Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-14, 09:49
Avstängd
at0m3ns avatar
https://www.bitchute.com/video/s1nPYDj7KBEQ/

Det här var nåt av det mest obehagliga jag kollat på i hela mitt liv kunde inte somna hela natten.
Kan någon hjälpa mig filtera vad som är sanning eller inte i detta innehåll jag fick för fan trauma efter att ha kollat på det här.

Vad jag vill diskutera är innehållet och om det här är rena lögner ifrån högern eller sant.
Det är inga grova saker men vad dom säger i denna dokumentär fick jag nästa att kräka inatt jag var fan livrädd.
Senast redigerad av at0m3n 2021-08-14 kl. 10:38.
Citera
2021-08-14, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
https://www.bitchute.com/video/s1nPYDj7KBEQ/

Det här var nåt av det mest obehagliga jag kollat på i hela mitt liv kunde inte somna hela natten.
Kan någon hjälpa mig filtera vad som är sanning eller inte i detta innehåll jag fick för fan trauma efter att ha kollat på det här.

Vad jag vill diskutera är innehållet och om det här är rena lögner ifrån högern eller sant.
Det är inga grova saker men vad dom säger i denna dokumentär fick jag nästa att kräka inatt jag var fan livrädd.

Du får nog sammanfatta vad det handlar om. En del av oss trycker inte på länkar av gammal vana, eller så dör länken och hela tråden är meningslös..
Citera
2021-08-14, 12:10
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meeku
Du får nog sammanfatta vad det handlar om. En del av oss trycker inte på länkar av gammal vana, eller så dör länken och hela tråden är meningslös..
Har du aldrig någonsin varit nyfiken på vad "den andra sidan av andra världskrigets historia" var?

Sedan mitten av 1900-talet har världen bara hört ena sidan av det mest fruktansvärda kriget i mänsklighetens historia. Under de 75 år som nu har gått har bara en enda berättelse om den stora konflikten hörts.

Den här förenklade berättelsen ignorerar totalt de tidigare decennierna av kritisk historia som ledde fram till andra världskriget, ignorerar viktig information från de faktiska krigsåren och utfärdar direkt lögn efter lögn efter lögn.

Vi lever idag i världen för segrarna i det kriget och utan en objektiv, rationell och balanserad syn på vår historia är vi dömda att upprepa misstagen. Efter andra världskriget fortsatte krigets segrare inte bara att skriva våra historieböcker, infiltrera våra medier och allmänbildning utan även gå så långt som att kriminalisera enbart ifrågasättandet av den officiella historiens ortodoxi.

Sanningen är att vår värld idag bara kan förstås genom en korrekt förståelse av andra världskriget, arkitekterna för den och konflikterna mellan globalism och nationalism. Mellan den gamla och nya världsordningen. Det traditionella och det ”progressiva”.

Dag efter dag har propaganda efter kriget slagits i huvudet på tre efterföljande generationer. Varje medium för massindoktrinering har utnyttjats för uppgiften att utbilda de lydiga massorna i vad den rätta och "acceptabla" synen på denna händelse bör vara. Academia, nyhetsmedier, folkbildning, bokutgivning, tv -dokumentärer, Hollywoodfilmer och politiker i varje rad sjunger alla samma låt.

Av mycket goda skäl litar de flesta inte på vanliga medier längre. Du har redan hört den officiella historien miljontals gånger.

Denna dokumentär ger en översikt över hur Europa har format i modern historia. I den hittar du den hemliga historien, där du hittar de verkliga orsakerna till händelserna. Se den här serien och avslöja de verkliga orsakerna till andra världskriget.

Den tar dig med på en episk tidslinje som kommer att transportera dig tillbaka i tiden och leda dig på resan genom bolsjevikrevolutionen, de kommunistiska försöken att ta över Tyskland; hyperinflation under Weimarrepubliken, utbredd arbetslöshet och elände, Adolf Hitlers uppkomst till makten, första och andra världskriget - ända till den moderna världen.

Den presenterar de sanna historiska händelserna som leder till denna världskatastrof som kallas andra världskriget, liksom efterdyningarna.

Jag rekommenderar er samt dig starkt att se dokumentären den är riktigt riktigt obehaglig.
Citera
2021-08-14, 12:48
Medlem
Ensundmans avatar
Ganska intressant dokumentär. Dock är det mycket överdriv och konspirationer. De påstod att Stalin hade bombat Stockholm år 1940 men jag har bara hittat att vi blev bombade år 1944 så det finns en del misstag absolut.
Senast redigerad av Ensundman 2021-08-14 kl. 12:53.
Citera
2021-08-14, 12:50
Medlem
Jag älskar konspirationsteorier och alternativa ideer som tankeexperiment MEN det finns alltid ett utmärkt sätt att identifiera skitsnack. Om allt är judarnas fel så har man hamnat i djupa vatten.
Citera
2021-08-14, 12:53
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
Jag älskar konspirationsteorier och alternativa ideer som tankeexperiment MEN det finns alltid ett utmärkt sätt att identifiera skitsnack. Om allt är judarnas fel så har man hamnat i djupa vatten.
Dom beskyller ej Judar utan zionister Judendom och Zionism är inte samma sak kanske bör du se på hela dokumentären.
Men håller med dig om en sak blev själv skeptisk när ordet om Judar kom upp man brukar ju skylla allt på dom.
Citera
2021-08-14, 13:04
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensundman
Ganska intressant dokumentär. Dock är det mycket överdriv och konspirationer. De påstod att Stalin hade bombat Stockholm år 1940 men jag har bara hittat att vi blev bombade år 1944 så det finns en del misstag absolut.
Intressant att dom nämner att man vill skicka in flytingar för att förstöra Europa och gärna fullvuxna unga män med muskler.

Det är ju precis det som sker idag.
Mycket om central bankerna stämmer även.
Citera
2021-08-14, 13:19
Medlem
Kan man ladda ned den?

Vill inte gå på den där virussajten.
Citera
2021-08-14, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Intressant att dom nämner att man vill skicka in flytingar för att förstöra Europa och gärna fullvuxna unga män med muskler.

Det är ju precis det som sker idag.
Mycket om central bankerna stämmer även.

Utan att ha sett dokumentären; är det Earnest Hooton-planen från 1943 som man åsyftar?
Citera
2021-08-14, 13:58
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
Utan att ha sett dokumentären; är det Earnest Hooton-planen från 1943 som man åsyftar?
Tyvärr vet jag ej vad det innebär men du borde se dokumentären den är mycket intressant och obehagligt som in i helvete.

Berätta gärna mer om det fetstilta, tack.
Citera
2021-08-14, 14:01
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tapferkeit
Judar kontrollerar hela världens bankväsende.
Judar kontrollerar över 90% av all västerländsk media.
Judar har enormt inflytande över alla västerländska regeringar via sina lobbyorganisationer.
Judar skapade marxismen, kommunismen och feminismen.
Judar skapade Frankfurtskolan.
Judar skapade Pride-rörelsen.
Judar kontrollerar alla NGO som smugglar halvprimater till vita länder.
Judar kontrollerar läkemedelsindustrin.
Judar kontrollerar i stort sett varenda multinationellt företag som bedriver rovdrift på natur och människor.
Judar kontrollerar Big tech som verkar för nedstängningen av det fria ordet på internet.

Det är förmodligen inte judarnas fel om du råkar bränna dig på din spisplatta, men "allt" ont skit som pågår i världen kan man lasta judarna för. Jag förstår inte hur vuxna människor kan vara så blinda och dumma att de inte inser detta.
Det är inte antisemitiskt, det är anti -sionism. Såg du ens videon efter de första 5 minuterna? & Obvs de pratade om VÄLDIGA judar i maktpositioner i finansinstitut som har sionism som bakgrund vilket innebär att deras mor ej är en Jude alltid.

Så vad menar du när du skriver JUDAR, JUDAR, JUDAR?
Citera
2021-08-14, 14:02
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Kan man ladda ned den?

Vill inte gå på den där virussajten.
Du kan se den här om du vill.

https://www.youtube.com/watch?v=0HnZ...nnel=MicGalito
Varsågod den är lång men jag såg på allt även om jag fick smått trauma över vad människor är kapabla över att göra mot andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in