2022-10-23, 19:48
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
HAHAHAHAHA allt bra annars Steffe man

Asg lite psyco bara du vet 😜😜😜

Men vart är Ivan? Ligger han på hålet o pumpar tro? Inte sett till honom på länge.

Mvh
Citera
2022-10-23, 20:05
Medlem
Stor-steffes avatar
Ivan jag har klivit av orala nu. Kan ärligt erkänna att urinen börjat se lite märklig ut sista halvåret. Så 3 år ytterligare oavbrutet orala prepp har nog påverkat lite. Så nu blir det bara olja t nästa år. Funderar oxå på primo. Hittar du nån som verkar ok ?
Ska bli mycket intressant att se hur jag mår på testo Cruise nu. Tror jag kommer må helt brutalt. Börjar äta mer mat nu så jag behåller lite muskler.

Mvh
Citera
2022-10-28, 19:34
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Dags för lite upplysning i denna tråden för nu börjar det bli lite ångest känner jag 😜
Dags att vakna Ivan!!! Ena dagen vill du si andra så. Till slut blir det pannkaka. ( inget illa menat min vän men tror det behövs nu)

Ställ dig en enkel fråga ärligt:
Vad vill jag? Va helt ärlig inför dig själv.
Vill jag smygköra lite med tanke på min tjej och inte bli för hardcore o ändå få helt ok effekt i kunna träna och jobba o ha förhållande som väger upp allt annat?

Vill jag bli freak ? Stå o curla och Gapa och skrika och skrämma vettet ur alla på gymmet, äta kött rått och slåss, och bryr mig inte ett piss om varken fitta tjejer eller deras äckliga gnäll. Sånt äcklar mig bara. Svaga människor borde man inte stötta utan avrätta.

Eller vill jag hitta en väg mitt i mellan? O va svenne banan i landet lagom o aldrig sticka ut eller va nån annan än ett resultat av alla andra? Tänka som alla andra, se ut som alla andra, prata som alla andra. En ljummen mysig livsstil där ursäkter är levebrödets enda.

Time to wake up. Livet är inte evigt.

Take Acton!

Ge oss lite motivation nu kungen. Vi behöver det! Vi längtar efter att höra din beslutsamhet o säga : detta ska jag göra o så här ska jag göra det så nu ska ni få se på fan😁😁👌👌👌👌
”Nu är det slullekt ”👍 remember?
Personligen älskar jag den Ivan som är helt psyco som pulsar fram i snöstorm, minusgrader i mörkret och är helt fokuserad och ostoppbar o folk bara wtf va de för jävla monstersnubbe vi mötte på vägen som kom gåendes??? , maxar alla maskiner o svettas som en gris så det pissar som Galenika regn över maskinerna och rå knullar brudar på löpande band och skulle korsa Nordpolen på ett par plankbitar i ren Wasa stil för att få en kur testo, och står för det o är stolt över det, 😁

https://youtu.be/ASIT7U463Q0

Mvh

Tack min vän, exakt vad jag behövde höra. Jag har varit - vilket är extremt ovanligt för mig - helt under isen. Mått piss. Av olika anledningar. Jag som annars är den där mest stabila som står rak i ryggen som en fyr och ger råd åt andra har mått...uselt.

Igen: Tack.

//Ivan
Citera
2022-10-28, 19:36
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Asg lite psyco bara du vet 😜😜😜

Men vart är Ivan? Ligger han på hålet o pumpar tro? Inte sett till honom på länge.

Mvh

Jag gjorde det men hennes ex har matat henne med påhopp som hon lyssnar till. Han hatar mig. Hade hon varit en random-tjej hade jag lätt kunna skita i det. Men hon är rent ut sagt så jävla bra.

//Ivan
Citera
2022-10-28, 19:39
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ivan jag har klivit av orala nu. Kan ärligt erkänna att urinen börjat se lite märklig ut sista halvåret. Så 3 år ytterligare oavbrutet orala prepp har nog påverkat lite. Så nu blir det bara olja t nästa år. Funderar oxå på primo. Hittar du nån som verkar ok ?
Ska bli mycket intressant att se hur jag mår på testo Cruise nu. Tror jag kommer må helt brutalt. Börjar äta mer mat nu så jag behåller lite muskler.

Mvh

Så klart att 3 år av orala (din jävla galning, haha) till slut påverkar negativt. Jag tycker ju att V*xtg*r*nt*n är helt outstanding. Det har varit så skönt att bara ligga på 100 mg Testo C ew. Jag behövde det. Men samtidigt så är det lättare att bli 110% fokuserad när man har den där sjätte växeln av oljor i systemet.

Vad ska du lägga dig på?

//Ivan
Citera
2022-10-30, 17:33
Medlem
Stor-steffes avatar
Känns jättebra ärligt att slutat med orala. Urinen är helt normal igen redan. 😁mår bättre med på bara testo. O då kör jag ändå skit grejer nu. Så ser fram emot ny beställning o riktiga grejer. Du får gärna skicka över lite t mig om du vill din best. 👌
Dock har jag trots bulk gått ner i vikt. Så orala är mäktigt som fan. Äter nonstop typ o har fullt carbtryck iaf. Kör 200mg testo i veckan nu delat på två injects 😁👍
Trist med kärleks problemen. Självklart händer de när man träffar just den där bästa bruden. Märkligt. Enda rådet jag har att ge dig är att distansera dig mentalt o inse: inte allting kräver en reaktion.
Det kan bespara dig mycket sorg och lidande. 👍
Skulle allt ändå gå åt helvete så har du ju mig 😘 asg 😁😁
Upp med hakan din best. Du är en av dom bästa o blir det knas så har du ju en ny mysig fitta som väntar snart. No problrmo, vi är för gamla Ivan för att ha tid med problem. Vänd det t din fördel och dra en fet testo dos och mosa på gymmet.
Lyssna på detta klippet med Conan. The truth 👍

https://youtu.be/Nok-jOYn6Dg

Mvh

Barbaren
Citera
2022-10-30, 21:55
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
Tack min vän, exakt vad jag behövde höra. Jag har varit - vilket är extremt ovanligt för mig - helt under isen. Mått piss. Av olika anledningar. Jag som annars är den där mest stabila som står rak i ryggen som en fyr och ger råd åt andra har mått...uselt.

Igen: Tack.

//Ivan
Du gick av tren. Därför mår du uselt. Med risk för att vara tjatig men lika kul som det är att träna på tren lika jävligt ställer det till det i kroppen.

Citat:
Jag gjorde det men hennes ex har matat henne med påhopp som hon lyssnar till. Han hatar mig. Hade hon varit en random-tjej hade jag lätt kunna skita i det. Men hon är rent ut sagt så jävla bra.

//Ivan
Lyssnar hon på sitt ex mer än dig är det ingen bra tjej. Tyvärr grabben men så är det.

Så nu är det dags att bokstavligen släppa fittan, leta fram den största pump du hittar och fylla den till bredden med androgener
Citera
2022-11-01, 09:41
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Känns jättebra ärligt att slutat med orala. Urinen är helt normal igen redan. 😁mår bättre med på bara testo. O då kör jag ändå skit grejer nu. Så ser fram emot ny beställning o riktiga grejer. Du får gärna skicka över lite t mig om du vill din best. 👌
Dock har jag trots bulk gått ner i vikt. Så orala är mäktigt som fan. Äter nonstop typ o har fullt carbtryck iaf. Kör 200mg testo i veckan nu delat på två injects 😁👍
Trist med kärleks problemen. Självklart händer de när man träffar just den där bästa bruden. Märkligt. Enda rådet jag har att ge dig är att distansera dig mentalt o inse: inte allting kräver en reaktion.
Det kan bespara dig mycket sorg och lidande. 👍
Skulle allt ändå gå åt helvete så har du ju mig 😘 asg 😁😁
Upp med hakan din best. Du är en av dom bästa o blir det knas så har du ju en ny mysig fitta som väntar snart. No problrmo, vi är för gamla Ivan för att ha tid med problem. Vänd det t din fördel och dra en fet testo dos och mosa på gymmet.
Lyssna på detta klippet med Conan. The truth 👍

https://youtu.be/Nok-jOYn6Dg

Mvh

Barbaren

Skönt att höra! Man mår verkligen bra av att bara glida runt på pyttelite en längre tid. Ja, jättetrist med just den här tjejen. Jag brukar ha lätt för att släppa och gå vidare. Men inte med denna här. Vi får se vad som händer.

Funderar på att bli bög. Då är du välkommen, haha!

//Ivan
Citera
2022-11-01, 09:44
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Du gick av tren. Därför mår du uselt. Med risk för att vara tjatig men lika kul som det är att träna på tren lika jävligt ställer det till det i kroppen.

Lyssnar hon på sitt ex mer än dig är det ingen bra tjej. Tyvärr grabben men så är det.

Så nu är det dags att bokstavligen släppa fittan, leta fram den största pump du hittar och fylla den till bredden med androgener

Dessvärre har han lite fog för sitt skitsnack. Men det är bakdaterat, jag var mindre mysig för ett par år sedan. Men nu får hon den bästa versionen av mig men har fått den gamla bilden, tack vare den där idioten.

Du får gärna tjata på och jag håller med dig, det där är garanterat - som du har sagt och säger - en förklaring. Just nu finns det dock några fler parametrar som gör att allt bara är skit (utöver tjejen) och motivationen låg.

Ja, det är bara att tuta på och hitta tillbaka till gnistan!

//Ivan
Citera
2022-11-01, 13:44
Medlem
Stor-steffes avatar
Allt kommer bli bra Ivan! Lovar!
Det är normalt att motivationen går upp och ner i perioder och känslorna åker bergochdalbana. Hade de inte varit så hade man varit känslomässigt kall människa, lite störd, ungefär som jag 😁

När livet är som jobbigast ska du trycka plattan i mattan.

Mvh

Psykopat steffe
Citera
2022-11-01, 15:33
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Allt kommer bli bra Ivan! Lovar!
Det är normalt att motivationen går upp och ner i perioder och känslorna åker bergochdalbana. Hade de inte varit så hade man varit känslomässigt kall människa, lite störd, ungefär som jag 😁

När livet är som jobbigast ska du trycka plattan i mattan.

Mvh

Psykopat steffe

Tack kompis!

Jo, jag vet men jag brukar inte må så här. Jag är oerhört trygg och stabil men nu är det många, många samtidiga skitstormar.
Citera
2022-11-02, 23:19
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Tack kompis!

Jo, jag vet men jag brukar inte må så här. Jag är oerhört trygg och stabil men nu är det många, många samtidiga skitstormar.

Fasiken skit alltså… hur går det då? Har ni gjort slut?

Ingen träning nu då antar jag?

En dag i taget Ivan. En dag i taget. Minns att detta är tillfälligt och kommer övergå i nåt bättre snart, om du håller fokuset klart.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in