2022-11-07, 17:02
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
DAGS ATT BLI SERIÖS IGEN!

Jag brukar skriva mycket och långt. Inte i dag. För nu har jag mentalt tryckt på "GO!"-knappen. Igen. Så nu jävlar i min lilla låda kör vi!

//Ivan

Nice 😁😁😁 nu börjar det hända grejer hör jag 👌
Move it up oh baby move it up 🎵 en skön låt som förmodligen bara du o jag o några till här inne minns. Capella och techno livet och 90 tal och nybakade dballs direkt från ryska apotek 💪 ( o ett jävla pökande) 😎
Dagens pwo = stor kaffe med 4 chokladbollar jag gjort själv. Loooovar att jag inte lagt en enda steroid i bollarna även om ja e sugen. Chokladbolas 😎 Power !!!

Mvh
Senast redigerad av Stor-steffe 2022-11-07 kl. 17:06.
Citera
2022-11-07, 18:04
Medlem
Citat:
Tjenare Skruvis!

Ja, nu är det dags att återta kontrollen igen. Jag testade EQ för ett år sedan. Men jag upplevde inte några av fördelarna (låg iofs för lågt) men väl lite samma sides som jag får av deca = Inte värt det.

//Ivan
Deca och EQ gör rätt många deprimerade och man får rejäl ångest om man har otur.
Just EQ är ganska svagt men man får riktigt bra pump och blir vaskulär. Problemet är att man måste köra det väldigt länge innan man känner effekten och ta ganska hög dos.

Håller med om att dom inte är värda att röra.

Citat:
DAGS ATT BLI SERIÖS IGEN!

Jag brukar skriva mycket och långt. Inte i dag. För nu har jag mentalt tryckt på "GO!"-knappen. Igen. Så nu jävlar i min lilla låda kör vi!

//Ivan
Bra! Kör hårt
Citera
2022-11-07, 19:38
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Deca och EQ gör rätt många deprimerade och man får rejäl ångest om man har otur.
Just EQ är ganska svagt men man får riktigt bra pump och blir vaskulär. Problemet är att man måste köra det väldigt länge innan man känner effekten och ta ganska hög dos.

Håller med om att dom inte är värda att röra.

Bra! Kör hårt

Jag har iofs klarat mig från ångest men tycker det slår så hårt på blodet att det rent av känns olustigt. Så deca och EQ är nog avslutade kapitel för min del.

Japp, nu kör vi igång igen - 110%!

//Ivan
Citera
2022-11-07, 19:42
Medlem
IvanDF2s avatar
FRÅGA OM BITCOIN

Ni som kan mer än jag får gärna reda ut lite frågetecken åt mig. Har tänkt lägga en beställning på Testo C och Mast. Men när jag går in där jag tidigare köpt och betalat med bitcoin är mitt konto fryst med svepande motiveringar att "...om man tex handlat på Darknet" etc. Man kan kontakta dem och fråga varför, dvs be om en motivering. Är det någon vits att göra det? Eller väcker jag ännu mer den björn som kanske har börjat vakna till? Ska jag vara orolig, rapporteras detta vidare?

Kan du/ni rekommendera en bra och enkel plattform för att köpa och betala med Bitcoins? De flesta sajter jag varit inne på, känns som typ Avanza. Jag vill bara köpa bitcoin och göra en betalning. Någon som orkar skriva en enkel instruktion hur fan jag bär mig åt? Skulle uppskattas enormt mycket!!

//Ivan
Senast redigerad av IvanDF2 2022-11-07 kl. 20:03.
Citera
2022-11-08, 16:30
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
FRÅGA OM BITCOIN

Ni som kan mer än jag får gärna reda ut lite frågetecken åt mig. Har tänkt lägga en beställning på Testo C och Mast. Men när jag går in där jag tidigare köpt och betalat med bitcoin är mitt konto fryst med svepande motiveringar att "...om man tex handlat på Darknet" etc. Man kan kontakta dem och fråga varför, dvs be om en motivering. Är det någon vits att göra det? Eller väcker jag ännu mer den björn som kanske har börjat vakna till? Ska jag vara orolig, rapporteras detta vidare?

Kan du/ni rekommendera en bra och enkel plattform för att köpa och betala med Bitcoins? De flesta sajter jag varit inne på, känns som typ Avanza. Jag vill bara köpa bitcoin och göra en betalning. Någon som orkar skriva en enkel instruktion hur fan jag bär mig åt? Skulle uppskattas enormt mycket!!

//Ivan
Det är för att du skickat pengarna direkt till säljaren från där du köpte bitcoinsen.
För att slippa detta och göra det hela betydigt mycket säkrare så laddar du ner en bitcoin wallet som du har lokalt på din dator. Till exempel electrum som är välbeprövad.
När du köpt dina bitcoins så för du först över dem till din lokala wallet sen för du dem vidare till säljaren.
Det går att göra det ännu säkrare men det inebär mer krångel, men en lokal wallet med ett starkt lösenord är en bra start. Fortsätter du göra som du gjort att föra över direkt till säljare som säljer olagligheter kommer du snart att få ögonen på dig.
Bitcoinsäljare har samma skyldigheter som banker så de anmäler minsta lilla.
Men köper du och för över till din egen wallet så är du fri från deras insyn för då har de inte längre något ansvar för vad du gör med stålarna.

Den här är skriven för inbitna tjackpundare så om de klarar det så gör du det
https://www.luffarn.com/bitcoin-guiden/
Senast redigerad av dengamleD 2022-11-08 kl. 16:33.
Citera
2022-11-08, 16:36
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Jag har iofs klarat mig från ångest men tycker det slår så hårt på blodet att det rent av känns olustigt. Så deca och EQ är nog avslutade kapitel för min del.

Japp, nu kör vi igång igen - 110%!

//Ivan
Verkar vara en åldersgrej delvis hur de två slår, många yngre har inga problem med dem men när medleråldern knackar på så funkar de inte längre.
Låg fan på grammet deca förr utan problem Inte nu längre kan jag säga...
Synd för deca smörjer ju upp kroppen på ett sätt som inget annat prepp.
Hört folk som kör så lite som 100 mg deca i veckan och får bra effekt på knän med mera, kan ju vara värt att prova för på så låg dos lär ju biverkningarna vara obefintliga eller väldigt milda.

Primo...är dyrt men så värt det
Citera
2022-11-09, 07:28
Medlem
IvanDF2s avatar
m
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Det är för att du skickat pengarna direkt till säljaren från där du köpte bitcoinsen.
För att slippa detta och göra det hela betydigt mycket säkrare så laddar du ner en bitcoin wallet som du har lokalt på din dator. Till exempel electrum som är välbeprövad.
När du köpt dina bitcoins så för du först över dem till din lokala wallet sen för du dem vidare till säljaren.
Det går att göra det ännu säkrare men det inebär mer krångel, men en lokal wallet med ett starkt lösenord är en bra start. Fortsätter du göra som du gjort att föra över direkt till säljare som säljer olagligheter kommer du snart att få ögonen på dig.
Bitcoinsäljare har samma skyldigheter som banker så de anmäler minsta lilla.
Men köper du och för över till din egen wallet så är du fri från deras insyn för då har de inte längre något ansvar för vad du gör med stålarna.

Den här är skriven för inbitna tjackpundare så om de klarar det så gör du det
https://www.luffarn.com/bitcoin-guiden/

Ok, detta var ett "rätt bra" tips - tack!
Kul, då har jag ögonen på mig. Jippi.
Testade att ladda ner men min dator är för gammal. Vetefan hur jag ska komma runt detta
Citera
2022-11-09, 07:30
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Verkar vara en åldersgrej delvis hur de två slår, många yngre har inga problem med dem men när medleråldern knackar på så funkar de inte längre.
Låg fan på grammet deca förr utan problem Inte nu längre kan jag säga...
Synd för deca smörjer ju upp kroppen på ett sätt som inget annat prepp.
Hört folk som kör så lite som 100 mg deca i veckan och får bra effekt på knän med mera, kan ju vara värt att prova för på så låg dos lär ju biverkningarna vara obefintliga eller väldigt milda.

Primo...är dyrt men så värt det

Jag har historiskt kört 500 mg testo C + 300 mg deca. Då märkte jag inte alls av det. Men det var 12 år sedan. Håller med dig: 100 mg ew kan vara värt att testa. Just för att det smörjer lederna så bra. Ska överväga det.

Har jag budget så får det bli primo, om inte lutar jag åt mast

//Ivan
Citera
2022-11-09, 14:22
Avslutad
Citat:
Jag har historiskt kört 500 mg testo C + 300 mg deca. Då märkte jag inte alls av det. Men det var 12 år sedan. Håller med dig: 100 mg ew kan vara värt att testa. Just för att det smörjer lederna så bra. Ska överväga det.

Har jag budget så får det bli primo, om inte lutar jag åt mast

//Ivan

Fasen själv kan jag säga att jag aldrig klarat höga doser deca/npp utan att bli riktigt ledsen och efterkuren är hemsk inte ens på över grammet tren blev jag så nedsatt efter!

Men mast det vill jag slå ett slag för aldrig kört länge eller ordentligt förens nu och det är fantastiskt faktiskt känns som typ tren light utan alla biverkningar 😁
Citera
2022-11-10, 09:12
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Fasen själv kan jag säga att jag aldrig klarat höga doser deca/npp utan att bli riktigt ledsen och efterkuren är hemsk inte ens på över grammet tren blev jag så nedsatt efter!

Men mast det vill jag slå ett slag för aldrig kört länge eller ordentligt förens nu och det är fantastiskt faktiskt känns som typ tren light utan alla biverkningar 😁

Oh fan, jag märkte inte alls av att kliva av 300 mg Deca EW. Inte heller EQ. Tren däremot blev jag loj av, efter avslutad kur. Kände mig låg och omotiverad. Det sitter fortfarande i, tror jag (har iofs en jävla massa bajsmackor just nu).

Kul att höra ang. Mast! Hur mycket kör du?

//Ivan
Citera
2022-11-10, 15:37
Avslutad
Citat:
Oh fan, jag märkte inte alls av att kliva av 300 mg Deca EW. Inte heller EQ. Tren däremot blev jag loj av, efter avslutad kur. Kände mig låg och omotiverad. Det sitter fortfarande i, tror jag (har iofs en jävla massa bajsmackor just nu).

Kul att höra ang. Mast! Hur mycket kör du?

//Ivan

Precis så du beskrev tren upplever jag decan haha, 400mg mast E ew så inga hästdoser och 750mg testo ew
Citera
2022-11-10, 16:00
Medlem
Stor-steffes avatar
Tappat så in i helvetes med muskelmassa nu Ivan! Fy fan. Fattar du vad tre år på dom tyngsta orala gjort eller??? Nu börjar jag fatta vilken sinnessjuk best man blir på det. Helt otroligt. Äter som ett as ännu. Trots det går jag ner i vikt eller lyckas i stort sett ligga på plus minus noll. MEN det positiva är tro det eller ej men styrkan håller i bra ändå. Troligtvis pga all mat. Det börjar bli mer bulldeg nu på magen ehhh Herregud för helvete säger jag bara, 😁😁😁 mina trapps som normalt är som två människohuvuden typ börjar bli mer pingis bollar 🙄

Jaja men känns härligt att låta orala va ett tag. Detta är ju en del av träningen och dopningen. Nu ska jag inte gnälla mer över detta utan fokusera på ännu mer mat och se fram mot nästa blast.

Nästa orals blir oxar + Db några månader för att komma igång o addera 15 kg och få en formtopp med winstrol t sommaren 2023. Men som sagt nu är det softis steffe ett tag. 😜✌️
Gött med bulk iaf. Drog en dröse pannkakor och 6 biskvier + halv påse chips inatt. Blir nog samma idag 💪
Vad äter du normalt sett för mat? Om man säger en helt vanlig Ivan-dag år 2022 😁 Glöm inte cardio min vän. Hjärtat är viktigt 👍

Mvh
Senast redigerad av Stor-steffe 2022-11-10 kl. 16:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in