2021-08-13, 15:41
Medlem
Hej mina vänner!

Har en fråga.

Idag har över 81% av alla svenskar över 18 år fått sin första dos. Siffran ökar naturligtvis ständigt och allt pekar på att vi kommer landa runt 90%.

Dvs 9 av 10 svenskar över 18 år kommer vaccinera sig. Men vilka är dessa som inte gör det?

Om vi bortser ifrån invällare och negrar ifrån tredje världen som förpestar samhället vilka är resten?

Det finns ju gravida och folk som är allergiska eller skrivna utomlands etc.

Det återstår ju fortfarande 5%, många av dessa är på Flashback. Är det mest IQ-befriade individer som gått särskolan? Är det folk som borde ha en god man?

Allt pekar på att det är mentalt handikappade individer som spekulerar i allt ifrån att vaccinet ska ta död på dom till att Bill Gates vill chippa dom.

Hur bör samhället hantera dessa 5% utav samhället?

Vissa av dom finns på https://kavlaner.se/ men hur ska man hantera resten?

Känner nå någon av dessa galna konspirationsteoretiker?

Har dom klimatångest också? Vurmar dom för att vi ska ta emot en massa slöder från bananländer som Afghanistan?
Citera
2021-08-13, 15:43
Medlem
Dessa 5% kommer att gå omkring i skinnvästar med tygmärket 5% påsytt
Citera
2021-08-13, 15:44
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Många arbetar som sjukvårdspersonal.
Citera
2021-08-13, 15:46
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Många arbetar som sjukvårdspersonal.
Hmmm vad jag har hört får sjukvårdspersonal i Stockholm inte ens välja om de ska ta vaccinet eller ej. Vill de behålla sina jobb så ska de ta vaccinet...
Citera
2021-08-13, 15:48
Medlem
styckets avatar
Tror du massan brukar genomskåda etablissemanget bluffer eller är det en minoritet? Rent historiskt tänker jag. Vad tror ni? Är ni en del av majoriteten eller minoriteten i detta?
Citera
2021-08-13, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hmmm vad jag har hört får sjukvårdspersonal i Stockholm inte ens välja om de ska ta vaccinet eller ej. Vill de behålla sina jobb så ska de ta vaccinet...

Källa på detta?

Om du påstår att sjukvårdspersonal i Stockholm måste vara vaccinerade för att jobba kvar får du backa upp det med en källa.

Tack.
Citera
2021-08-13, 15:51
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Källa på detta?

Om du påstår att sjukvårdspersonal i Stockholm måste vara vaccinerade för att jobba kvar får du backa upp det med en källa.

Tack.
Har tyvärr ingen källa - bara vad jag hört. T ex vaccinsköterskorna måste ta vaccinet.
Citera
2021-08-13, 15:52
Medlem
NeoVains avatar
Citat:

Allt pekar på att det är mentalt handikappade individer som spekulerar i allt ifrån att vaccinet ska ta död på dom till att Bill Gates vill chippa dom.

Det finns redan tråd om detta. Det är betydligt fler än 5%

(FB) UNDERSÖKNING: Den största gruppen som är emot COVID-vaccinet? DE HÖGST UTBILDADE!

De ser ut såhär alltså.

https://imgur.com/a/xNZeDwg#8rk25zD
Senast redigerad av NeoVain 2021-08-13 kl. 16:12.
Citera
2021-08-13, 15:52
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Vet flera som jobbar på olika sjukhus i Stockholm och det är inte ett krav på vaccin. Vill du leva i ett sånt samhälle?
Citera
2021-08-13, 15:56
Medlem
Citat:
Hej mina vänner!

Har en fråga.

Idag har över 81% av alla svenskar över 18 år fått sin första dos. Siffran ökar naturligtvis ständigt och allt pekar på att vi kommer landa runt 90%.

Dvs 9 av 10 svenskar över 18 år kommer vaccinera sig. Men vilka är dessa som inte gör det?

Om vi bortser ifrån invällare och negrar ifrån tredje världen som förpestar samhället vilka är resten?

Det finns ju gravida och folk som är allergiska eller skrivna utomlands etc.

Det återstår ju fortfarande 5%, många av dessa är på Flashback. Är det mest IQ-befriade individer som gått särskolan? Är det folk som borde ha en god man?

Hur bör samhället hantera dessa 5% utav samhället?

Vissa av dom finns på https://kavlaner.se/ men hur ska man hantera resten?

Känner nå någon av dessa galna konspirationsteoretiker?

Har dom klimatångest också? Vurmar dom för att vi ska ta emot en massa slöder från bananländer som Afghanistan?

Då är jag en av de påstådda 5%.
Är dock ingen konspirationsteoretiker.

Har ingen lust bara. Haft covid, tar det hellre det igen än att göra som staten säger.
Citera
2021-08-13, 15:56
Medlem
oldtimedrunks avatar
Jag är en av dom! Runt 40 år gammal, hoppade av gymnasiet, tjänar ca 30 000 i månaden, hyfsat intelligent, vältränad, kreativ och självständig.

Vill du skicka mig till ett koncentrationsläger eller tvångsvaccinera mig?
Citera
2021-08-13, 16:10
Medlem
Whitfieldss avatar
Har själv vaccinerat mig, men känner flera som inte har det. De är:

1. Överläkare
2. Docent
3. Professor
4. Hantverkare
5. barn
6. barn
7. Filmregissör och producent
8. Bygginspektör
9. Kock
10. Pensionär

Alla är ganska normala genomsnittliga svenskar utan några psykiska problem. Det är bara att de inte bryr sig alls om pandemin. De som är mest anti mot vaccineringen är överläkaren. Professorn kommer nog vaccinera sig. Men att få docenten och överläkaren att vaccinera sig kommer att bli helt omöjligt. Detsamma med regissören och hantverkaren. Jag tror att de andra kommer att vaccinera sig då trycket blir för hårt från myndigheterna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in