2021-08-15, 09:43
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Frågan är vilka som var skyldiga för denna tragedi.
Jag kan inte svara på den frågan har alldeles för lite kunskap men handlade väl om att dom förlorat första världskriget eller nåt sånt och där av kom kraschen kan inte riktigt svara dig, sorry.
Citera
2021-08-15, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tapferkeit
Judar kontrollerar hela världens bankväsende.
Judar kontrollerar över 90% av all västerländsk media.
Judar har enormt inflytande över alla västerländska regeringar via sina lobbyorganisationer.
Judar skapade marxismen, kommunismen och feminismen.
Judar skapade Frankfurtskolan.
Judar skapade Pride-rörelsen.
Judar kontrollerar alla NGO som smugglar halvprimater till vita länder.
Judar kontrollerar läkemedelsindustrin.
Judar kontrollerar i stort sett varenda multinationellt företag som bedriver rovdrift på natur och människor.
Judar kontrollerar Big tech som verkar för nedstängningen av det fria ordet på internet.

Det är förmodligen inte judarnas fel om du råkar bränna dig på din spisplatta, men "allt" ont skit som pågår i världen kan man lasta judarna för. Jag förstår inte hur vuxna människor kan vara så blinda och dumma att de inte inser detta.

Du fattar att jude konspiration fallerar när man kommer in på Islam? Om judar var så jävla mäktiga och styr allt, hur kommer det säg att 1 miljard muslimer att hata dom? Är inte det ganska kontraproduktiv om man nu styr media och kommunism.
Då är min teori med ödlor folket som kontrollera allt bättre där dom medvetet se till att människor bråkar med varandra för att dom inte ska utvecklas mycket bättre.
Citera
2021-08-15, 09:44
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Vilket folkmord sysslade Tyskland med?

Åh, detta folkmord?

https://www.bitchute.com/video/Wu22PV0NFWI/

Jag klickar inte på länkar för att förstå vad du vill ha sagt. Kan du inte formulera dig med ord så varför ens skriva något?
Citera
2021-08-15, 09:45
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
https://www.bitchute.com/video/s1nPYDj7KBEQ/

Det här var nåt av det mest obehagliga jag kollat på i hela mitt liv kunde inte somna hela natten.
Kan någon hjälpa mig filtera vad som är sanning eller inte i detta innehåll jag fick för fan trauma efter att ha kollat på det här.

Vad jag vill diskutera är innehållet och om det här är rena lögner ifrån högern eller sant.
Det är inga grova saker men vad dom säger i denna dokumentär fick jag nästa att kräka inatt jag var fan livrädd.

Ja den är mycket bra.
Citera
2021-08-15, 09:46
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Ja den är mycket bra.
Grymheten mot dom Kristna är ju helt sjuk!
Citera
2021-08-15, 09:47
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Kan man ladda ned den?

Vill inte gå på den där virussajten.

Virussajt

Bitchute är en av de största alternativen till Youtube. Rumble är också en konkurrent.

Men dessa kanaler hatar den globala eliten eftersom man inte kan styra narrativet.

https://www.alexa.com/siteinfo/bitchute.com

https://www.alexa.com/siteinfo/rumble.com
Senast redigerad av Haddock93 2021-08-15 kl. 09:52.
Citera
2021-08-15, 09:49
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:

Jag har inte sett dokumentären men säger bara rent generellt hur det ser ut idag - Och det är inget som politiker eller media ens pratar om, grymheterna mot kristna som sker runtom i världen än idag.
Citera
2021-08-15, 09:50
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:

Japp.

Lite som att vakna upp från Matrix och förstå hur cynisk världen egentligen är. Brukar kallas att man blir "red-pilled". Grattis, du har blivit red-pilled. Nu kan du förvänta dig att "systemet" kommer börja attackera dig som rasist, nazist och dylikt.

https://www.youtube.com/watch?v=zE7PKRjrid4
Senast redigerad av Haddock93 2021-08-15 kl. 10:02.
Citera
2021-08-15, 09:50
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Kan man ladda ned den?

Vill inte gå på den där virussajten.

Bitchute är ingen virussajt. Det är en seriös plattform där alla får uttrycka sig utan censur.
Citera
2021-08-15, 09:53
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Jag klickar inte på länkar för att förstå vad du vill ha sagt. Kan du inte formulera dig med ord så varför ens skriva något?

Förintelsen är fejk. Ett judiskt påhitt för att kunna få mer makt.

Även judar som satt i dessa koncentrationsläger menar att "förintelsen" är fejk. Andra råkar avslöja det som fejk.

Hur ska du förklara det? Har de blivit mutade av "nazister"?
Citera
2021-08-15, 09:57
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Jag har inte sett dokumentären men säger bara rent generellt hur det ser ut idag - Och det är inget som politiker eller media ens pratar om, grymheterna mot kristna som sker runtom i världen än idag.
Man hade gjort fruktansvärda saker mot Judarna med om inte Amerika existerat och England hade muslimerna skapat hav av blod.
Citera
2021-08-15, 09:58
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Bitchute är ingen virussajt. Det är en seriös plattform där alla får uttrycka sig utan censur.
Håller med sidan är säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in