Citat:
Ursprungligen postat av
Cheddarjoe
Jag har inte vaccinerat mig. Tokvägrar. Läser och har lyssnat på Experter på t.ex Joe Rogans podcast (världens största) där de absolut största experterna i hela världen har samtalat och pratat om hur lömsk hela läkemedelsbranschen är.
Det finns flera mediciner som är gamla och som saknar patent som hela industrin försöker sopa under mattan pga att de inte går att tjäna pengar på det. Man avfärdar helt legitima studier med hänvisningar som är helt uppåt väggarna löjliga. En studie avfärdades för Ivermectin, samma sorts studie och infallsvinkel vann ett nobelpris för 20 år sedan. Så det är något som inte stämmer.
Ivermectin tillsattes i Mexico när pandemin var som värst. Man tömde alla sjukhus på covid patienter på mindre än en vecka....
Trump tillsatte en expert grupp för att ta reda på exakt allting om covid. Denna expert grupp bestod utav världens absolut främsta forskare på alla fronter av medicin och hälsosjukvård.
Dom fann att Ivermectin var en game changer och deras slutsats blev helt tystad i media och censurerad överallt.
Man pratade om att ivermectin i praktiken borde delas ut till alla hushåll och vid första symptom av covid tar man en dos. Helt riskfritt utan biverkningar. Som en tablett alvedon om du får feber och covid försvinner.
Men det är vaccin som kostar staterna pengar och därför kanaliseras det rakt ut och journalister är så jävla naiva och begriper inte den stora lögnen. Det kommer komma dokumentärer om detta om 10 år och då sitter alla där och undrar vad som hände.
Därför tar jag inte vaccinet.
Sen skyddar det inte mot smitta heller så det är bara ren bullshit att ta det. Jag är tillräckligt ung och tillhör ingen riskgrupp.
Det är alltså bara 80 åringar som dör av den här skiten, Typ. Ja, en och annan yngre men det är i siffror försvinnande liten andel. Det är som att vaccinera sig mot bilolyckor, hade man gjort det? Nej.
Senaste fejkstudien om alternativen till vaccinerna gjordes av McMaster University. En tvivelaktig studie som gjordes i Brasilien trots att McMaster University ligger utanför Toronto. Man använde alldeles för låga doser och fick förstås resultatet: "Ingen effekt. Fler studier behövs."
McMaster University fick i
november 2019 en stor donation på över 100 miljoner kronor från *trumvirvel* Bill & Melinda Gates Foundation! Det står för fan på hemsidan för Bill & Melinda Gates Foundation.
Psykopaterna skrattar åt oss. De orkade inte ens bry sig om att använda mellanhänder för att dölja transaktionen.