2021-08-15, 10:38
Medlem
Avriles avatar
Citat:
Kan man ladda ned den?

Vill inte gå på den där virussajten.
Här finns den i sin helhet.
https://ww2truth.com/europa-the-last-battle/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera