2022-11-03, 01:32
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Fasiken skit alltså… hur går det då? Har ni gjort slut?

Ingen träning nu då antar jag?

En dag i taget Ivan. En dag i taget. Minns att detta är tillfälligt och kommer övergå i nåt bättre snart, om du håller fokuset klart.

Mvh

Trodde det men i dag kanske det lirkades ihop en smula. Men det är en storm. Jag har flera olika just nu🙃

Har inte kunnat träna på ett tag. Men av andra anledningar. Så det är bara att gilla läget.

Tack kompis!

Själv då? Läget?
Citera
2022-11-03, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
Trodde det men i dag kanske det lirkades ihop en smula. Men det är en storm. Jag har flera olika just nu🙃

Har inte kunnat träna på ett tag. Men av andra anledningar. Så det är bara att gilla läget.

Tack kompis!

Själv då? Läget?

Är flamman liberal? Ta en liten tripp till kärleken med MDMA så brukar nästan vad som helst vara löst sen inte för bland missbruk men det händer att en näsa glider ner när passande tillfälle och möjligheter ges
Citera
2022-11-03, 21:03
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
Är flamman liberal? Ta en liten tripp till kärleken med MDMA så brukar nästan vad som helst vara löst sen inte för bland missbruk men det händer att en näsa glider ner när passande tillfälle och möjligheter ges

Flamman är extremt liberal. Synd. Annars hade jag testat det mesta för att lösa det hela
Citera
2022-11-04, 08:53
Medlem
Citat:
Flamman är extremt liberal. Synd. Annars hade jag testat det mesta för att lösa det hela

Extremt liberal då menar du att hon är okej med det?

Låter som när du skriver att hon inte är liberal?
Citera
2022-11-04, 13:43
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:

Tack kompis!

Själv då? Läget?

Ok de blir bättre inom kort ska du se. Jag försöker själv förbättra min livssituation nu på alla sätt jag kan. Vart på flera arbetsintervjuer och hoppas de ska lösa sig. Fått några nya tjejkompisar med så blir lite trevligare att leva. 😁
Ett nytt boende och en bättre inkomst skulle göra underverk. Då har jag ju råd att köra primo igen med under cruisen. Hade snutjage häromdagen med, så fick ta med spaden och gräva ner lite bolas i närheten. Men de va lugnt och allt va ett missförstånd så dom släppte mig. 😁 Kändes fett wierd. Packade väskan o gjorde mig klar att åka till kåken och hade rakat mig och duschat o ätit ordentligt så man slipper sitta hungrig i arresten, så säger dom. De finns ingen anmälan så du kan gå 😎😎😎 sjukt.

Men nu ska jag ändra på all negativ skit. Ska bara jobba träna och fixa en tjej och må bra. Måste tänka mera positivt nu.

Tappar tyvärr mer och mer på min lilla trt kur. Trots överskott mat. Men de e ok. Måste va ren nu från orala. 👍
Men testo och primo skulle va bra några månader.

Mvh
Citera
2022-11-05, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Kör själv nu på en veckodos av 250 mg testo (Galenika) , 300 mg primo (Balkan) och 10 mg anavar (Balkan) pwo. Inget anavar på vilodagar så då sparar man lite på inälvorna.
Mår riktigt bra på detta, stark och pigg på gymmet och håller mig på matchvikt på 118 kilo i hyfsad form.
Är precis så jag kommer köra i framtiden. 350mg testo ew är min sweetspot har jag märkt för att bara må riktigt bra!
Lagom dos primo mot aromatisering och anavar för lite extra pump och styrka men även motverka aromatisering.
Skulle bara lagt till HCG för att få balans mellan E1, E2, E3.

EQ är nice men undviker det pga ökat blodtryck och ångest.

Citat:
Tack min vän, exakt vad jag behövde höra. Jag har varit - vilket är extremt ovanligt för mig - helt under isen. Mått piss. Av olika anledningar. Jag som annars är den där mest stabila som står rak i ryggen som en fyr och ger råd åt andra har mått...uselt.

Igen: Tack.

//Ivan

Fokusera på träning och kosten ett tag och försök skita i allt annat. Bästa medicinen när man har sina dåliga dagar

Citat:
Ok de blir bättre inom kort ska du se. Jag försöker själv förbättra min livssituation nu på alla sätt jag kan. Vart på flera arbetsintervjuer och hoppas de ska lösa sig. Fått några nya tjejkompisar med så blir lite trevligare att leva. 😁
Ett nytt boende och en bättre inkomst skulle göra underverk. Då har jag ju råd att köra primo igen med under cruisen. Hade snutjage häromdagen med, så fick ta med spaden och gräva ner lite bolas i närheten. Men de va lugnt och allt va ett missförstånd så dom släppte mig. 😁 Kändes fett wierd. Packade väskan o gjorde mig klar att åka till kåken och hade rakat mig och duschat o ätit ordentligt så man slipper sitta hungrig i arresten, så säger dom. De finns ingen anmälan så du kan gå 😎😎😎 sjukt.

Men nu ska jag ändra på all negativ skit. Ska bara jobba träna och fixa en tjej och må bra. Måste tänka mera positivt nu.

Tappar tyvärr mer och mer på min lilla trt kur. Trots överskott mat. Men de e ok. Måste va ren nu från orala. 👍

Mvh

Vet inte om du är känd i stan eller känd hos polisen. Var väldigt försiktig nu för att ibland släpper dom en för att man ska slappna av och väntar på att man ska begå ett värre brott. Dom brukar ha bättre koll på en än vad man tror

Du tänker helt rätt i att fixa ett jobb och ny bostad. Sök bara och ge inte upp! Till slut kommer du få jobbet du vill ha

Stay safe bro!
Citera
2022-11-05, 12:14
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6

Vet inte om du är känd i stan eller känd hos polisen. Var väldigt försiktig nu för att ibland släpper dom en för att man ska slappna av och väntar på att man ska begå ett värre brott. Dom brukar ha bättre koll på en än vad man tror

Du tänker helt rätt i att fixa ett jobb och ny bostad. Sök bara och ge inte upp! Till slut kommer du få jobbet du vill ha

Stay safe bro!

Uppskattar verkligen att du påminner mig om detta. Dom har nämligen lite små grejer på mig sista året, så du har helt rätt. De kan va ett sätt att invänta att jag gör mer så det räcker till fängelse. För det lät väldigt märkligt.

Säkerheten först 👍

Mvh
Citera
2022-11-06, 16:01
Medlem
Stor-steffes avatar
Keep it up monster!!!
Saknar dina inlägg.

Förhoppningsvis leder allt detta till att du blir riktigt hatisk aggressiv och beslutar dig för att köra en insane blast med 5-6 olika orala + Tren som är livsfarligt. Precis som jag brukar göra 😁😁😁
Skämt o sido, ta de lugnt och låt inte känslorna styra hela tillvaron. Jag hade en porrig brud på G nyss men plötsligt slutade hon höra av sig. Kanske berodde de på att jag ser ut som en seriemördare. Fast de troligaste är att jag är för stor. Häromdagen på Ica mötte jag i utgången ett ungt par som va på väg in. Killen va lite krallig och när jag går förbi honom utbrister han nån sekund senare så jag hör: fyyyy faaaan sååååg du den snubben eller????!!! (Jag hade kortärmad tröja)
O kort efteråt hör jag hans brud säga: mähhh han va ju för stor fattar du väl !!!!

Livet med 50+ armar är inte alltid så lätt som folk tror. Borde blivit bög. 😩😩😩

Mvh
Citera
2022-11-07, 10:02
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:

Mvh

Håller tummarna för att det löser dig med ett jobb inom kort! Du vet introt till filmen Gladiator när Maximus/Russell Crowe håller talet till sina manar, strax innan de ska rida ner och göra ett bakhåll på Germanderna?

"Imagine where you will be, and it will be so"

Bestämmer vi oss för något, så blir det så. Det har varit min filosofi långt innan filmen Gladiator hade premiär. Det har aldrig svikit mig.

Jag är sugen på Primo men det är så satans dyrt!!

//Ivan
Citera
2022-11-07, 10:05
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Är precis så jag kommer köra i framtiden. 350mg testo ew är min sweetspot har jag märkt för att bara må riktigt bra!
Lagom dos primo mot aromatisering och anavar för lite extra pump och styrka men även motverka aromatisering.
Skulle bara lagt till HCG för att få balans mellan E1, E2, E3.

EQ är nice men undviker det pga ökat blodtryck och ångest.

Fokusera på träning och kosten ett tag och försök skita i allt annat. Bästa medicinen när man har sina dåliga dagar

Stay safe bro!

Tjenare Skruvis!

Ja, nu är det dags att återta kontrollen igen. Jag testade EQ för ett år sedan. Men jag upplevde inte några av fördelarna (låg iofs för lågt) men väl lite samma sides som jag får av deca = Inte värt det.

//Ivan
Citera
2022-11-07, 10:08
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Keep it up monster!!!
Saknar dina inlägg.

Förhoppningsvis leder allt detta till att du blir riktigt hatisk aggressiv och beslutar dig för att köra en insane blast med 5-6 olika orala + Tren som är livsfarligt. Precis som jag brukar göra 😁😁😁
Skämt o sido, ta de lugnt och låt inte känslorna styra hela tillvaron. Jag hade en porrig brud på G nyss men plötsligt slutade hon höra av sig. Kanske berodde de på att jag ser ut som en seriemördare. Fast de troligaste är att jag är för stor. Häromdagen på Ica mötte jag i utgången ett ungt par som va på väg in. Killen va lite krallig och när jag går förbi honom utbrister han nån sekund senare så jag hör: fyyyy faaaan sååååg du den snubben eller????!!! (Jag hade kortärmad tröja)
O kort efteråt hör jag hans brud säga: mähhh han va ju för stor fattar du väl !!!!

Livet med 50+ armar är inte alltid så lätt som folk tror. Borde blivit bög. 😩😩😩

Mvh

Tack min vän!

Har iofs varit lite off pga den här tjejen (hon är så bra och så rätt att jag blir berörd på ett vis som är ovanligt för att vara jag) men det har varit höstlov och jag har varit bortrest. Men nu så!

Klart den där tjejen sade så för att "trösta" sin kille
Egentligen drömmer hon fortfarande om dina överarmar!

//Ivan
Citera
2022-11-07, 10:17
Medlem
IvanDF2s avatar
DAGS ATT BLI SERIÖS IGEN!

Jag brukar skriva mycket och långt. Inte i dag. För nu har jag mentalt tryckt på "GO!"-knappen. Igen. Så nu jävlar i min lilla låda kör vi!

//Ivan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in