Citat:
Ursprungligen postat av
dengamleD
Kör själv nu på en veckodos av 250 mg testo (Galenika) , 300 mg primo (Balkan) och 10 mg anavar (Balkan) pwo. Inget anavar på vilodagar så då sparar man lite på inälvorna.
Mår riktigt bra på detta, stark och pigg på gymmet och håller mig på matchvikt på 118 kilo i hyfsad form.
Är precis så jag kommer köra i framtiden. 350mg testo ew är min sweetspot har jag märkt för att bara må riktigt bra!
Lagom dos primo mot aromatisering och anavar för lite extra pump och styrka men även motverka aromatisering.
Skulle bara lagt till HCG för att få balans mellan E1, E2, E3.
EQ är nice men undviker det pga ökat blodtryck och ångest.
Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF2
Tack min vän, exakt vad jag behövde höra. Jag har varit - vilket är extremt ovanligt för mig - helt under isen. Mått piss. Av olika anledningar. Jag som annars är den där mest stabila som står rak i ryggen som en fyr och ger råd åt andra har mått...uselt.
Igen: Tack.
//Ivan
Fokusera på träning och kosten ett tag och försök skita i allt annat. Bästa medicinen när man har sina dåliga dagar
Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-steffe
Ok de blir bättre inom kort ska du se. Jag försöker själv förbättra min livssituation nu på alla sätt jag kan. Vart på flera arbetsintervjuer och hoppas de ska lösa sig. Fått några nya tjejkompisar med så blir lite trevligare att leva. 😁
Ett nytt boende och en bättre inkomst skulle göra underverk. Då har jag ju råd att köra primo igen med under cruisen. Hade snutjage häromdagen med, så fick ta med spaden och gräva ner lite bolas i närheten. Men de va lugnt och allt va ett missförstånd så dom släppte mig. 😁 Kändes fett wierd. Packade väskan o gjorde mig klar att åka till kåken och hade rakat mig och duschat o ätit ordentligt så man slipper sitta hungrig i arresten, så säger dom. De finns ingen anmälan så du kan gå 😎😎😎 sjukt.
Men nu ska jag ändra på all negativ skit. Ska bara jobba träna och fixa en tjej och må bra. Måste tänka mera positivt nu.
Tappar tyvärr mer och mer på min lilla trt kur. Trots överskott mat. Men de e ok. Måste va ren nu från orala. 👍
Men testo och primo skulle va bra några månader.
Mvh
Vet inte om du är känd i stan eller känd hos polisen. Var väldigt försiktig nu för att ibland släpper dom en för att man ska slappna av och väntar på att man ska begå ett värre brott. Dom brukar ha bättre koll på en än vad man tror
Du tänker helt rätt i att fixa ett jobb och ny bostad. Sök bara och ge inte upp! Till slut kommer du få jobbet du vill ha
Stay safe bro!